Gala European Trusted Brands 2008


Autor: gadzetoman76
19 kwietnia 2008, 09:26

23. kwietnia w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbędzie się Gala European Trusted Brands 2008. Podczas uroczystego wieczoru, w prawdziwie sportowym klimacie, uhonorowani zostaną mistrzowie konkurencji, którą jest zaufanie konsumentów. Wręczone zostaną Złote i Krzyształowe Godła dla marek godnych zaufania.

W ramach tegorocznej, ósmej już edycji badania European Trusted Brands Europejczycy wybrali marki, które ich zdaniem zasługują na największe zaufanie. Marki wybierane były w 20 kategoriach, wspólnych dla wszystkich krajów biorących udział w badaniu i w 10 wybieranych lokalnie. W tej edycji badania wzięło udział 23 651 respondentów, w tym 1 012 Polaków.

W najbliższą środę, 23. kwietnia uhonorowani zostaną mistrzowie konkurencji, którą jest zaufanie konsumentów. Zwycięskie marki otrzymają Złote i Krzyształowe Statuetki – Godła zaufania. Złote Godło otrzymają marki, które były spontanicznie wskazywane przez respondentów, jako godne zaufania w swojej kategorii. Krzyształowe Godła przyznane zostaną markom, które otrzymały od respondentów najwyższe noty w takich kryteriach jak: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, znajomość potrzeb klienta.

Wstęp z zaproszeniami.

European Trusted Brands to największe i najszerzej zakrojone badanie konsumenckie, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Badanie to jest jedynym w Europie, które oprócz tematyki marketingowej bada również nastroje społeczne i każdego roku pogłębia analizę portretu typowego Europejczyka.  European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001r. i od tamtej pory jest ono co roku kontynuowane w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna edycja została przeprowadzona w okresie sierpień – październik 2007 r. w 16 krajach europejskich, łącznie z Rosją (Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry i Wielka Brytania).
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz