Wydawca oficjalnej gry Mistrzostw Europy...
31 maja 2008, 14:27
10 maja, na miesiąc przed jednym z największych wydarzeń sportowych, w kilku centrach handlowych w Polsce rozpoczęła się wspólna akcja firm: Electronic Arts, wydawcy UEFA EURO 2008™, jedynej oficjalnej gry piłkarskiej tegorocznych Mistrzostw Europy oraz adidas, oficjalnego sponsora UEFA EURO 2008.
Mistrzostwa UEFA EURO to święto każdego fana piłki nożnej. Chcąc umilić
wszystkim miłośnikom sportu czas wyczekiwania na pierwszy gwizdek na
szwajcarskim stadionie w Bazylei oraz podsycić atmosferę rywalizacji,
firmy Electronic Arts i adidas przygotowały kibicom sportowym wyjątkową
niespodziankę. W siedmiu centrach handlowych na terenie całego kraju w
specjalnie przygotowanych strefach UEFA EURO 2008 będzie można wcielić
się w piłkarza jednej z 50 drużyn grających w tegorocznych
mistrzostwach i poprowadzić ją do zwycięstwa, grając na konsoli
PLAYSTATION®3 w UEFA EURO 2008.
Na graczy oraz osoby odwiedzające centrum handlowe będą czekały ubrane
w stroje firmy adidas hostessy, zapraszające do zabawy oraz rozdające
specjalne ulotki. Na ich podstawie będzie można wygrać szalik kibica i
kupon rabatowy na zakup oficjalnej gry UEFA EURO™2008 do zrealizowania
w sieci sklepów Empik. Pierwsza osoba, która pojawi się wraz z ulotką o
pełnej godzinie w sklepie adidas będzie mogła sprawdzić czy wygrała
powyższy zestaw. Dodatkowo każdy, kto dokona zakupu produktu z linii
adidas football za kwotę minimum 150 złotych, otrzyma mini piłkę Euro
2008 oraz możliwość udziału w drugim etapie konkursu, w którym
nagrodami są torby, sprzęt sportowy firmy adidas oraz gry UEFA EURO
2008 od Electronic Arts. Informacje na temat promocji znajdują się na
ulotce.
Oprócz tego, uczestnicy zabawy będą mieli szanse na pobranie wersji
demonstracyjnej gry UEFA EURO 2008 na telefony komórkowe. O szczegółach
wszystkich chętnych poinformuje zespół promocyjny wyposażony w komórki
z wersjami demo tego niezwykle popularnego obecnie tytułu.
Harmonogram akcji w centrach handlowych:
10 - 21 maja - Galeria Mokotów, Warszawa,
10 - 21 maja - Galeria Plaza, Poznań,
26 maja - 1 czerwca - Centrum Handlowe Silesia, Katowice,
31 maja - 15 czerwca - Centrum Handlowe Magnolia, Wrocław,
7 - 20 czerwca - Galeria Krakowska, Kraków,
17 - 22 czerwca - Manufaktura, Łódź,
27 - 29 czerwca - Arkadia, Warszawa.
Organizatorem akcji jest Electronic Arts i adidas, a partnerami
PlayStation oraz Empik. Za koncepcję, kreację oraz organizację akcji
odpowiada agencja reklamowa V&P.
Dodaj komentarz