bizhub PRO C6500 zainstalowany w drukarni...
09 czerwca 2008, 16:22
Drukarnia Antena z Chwaszczyna koło Gdyni zakończyła wdrożenie systemu Konica Minolta, przeznaczonego do cyfrowej produkcji poligraficznej.
Konica Minolta sfinalizowała instalację maszyny produkcyjnej do druku kolorowego bizhub PRO C6500 w drukarni Antena na Pomorzu. Przed zakupem systemu do druku cyfrowego, firma z Chwaszczyna koło Gdyni świadczyła szeroki wachlarz usług, obejmujący sitodruk, druk offsetowy i produkcję opakowań kartonowych. Klienci drukarni coraz częściej wymagali jednak krótkich terminów realizacji zleceń oraz zgłaszali zapotrzebowanie na druk średnio i niskonakładowy. Inwestycja w wysokowydajny system, umożliwiający korzystanie z opcji „druku na żądanie” to odpowiedź właściciela na te oczekiwania rynkowe. Wybór padł na oferowane przez Konica Minolta urządzenie bizhub PRO C6500 z zewnętrznym, bardzo rozbudowanym kontrolerem Creo. Maszyna została także wyposażona w dodatkowe kasety na papier z opcją suszenia, finiszer foldujący z post inserterem i densytometr X Rite.
„W końcowej fazie wdrożenia właściciel firmy Antena, pan Leszek Tybuś
rozpatrywał oferty trzech producentów. Na decyzję o wyborze systemu
Konica Minolta wpłynęła przede wszystkim jakość druku, oferowanego
przez bizhub PRO C6500. Istotny był brak efektu „świecenia” oraz
osiąganie wysokiej jakości druku na bardzo różnych podłożach. Ważny
element stanowił także szybki RIP z impozycją i wieloma opcjami
umożliwiającymi zarządzania barwą, w który wyposażona jest maszyna”,
mówi Andrzej Ćwikliński z delegatury Konica Minolta Business Solutions
Polska w Gdańsku.
Instalacji systemu bizhub PRO C6500 w firmie
Antena towarzyszyło podpisanie Kontraktu Obsługi Technicznej pomiędzy
Konica Minolta a klientem. Obejmuje on system zdalnej diagnostyki
serwisowej CSRC, umożliwiający monitorowanie stanu technicznego systemu
i zapewniający ciągłość jego pracy. „Bardzo długo obserwowałem sytuację
na rynku druku cyfrowego”, mówi Leszek Tybuś, właściciel drukarni
Antena. „Przez pewien czas zlecałem prace niskonakładowe innym
drukarniom. Dzięki temu dowiedziałem się, jakie są mocne i słabe strony
wielu urządzeń. Potrafiłem szczegółowo sprecyzować nasze oczekiwania
nie tylko wobec maszyny produkcyjnej, ale również wobec usług
serwisowych, świadczonych przez jej dostawcę. Pozytywna opinia innych
użytkowników urządzeń Konica Minolta oraz wyspecjalizowany serwis z
siedzibą w Gdańsku miały dla mnie równie duże znaczenie, jak osiągi
oferowanych przez tę firmę maszyn.”
Dodaj komentarz