Archiwum 26 marca 2008


Żeglarskie mistrzostwa mediów i PR
Autor: gadzetoman76
Tagi: pr   media   promocja   ciekawostka   mistrzostwa   żaglówki   agencja  
26 marca 2008, 18:21

Advert&MarketingCUP, najstarsze regaty żeglarskie dla przedstawicieli branży reklamowej i marketingu, będzie miał młodszego brata. Organizatorzy imprezy zapowiedzieli w dniu dzisiejszym, że równolegle do siódmych Reklamowych i Marketingowych Mistrzostw Polski zostaną także rozegrane I Mistrzostwa Polski Mediów w Żeglarstwie i Windsurfingu Media Sailing CUP.

 

Nowa impreza odbędzie się w stolicy polskiego żeglarstwa Pucku Pomiędzy 18 a 22 czerwca 2008 roku i jest adresowana dla szerokiego kręgu pracowników polskich mediów oraz firm zajmujących się PR-em. Uczestnicy regat ścigać się będą na czteroosobowych łódkach klasy Puck, które udostępni Harcerski Ośrodek Morski w Pucku. Przez cztery dni planowane jest rozegranie co najmniej dziewięciu wyścigów.

 

Celem organizatorów jest integracja środowiska medialnego i reklamowego, więc oprócz części sportowo-żeglarskiej zaplanowano wieczorne imprezy integracyjne z koncertami znanych zespołów szantowych. Finał regat i  wręczenie nagród odbędzie się podczas sobotniego Beach Party.

 

Organizatorzy przygotowali specjalną stronę internetową regat, znajdującą się pod adresem www.mediacup.pl, na której można znaleźć dokumenty zgłoszeniowe i informacyjne.

 

Patronat medialny nad imprezą objął portal Mediarun.pl.

 

Organizatorem regat jest firma Regatówki.pl, Wypoczynek na Wodzie, we współpracy z Polskim Związkiem Żeglarskim. Regatówki.pl organizują ok. 10 imprez branżowych rocznie m.in. firm budowlanych i deweloperów, firm farmaceutycznych, firm finansowych, branży moto i logistycznej oraz energetycznej. Szczegóły znajdują się na www.regatowki.pl.

 

Regaty Advert&MarketingCUP odbywają się regularnie od 2000 roku i dotychczas gościły ponad 600 osób z agencji reklamowych, domów mediowych, firm marketingowych, działów reklamy, wydawnictw i firm poligraficznych. Więcej informacji na www.advertcup.pl.

SAMSUNG U700 TELEFONEM TYGODNIA W PLAY
Autor: gadzetoman76
Tagi: cena   firma   play   gadżet   trendy   ciekawostka   samsung   jakość   ocena  
26 marca 2008, 18:20

Z dniem 27 marca operator komórkowy PLAY przygotował specjalną promocję cenową na multimedialny, elegancki telefon Samsung U700.

Wszyscy, którzy zdecydują się na podpisane umowy w terminie od 27 marca do 6 kwietnia br w taryfach Play Abonament 40,50,70,100,150 lub Play dla Firm w taryfie 50, 125, 300, będą mogli stać się właścicielem nowoczesnego modelu Samsung U700 za minimalną 1 ZŁ.

Propozycja nie dotyczy ofert: Play na Kartę oraz  Play Mix.

Samsung U700, jak zawsze w PLAY, daje dostęp do bogactwa Internetu, umożliwia słuchanie muzyki, blogowanie, kręcenie filmów i robienie zdjęć wysokiej jakości.

Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów zestawów objętych promocyjnymi warunkami.

Szczegóły dotyczące najnowszej propozycji sieci PLAY znajdują się na stronie internetowej http://www.playmobile.pl/ .

Audi R8 jest „World Performance Car 2008”...
Autor: gadzetoman76
Tagi: samochód   audi   rok   gadżet   trendy   ciekawostka   obrachunek   zysk  
26 marca 2008, 18:15

Audi R8 odniosło podwójne zwycięstwo w „World Car of the Year awards” 2008. Model ten wyróżniono tytułem „World Performance Car” i „World Car Design of the Year”. Supersportowe Audi zostało wybrane na zwycięzcę przez 47 jurorów z 24 krajów. Nagrody odebrał Johann De Nysschen, Wiceprezes Wykonawczy Audi
of America, podczas New York Motorshow.

 

Przy wyborze Audi R8 na „World Performance Car” 2008 jurorzy zwrócili uwagę, że „parametry tego auta są bardzo dobre już na papierze, między innymi dzięki umieszczonemu centralnie silnikowi V8 o mocy 420 KM oraz aluminiowej konstrukcji. I potwierdzają się one podczas rzeczywistej jazdy: jego doskonała równowaga, czułość i łatwość prowadzenia gwarantują kierowcy bezpieczeństwo jazdy aż do zakresu krytycznego. R8 oferuje wyjątkową precyzję jak na samochód
tej wielkości.”

 

W 2007 roku tytuł „World Performance Car” przypadł Audi RS 4. W ten sposób marka z czterema pierścieniami wygrała dwa razy z rzędu
w kategorii „performance”. W tym roku do rundy finałowej dotarło aż dwóch reprezentantów Audi – jednym z trzech finalistów w tej kategorii było Audi S5.

 

W ramach „World Car Design of the Year” 2008 jurorzy nagrodzili Audi R8 za „wprowadzenie nowej formy do krajobrazu samochodów sportowych. Stylistyka R8 nie pozostawia obojętnym, jest atrakcyjna
i pełna interesujących detali, od przedniego zderzaka aż po budzące wiele emocji, pionowe Sideblade za słupkami B.”

 

Ekspert World Car Design Tom Matano, Dyrektor Wykonawczy School of Industrial Design, Academy of Art University San Francisco powiedział: „Audi R8 jest wspaniałym optycznym ucieleśnieniem technologii, która kryje się w jego wnętrzu, jest kompletnym pakietem „Techno-Iconic Design”.

 

W 2007 roku nagrodę „World Car Design of the Year” zdobyło Audi TT. W tym roku zatem Audi obroniło koronę króla stylistyki.

 

Audi A6 Limousine zdobyło pierwszą nagrodę w klasyfikacji generalnej jako „World Car of the Year” w 2005 roku, gdy zorganizowano po raz pierwszy konkurs na Auto Roku. Z jednym zwycięstwem w klasyfikacji generalnej oraz czterema zwycięstwami łącznie w czterech kategoriach Audi jest producentem samochodów, który uzyskał  najwięcej nagród
w tym współzawodnictwie.

Passat BlueMotion jednym z najbardziej ekologicznych...
Autor: gadzetoman76
Tagi: samochód   gadżet   trendy   ciekawostka   volkswagen   szpan  
26 marca 2008, 18:09

Passat BlueMotion należy do najbardziej ekologicznych samochodów na świecie. 20 marca w Nowym Jorku Międzynarodowe jury „World Car of the Year Awards” przyznało Volkswagenowi ten prestiżowy tytuł. Wyróżnienie odebrał Wolfgang Hatz, Szef Działu Rozwoju Silników w koncernie Volkswagen. „Passat BlueMotion – powiedział Hatz – ze zużyciem paliwa 5,1 litra jest jednym z najoszczędniejszych samochodów w swojej klasie na świecie. Nasza etykieta „BlueMotion” staje się wzorem dla nowej generacji oszczędnych samochodów. Jesteśmy bardzo dumni, że jury „World Car of the Year Awards” docenia naszą wiodącą rolę.”

 

 

Volkswagen ma obecnie siedem modeli BlueMotion: Polo, Golf, Golf Plus, Golf Variant, Jetta, Passat, Passat Variant. W najbliższym czasie liczba ta wzrośnie do dziesięciu. Passat BlueMotion może służyć za przykład nie tylko swoim niskim zużyciem paliwa, lecz również odpowiednio niskimi emisjami dwutlenku węgla wynoszącymi tylko 136 g/km. Passat Variant w wersji BlueMotion także może pochwalić się doskonałym spalaniem (5,2 litra) i niskimi emisjami CO2 (137 g/km). Oba Passaty BlueMotion napędzane są silnikiem TDI o mocy 77 kW / 105 KM.

 

Podczas wyborów do Top 3 „World Green Cars 2008” Passat BlueMotion pokonał wiele modeli hybrydowych i samochodów z ogniwami paliwowymi. Nagroda została wręczona w ramach New York International Auto Show (19-30 marca). Jury składało się z dziennikarzy z 24 krajów.

 

 

Niemiecka premiera Porsche Boxster RS 60...
Autor: gadzetoman76
Tagi: samochód   auto   gadżet   trendy   ciekawostka   motoryzacja   porsche  
26 marca 2008, 14:31

Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart, pokaże po raz pierwszy w Niemczech nowego Boxstera RS 60 Spyder. Na 18. Auto Mobil International (AMI), 4 kwietnia swoją premierę będzie miał najmłodszy model z cieszącej się powodzeniem serii Boxster.
Ponadto na targach w Lipsku, mieście, w którym znajduje się drugi - obok macierzystego
w Stuttgarcie - Zuffenhausen - zakład produkcyjny Porsche, zaprezentowane zostaną inne nowości tej marki: innowacyjny układ napędowy przyszłego, wyjątkowo oszczędnego Cayenne z Full Parallel Hybrid oraz samochód wyścigowy Porsche RS Spyder.

 

Odnosząc ósme zwycięstwo w klasyfikacji generalnej w ramach American Le Mans Series (ALMS) 2007 RS Spyder uplasował się na pierwszym miejscu wśród skonstruowanych
i zbudowanych w Niemczech samochodów pod względem ilości międzynarodowych zwycięstw w klasyfikacji ogólnej. A w dodatku RS Spyder podczas swoich zwycięskich wyścigów w Ameryce napędzany był ekologicznym paliwem E10 zawierającym dziesięć procent objętościowych bioetanolu.

 

O wielkich sukcesach z lat 60-tych przypomina najnowsza wersja dwuosobowego samochodu z umieszczonym centralnie silnikiem – Porsche Boxster. RS 60 Spyder swoim kolorem, kształtem, wyposażeniem i filozofią nawiązuje do lat 60-tych, gdy Porsche królowało na torach wyścigowych. Nowy Boxster ze sportowym układem wydechowym, mocą 303 KM (223 kW) i montowanym seryjnie Porsche Active Suspension Management (PASM) z 19-calowymi kołami gwarantuje prawdziwie sportową dynamikę jazdy.
Ten nowoczesny roadster utrzymany w stylu lat 60-tych dysponuje najwyższej jakości wyposażeniem i tak jak jego wzorzec – Porsche 718 RS 60 Spyder z 1960 roku,
będzie produkowany tylko w ilości 1960 sztuk.

 

W prace rozwojowe Porsche pozwala zajrzeć model Cayenne Hybrid, którego innowacyjny układ napędowy zostanie zaprezentowany na AMI. Budowany w Lipsku, wybitnie sportowy samochód terenowy będzie oferowany jeszcze w tym dziesięcioleciu jako tak zwana
„Full Parallel Hybrid“. W tym wyjątkowo efektywnym systemie hybrydowym między silnikiem spalinowym, a przekładnią umieszczony jest silnik elektryczny. Napęd hybrydowy gwarantuje maksymalną oszczędność paliwa oraz możliwość napędzania wyłącznie przez silnik elektryczny, zatem w sposób całkowicie eliminujący emisję substancji szkodliwych.

 

Zakłady Porsche w Lipsku ponownie reprezentowane są na stoisku targowym.
Zwiedzający mogą tam umówić się na wycieczkę po zakładzie, na jazdę (samodzielną lub
z kierowcą) samochodem Porsche na zakładowym torze testowym lub zasięgnąć ogólnych informacji o działalności Porsche w Lipsku. Od 2009 roku w lipskich zakładach planowane jest rozpoczęcie produkcji drugiego obok Cayenne modelu Porsche. Nowy, czterodrzwiowy Gran Turismo Panamera będzie powstawał w rozbudowanym, przystosowanym
do najnowszych metod produkcyjnych zakładzie. Zainteresowani mogą obejrzeć w Internecie obraz transmitowany na żywo z dwóch kamer internetowych ze stoiska targowego Porsche pod adresem www.porsche.com .

 

Porsche można znaleźć na AMI w hali 5. Podczas tegorocznych targów w dniach 5 – 13 kwietnia otwartych codziennie w godzinach 9.00 – 18.00 spodziewane jest około 270.000 gości. Konferencja prasowa Porsche odbędzie się w dniu przeznaczonym dla prasy –
4. kwietnia o godzinie 13.00 na stoisku firmy.