Dostępny kolor na wiosnę


Autor: gadzetoman76
19 kwietnia 2008, 17:47

"Dostępny kolor" to hasło przewodnie zaplanowanej na dwa miesiące kampanii reklamowej Xerox.

 

 

Celem kampanii jest przekonanie właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, że druk w kolorze stanowi przewagę konkurencyjną i nie musi być drogi.

"Na potrzeby kampanii przygotowaliśmy dwa spoty telewizyjne oraz 3 layouty dla prasy. Wraz z rozpoczęciem kampanii reklamowej wystartowała również strona internetowa www.postawnakolor.pl, która w zabawny sposób prezentuje rozwiązania typowych biurowych problemów. Po raz pierwszy szerokiemu gronu odbiorców zaprezentowaliśmy również nowe logo Xerox." - powiedział Arkadiusz Chłopik, Office Marketing Manager w Xerox Polska.

Kampania reklamowa objęła takie media, jak: Internet, TV - w szczególności TVN24 i TVPInfo, prasę oraz reklamę na tyłach autobusów. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia. Kreacją zajęła się agencja Young&Rubicam Poland.

 

iza33
25 kwietnia 2008
Powaliła mnie ta reklama od samego poczatku.Fajna ,z pomysłem, człowiek nie ucieka od TV.A do tego swietnie znam Xeroxa,poniewaz mam w domku ich drukareczke.
iza33
25 kwietnia 2008
Powaliła mnie ta reklama od samego poczatku.Fajna ,z pomysłem, człowiek nie ucieka od TV.A do tego swietnie znam Xeroxa,poniewaz mam w domku ich drukareczke.
25 kwietnia 2008
Stronka niezła, sprzęcik również. No i faktycznie drukowanie za grosze... Niezły chwyt reklamowy - sprawdziłem. Wydruk jednej strony A4 na drukarce, która by mnie interesowała 6125, kosztuje 10 groszy. To wcale nie dużo, tym bardziej, że można jeszcze z cena zjechać...
justynka z pracy
22 kwietnia 2008
bardzo fajna stronka xeroxa, bardzo mi sie podbaja te ekologiczne nowinki:). pozdrawiam serdecznie:)
halinka
22 kwietnia 2008
bawił się ktoś na tej stronce? zakładka "jak zaoszczędzić" jest najlepsza heh, polecam wszystkim, którzy nieraz nudzą się w pracy no albo chcą się oderwać od pracy.

Dodaj komentarz