Diamenty zobowiązują


Autor: gadzetoman76
06 czerwca 2008, 11:45

1 czerwca ruszyła druga odsłona kampanii Umbro Bring it On – Mocne odbicie, promująca piłkarską kolekcję SX.

Twarzami kampanii są ambasadorzy marki John Terry, Deco i Michael Owen. Obok nich na layoutach pojawią się reprezentanci Polski związani z Team Umbro Polska powołani na turniej finałowy Euro2008. Dariusz Dudka, Adam Kokoszka, Tomasz Zahorski i Michał Pazdan, będą jedynymi obok Ebiego Smolarka polskimi piłkarzami, których wizerunki zostaną wykorzystane w kampaniach reklamowych.

"Diamenty w naszym logotypie zobowiązują. Ciągle poszukujemy młodych talentów. Trafność naszych wyborów potwierdzają tegoroczne powołania do Kadry Narodowej. Wśród wąskiej, 23-osobowej grupy piłkarzy, którzy wyjechali na zgrupowanie do Niemiec, jest aż pięciu zawodników związanych z Team Umbro Polska. Trzech z nich było dla piłkarskiego świata sporą niespodzianką!" - mówi Maciej Ziobroń, Sport Marketing Manager marki Umbro. "Dla młodych zawodników powołanie Kokoszki, Zahorskiego i Pazdana jest dowodem na to, że marzenia się spełniają".

Wizerunki Polaków pojawią się na siatkach wielkoformatowych w najlepszych lokalizacjach w kraju, w reklamach prasowych (m.in.CKM, LOGO, Piłka Nożna, Przegląd Sportowy, Tempo, Bravo Sport). Zawodnicy Team Umbro pojawią się również na witrynach ponad 50 sklepów, w których sprzedawane są produkty marki Umbro. Działania dodatkowe obejmą 3 tygodniową kampanię w Multikinie. Dodatkowo zawodnicy Team Umbro Polska będą firmować konkurs organizowany przy współpracy z Multikinem i siecią The Athlete’s Foot. Wśród planowanych na czerwiec działań znajduje się również kampania ambientowa prowadzona przy współpracy portalu 11.pl i agencji interaktywnej Apeiro.

Równolegle prowadzone są działania promocyjne Team Umbro Polska w internecie. Niedawno powstał profil MySpace zawodników. Na www.myspace.com/teamumbropolska, gdzie prezentowane są sylwetki zawodników, niepublikowane materiały z sesji, eventów, wydarzeń związanych z Teamem. Za współpracę z Team Umbro Polska odpowiadają Maciej Ziobroń, Sport Marketing Manager i Justyna Dziegieć PR Manager marki Umbro. Kampania outdoorowa jest organizowana przy współpracy z Universum Promotion Group.

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz