Diamenty zobowiązują
06 czerwca 2008, 11:45
1 czerwca ruszyła druga odsłona kampanii Umbro Bring it On – Mocne odbicie, promująca piłkarską kolekcję SX.
Twarzami kampanii są ambasadorzy marki John Terry, Deco i Michael Owen.
Obok nich na layoutach pojawią się reprezentanci Polski związani z Team
Umbro Polska powołani na turniej finałowy Euro2008. Dariusz Dudka, Adam
Kokoszka, Tomasz Zahorski i Michał Pazdan, będą jedynymi obok Ebiego
Smolarka polskimi piłkarzami, których wizerunki zostaną wykorzystane
w kampaniach reklamowych.
"Diamenty w naszym logotypie zobowiązują. Ciągle poszukujemy młodych
talentów. Trafność naszych wyborów potwierdzają tegoroczne powołania do
Kadry Narodowej. Wśród wąskiej, 23-osobowej grupy piłkarzy, którzy
wyjechali na zgrupowanie do Niemiec, jest aż pięciu zawodników
związanych z Team Umbro Polska. Trzech z nich było dla piłkarskiego
świata sporą niespodzianką!" - mówi Maciej Ziobroń, Sport Marketing
Manager marki Umbro. "Dla młodych zawodników powołanie Kokoszki,
Zahorskiego i Pazdana jest dowodem na to, że marzenia się spełniają".
Wizerunki Polaków pojawią się na siatkach wielkoformatowych
w najlepszych lokalizacjach w kraju, w reklamach prasowych (m.in.CKM,
LOGO, Piłka Nożna, Przegląd Sportowy, Tempo, Bravo Sport). Zawodnicy
Team Umbro pojawią się również na witrynach ponad 50 sklepów, w których
sprzedawane są produkty marki Umbro. Działania dodatkowe obejmą 3
tygodniową kampanię w Multikinie. Dodatkowo zawodnicy Team Umbro Polska
będą firmować konkurs organizowany przy współpracy z Multikinem
i siecią The Athlete’s Foot. Wśród planowanych na czerwiec działań
znajduje się również kampania ambientowa prowadzona przy współpracy
portalu 11.pl i agencji interaktywnej Apeiro.
Równolegle prowadzone są działania promocyjne Team Umbro Polska w internecie. Niedawno powstał profil MySpace zawodników. Na www.myspace.com/teamumbropolska,
gdzie prezentowane są sylwetki zawodników, niepublikowane materiały
z sesji, eventów, wydarzeń związanych z Teamem. Za współpracę z Team
Umbro Polska odpowiadają Maciej Ziobroń, Sport Marketing Manager
i Justyna Dziegieć PR Manager marki Umbro. Kampania outdoorowa jest
organizowana przy współpracy z Universum Promotion Group.
Dodaj komentarz