Archiwum marzec 2008, strona 7


„Sprawdź poziom oleju i wygraj bilety...
Autor: gadzetoman76
Tagi: wyjazd   euro   nagrody   castrol  
13 marca 2008, 10:01

Castrol, jako sponsor mistrzostw EURO 2008, proponuje swoim klientom konkurs, w którym można zdobyć bilety na mecz grupowy z udziałem polskiej reprezentacji oraz setki innych nagród. Wystarczy odwiedzić autoryzowany serwis sieci VW/Toyota/Skoda i Audi, sprawdzić olej i wysłać wiadomość sms, aby znaleźć się wśród szczęśliwych kibiców zagrzewających polską drużynę piłkarską podczas Euro 2008.

Aby zdobyć jedną z setek nagród wystarczy udać się do autoryzowanego serwisu, w którym znajdują się specjalne ulotki konkursowe. Należy zaznaczyć przypuszczalny poziom oleju w silniku, a doradca serwisowy sprawdzi, jaki jest jego faktyczny poziom. Każdy klient, niezależnie od tego czy prawidłowo wskaże poziom oleju otrzymuje kod, który należy wysłać smsem pod numer 7141. Potem pozostaje już tylko oczekiwać na wyniki losowania.

Codziennie losowane są oficjalne gadżety EURO 2008: breloki oraz bluzy, koszulki, torby podróżne Adidas. Natomiast co 2 tygodnie spośród nadesłanych smsów zostanie wylosowana osoba, która otrzyma zaproszenie na wyjazd z Castrol na mecz grupowy UEFA EURO 2008 z udziałem polskiej reprezentacji.

Konkurs trwa od 25.02.2008 do 19.05.2008.

Toffifee: specjalista od smakołyków w nowej...
Autor: gadzetoman76
Tagi: specjalista   ciekawostka   toffifee   smakołyki   kampania   telewizja  
13 marca 2008, 10:00

Ruszyła kampania telewizyjna Toffifee, czekoladowego specjału firmy Storck. Najnowszy spot – „Specjaliści” – emitowany jest we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat, TVN7, TV4.

Spot reklamowy jest produkcją agencji  Pahnke (Hamburg), jego adaptację przygotowała warszawska Euro RSCG. Planowaniem mediów zajął się OMD. Kampania będzie trwać od 3 do 22 marca. Kolejna odsłona: w kwietniu i maju.   

#
Toffifee – orzech laskowy w karmelu, kremie orzechowym i czekoladzie, to specjał na każdy dzień, który dostarcza radości i zabawy całej rodzinie. Dystrybutorem Toffifee w Polsce jest firma Storck Sp. z o.o.


Firma Storck to producent markowych słodyczy, po które sięga każdego dnia ponad 6 mln ludzi w 90 krajach świata. Historia firmy rozpoczęła się ponad 100 lat temu w niemieckim miasteczku Werther, gdzie powstały znane na całym świecie cukierki. Aktualnie Storck posiada pięć zakładów produkcyjnych: w Westfalii, Berlinie, Turyngii oraz w Wielkiej Brytanii i Danii. W Polsce firma jest obecna od 1992 i zatrudnia około 150 pracowników. Wśród marek Storcka znajdują się: specjały czekoladowe Toffifee, czekoladki merci, cukierki Werther`s Original, Mamba, IceFresh, Riesen, Nimm2, Nimm2 Śmiejżelki, Nimm2 Śmiejżelki Kwaśne, Nimm2 żujki, wafelki Knoppers oraz cukierki Juicefuls. Storck jest także dystrybutorem kawowych cukierków Kopiko produkowanych przez firmę Mayora Indah Tbk z Indonezji. 

Wspólne przedsięwzięcie markowych gigantów...
Autor: gadzetoman76
Tagi: banan   film   marka   ciekawostka  
13 marca 2008, 09:57

Chiquita i 20th Century Fox promują film „Horton słyszy Ktosia!” i banany   

Chiquita i 20th Century Fox połączyły swe siły, wspólnie promując najnowszą produkcję Studia Blue Sky pt. „Horton słyszy Ktosia!”. Na polskich ekranach nowe dzieło twórców m.in. „Epoki Lodowcowej”, będzie można oglądać już 11 kwietnia 2008 r. Po raz pierwszy także, w okresie od 28 marca do 1 maja 2008r., na bananach Chiquita pojawią się naklejki z bohaterami filmu, a na www.chiquita.pl najmłodsi znajdą gry i konkursy, w których nagrodami będą pluszowe Hortony, odtwarzacze DVD oraz wycieczka dla 4 osób na Sri Lankę. Wspólne przedsięwzięcie obu firm ma na celu promowanie zarówno najnowszej familijnej produkcji filmowej, jak również zdrowej i smacznej przekąski, jaką są banany Chiquita. 

Wspólny projekt firmy Chiquita i 20th Century Fox:
Współpraca dwóch światowej sławy marek plasuje film „Horton słyszy Ktosia!” jako jedną z najciekawszych propozycji filmów familijnych roku, która zwraca jednocześnie uwagę na świeże, dostępne cały rok banany Chiquita, jako naturalny wybór dla dzieci i zdrową przekąskę. 

„Atrakcją dla najmłodszych jest nie tylko sam film, ale pełna bohaterów filmu strona www.chiquita.pl, z licznymi atrakcjami dla najmłodszych - począwszy od zabawnego trailera filmu, poprzez grę flaszową, a skończywszy na rankingu na najsympatyczniejszą postać z filmu i konkursie na najciekawszą potrawę z bananów” – mówi Renata Oleszczuk, Brand Activation Manager firmy Chiquita Poland Sp. z o.o.  

Niestandardowym elementem współpracy jest fakt, iż w trakcie trwania kampanii, na każdej kiści bananów, oprócz regularnych naklejek Chiquita, pojawią się promocyjne naklejki z bohaterami z filmu.

Aby wziąć udział w ogólnopolskiej loterii i wygrać atrakcyjne nagrody, wystarczy kupić 1 kg bananów Chiquita, zachować paragon potwierdzający dokonanie zakupu i wysłać, w tym samym dniu SMS z hasłem, które będzie się znajdowało na materiałach reklamowych w sklepie. Wśród nagród, poza przenośnymi odtwarzaczami DVD, jest m. in. wycieczka dla całej rodziny (dla 4 osób) na Sri Lankę.  

„Najnowszy, wspólny projekt 20th Century Fox i firmy Chiquita to połączenie dobrego smaku, zabawnej historii i uśmiechu na buzi każdego dziecka” - mówi Jacek Probulski z Imperial Cinepix, dystrybutora filmu na Polskę. „Dzięki współpracy z 20th Centaury Fox, pragniemy zachęcić najmłodszych oraz ich rodziców, do sięgania, śladami bohaterów filmu, po najzdrowszą z możliwych przekąsek, jaką są banany Chiquita - dodaje Renata Oleszczuk. 

O Filmie
Studio Blue Sky, które na swoim koncie ma m.in. takie filmy jak: „Epoka Lodowcowa”, przygotowało kolejny, familijny film animowany pt. „Horton słyszy Ktosia!”. Przygody słonia Hortona powstały na podstawie książki Dr. Seuss'a. Jest to zabawna i wzruszająca opowieść, która przenosi widza do niezwykłego świata – świata, którego nie można zobaczyć, ale można usłyszeć. Jeśli tylko uważnie się słucha…

„Horton słyszy Ktosia!” to opowieść o dwóch światach, jeden z nich jest wielki, drugi bardzo, bardzo mały. Bohaterowie filmu są mieszkańcami bujnej i zielonej dżungli, która kryje wiele tajemnic.  Wszystko zaczyna się od drobnego pyłka kurzu. Słoń Horton wiedzie beztroskie życie w dżungli, gdy nagle dostrzega płynącą w powietrzu drobinkę kurzu i słyszy coś, co wydaje mu się cichutkim, choć dramatycznym wołaniem o pomoc. Czy to możliwe, że dochodzi ono z… pyłka kurzu? Horton nabiera przekonań, że w drobince kurzu kryje się cały świat, który on jeden może uratować. Czeka go nie lada wyzwanie, bo wszyscy dookoła myślą, że zwariował i chcą go powstrzymać…

Głównymi bohaterami filmu są: słoń Horton i Burmistrz Ktosiowa. W polskiej obsadzie dubbingowej usłyszymy m.in.: Michała Żebrowskiego oraz Bartosza Opanię. Dystrybutorem filmu jest firma Imperial-Cinepix.  

20th Century Fox
Marka 20th Century Fox jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych marek wśród wszystkich dostawców rozrywki, m. in. dzięki takim produkcjom jak „Epoka Lodowcowa”, „Epoka Lodowcowa II”, czy ostatnio goszczący na ekranach naszych kin „Alvin i wiewiórki”. Dystrybutorem filmu w Polsce jest firma Imperial-Cinepix. 

Chiquita
Firma Chiquita jako pierwsza rozpoczęła handel bananami i ma w tym ponad stuletnie doświadczenie. Uprawa owoców to pasja w Chiquicie. Niebieska naklejka z logo Chiquita na bananie to gwarancja najwyższej jakości – tego, że owoce pochodzą z najlepszych upraw i zostały wyselekcjonowane.

Chiquita jest wiodącym na świecie sprzedawcą, producentem i dystrybutorem wysokiej jakości świeżych oraz przetworzonych artykułów spożywczych od bananów poprzez inne owoce, aż po zielone sałaty. Wszystkie produkty firmy Chiquita są tak przygotowane, aby zdobyć serca i uśmiechy konsumentów na całym świecie. Chiquita chce pomóc konsumentom na całym świecie cieszyć się z jedzenia zdrowych i pożywnych, świeżych produktów.

Produkty firmy sprzedawane są pod markami Chiquita® premium i Fresh Express® premium. Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie internetowej – www.chiquita.com i www.chiquita.pl. Przedstawicielstwem firmy Chiquita w Polsce jest firma Chiquita Poland Sp. z o.o, z siedzibą w Krakowie.

Volkswagen Tiguan został wybrany najlepszym...
Autor: gadzetoman76
Tagi: ciekawostka   volkswagen   suv   wygrana   motoryzacja  
13 marca 2008, 09:55
Prestiżowy tytuł „Auto nr 1” w kategorii „Off-roady i SUVy” zdobył w tym roku Volkswagen Tiguan. Ponad 40 milionów czytelników i ekspertów grupy „Auto Świat” zostało poproszonych o wybranie najlepszych modeli spośród 74 zaprezentowanych nowych samochodów.   „To wyróżnienie jest ukoronowaniem serii międzynarodowych sukcesów, jakie odnosi Tiguan od momentu jego wprowadzenia na rynek. Model ten jest dla Volkswagena istotnym elementem światowej polityki rozwoju. Dla mnie to trofeum jest znakiem, że obraliśmy właściwą drogę i strategię dla naszych produktów”, powiedział dr Ulrich Hackenberg przed ponad 500 gośćmi zaproszonymi do La Halle Sécheron.  17 edycja konkursu „Auto nr 1 Europy” poprzedzona była wyborami najlepszych samochodów w poszczególnych krajach i segmentach. Najpierw około 40 milionów czytelników 26 europejskich wydań „Auto Świata” wybrało swoich krajowych zwycięzców. Czytelnicy głosowali na swoich faworytów w sześciu kategoriach. Modele z trzech pierwszych miejsc z każdej klasy walczyły na torze testowym pod Rzymem o klasowe zwycięstwo przed jury składającym się z kierowców wyścigowych, inżynierów i redaktorów naczelnych. Wynik: Tiguan jednoznacznie wygrał na punkty i zdecydowanie pokonał rywali. Było to kolejne zwycięstwo w serii sukcesów, jakie odnosi Tiguan. W listopadzie 2007 roku został wyróżniony nagrodą „Auto Trophy”, a kilka tygodni wcześniej - „Złotą kierownicą”.
Rowenta po raz drugi partnerem strategicznym...
Autor: gadzetoman76
Tagi: polska   rowenta elite model look   partner   strategia  
04 marca 2008, 17:31

W marcu rusza kolejna edycja konkursu Elite Model Look, którego partnerem strategicznym jest ekspert w stylizacji włosów - marka Rowenta. Jako główny sponsor, będzie ona obecna we wszystkich etapach konkursu: począwszy od castingów, aż po galę finałową.

Rowenta jest marką doskonale znaną zarówno w Polsce, jak i na świecie. Estetyczny wygląd produktów połączony z funkcjonalnością sprawiły, że marka od lat cieszy się uznaniem i nieustającą popularnością wśród kobiet. Niewątpliwy sukces Rowenty polega na konsekwencji w realizowaniu filozofii, opartej na oferowaniu produktów gwarantujących doskonały efekt, a przy tym spokój i harmonię w codziennych czynnościach pielęgnacyjnych i stylizacyjnych.  Linia Rowenta for Elite Model Look, powstała w wyniku współpracy z agencją modelek Elite. Skierowana jest głównie do młodych, dynamicznych kobiet oraz dziewcząt, dla których uroda i wygląd mają ogromne znaczenie. Rowenta oferuje bogatą gamę produktów do stylizacji włosów tak, aby nawet te najbardziej wymagające konsumentki, mogły znaleźć coś dla siebie. Linia Rowenta for Elite Model Look to przede wszystkim urządzenia do stylizacji włosów (prostownice, suszarko-lokówki) i suszarki, ale również depilatory i golarki. 

W nadchodzącym sezonie Linia Rowenta for Elite Model Look wzbogaciła swoją ofertę o nowe produkty do stylizacji i suszenia włosów.  

Suszarka prostująca włosy Lissima Clip&Press CV9112 z unowocześnionym systemem prostowania włosów już od nasady i aż czterema pozycjami sił prostowania w zależności od rodzaju skrętu włosów. Duża moc suszarki 1800 W pozwala nie tylko wysuszyć, ale i szybko wyprostować włosy. Sugerowana cena detaliczna - 179,99 pln. 

Suszarka Infini Pro Sensor CV8525 z unikatową funkcją Auto   Stop, która zatrzymuje pracę po położeniu suszarki i automatycznie rozpoczyna po jej podniesieniu. Suszarka posiada profesjonalny silnik AC o mocy 2000W, który przedłuża żywotność urządzenia i zapewnia doskonałe rezultaty suszenia. Wbudowany system jonizacji chroni włosy i zapobiega ich elektryzowaniu.
Sugerowana cena detaliczna - 239,99 pln.  

Prostownica bezprzewodowa CF7402 posiada baterie akumulatorowe o długiej żywotności, dzięki którym można korzystać z urządzenia bezprzewodowo aż 30 minut. Prostownicę można też podłączyć w samochodzie dzięki wtyczce 12 V. Dodatkowym atutem są płyty ceramiczne i szybkie nagrzewanie do 180ºC.
Rekomendowana cena detaliczna – 219,99 pln. 

Prostownica z wymiennymi wkładami CV7222 pozwala dostosować wkład do rodzaju włosów. Cienka końcówka (2,5 cm) do krótszych włosów, gruba (5 cm) do prostowania dużych i dłuższych partii włosów.  Płyty są ceramiczne nagrzewają się w 60 sekund do temperatury 220ºC.
Rekomendowana cena detaliczna – 199,99 pln. 

Prostownica z jonizacją CF7132 zapobiega elektryzowaniu się włosów. Profesjonalne, czarne płyty ceramiczne zwiększają połysk i efekt prostowania włosów.  Komfort użytkowania zapewnia też termostat i wysoka temperatura 200ºC.
Rekomendowana cena detaliczna - 169,99 pln.