| Kategorie: Newsy
04 sierpnia 2008, 13:41
Po raz pierwszy w historii, Volvo zdecydowało się na stworzenie
internetowej telewizji, w całości dedykowanej jednemu modelowi - Volvo
XC60. Zainteresowani mogą skorzystać z nietypowego rozwiązania, które
daje możliwość zapoznania się z autem jeszcze przed jego oficjalną
premierą na rynku. „Nowy kanał telewizyjny” dostępny jest pod adresem: www.VolvoXC60.tv.
Już
wkrótce na polskich drogach pojawi się najnowszy model Volvo – XC60.
Oficjalna premiera modelu miała miejsce 4 marca na tegorocznych targach
motoryzacyjnych w Genewie. Przedstawiciel Volvo w segmencie średniej
wielkości SUV-ów, pojawi się w polskich salonach w trzecim kwartale
bieżącego roku. Wtedy też rozpocznie się oficjalna kampania promocyjna
modelu.
Elementem działań prelaunchowych nowego XC60 jest strona
internetowa modelu w postaci internetowego kanału telewizyjnego. Nie
tylko przybliża on model jego potencjalnym użytkownikom, ale umożliwia
Volvo Auto Polska komunikację z grupą docelową. Chcąc zbudować
świadomość modelu Volvo zdecydowało się na uruchomienie strony XC60 na
kilka miesięcy przed oficjalnym wprowadzeniem samochodu na rynek.
Dzięki internetowej telewizji mają oni okazję przyjrzeć się modelowi z
bliższej perspektywy.
Internetowa telewizja stworzona dla Volvo
XC60, to cztery programy o różnorodnej tematyce: Stylowe piękno,
Optymalne wnętrze, Wyjątkowe bezpieczeństwo, Doskonała funkcjonalność.
W każdym z nich znajdują się filmy w całości poświęcone nowemu
modelowi, jego stylistyce, bezpieczeństwu i zastosowanym rozwiązaniom.
Na
stronie internetowej telewizji, poza kanałami tematycznymi, znajdują
się także cenniki modelu i dane techniczne. Zainteresowani mają także
możliwość pobierania tapet i filmów z Volvo XC60. Znajdująca się na
dole strony zakładka „Dla mediów” przekierowuje internautów do biura
prasowego Volvo, a bezpośredni link – do strony producenta. Ci, którzy
chcą być na bieżąco ze wszelkimi informacjami na temat XC60, mogą
zarejestrować się i otrzymywać newsletter z informacjami o nowościach
filmowych, pojawiających się w telewizji.
Na stronie
internetowej telewizji Volvo XC60 zastosowano wiele interesujących
rozwiązań - możliwość dostosowania filmów do prędkości łącza, wybór
rozmiaru ekranu, w którym najwygodniej będzie oglądać prezentowane
filmy czy technologia ADOBE AIR. Dzięki tej aplikacji w łatwy sposób
można pobrać filmy i oglądać je bezpośrednio z pulpitu. Po
zainstalowaniu aplikacji w każdym tygodniu filmy z serwisu będą
pobierały się same.
„Internetowy kanał telewizyjny, będący źródłem aktualnych informacji na temat modelu, jest
ważnym medium wspierającym komunikację z grupą docelową modelu. Takie
rozwiązanie pozwoli zaistnieć w świadomości odbiorców zainteresowanych
nowym Volvo XC60. W swoich działaniach, staramy się wychodzić
naprzeciw oczekiwaniom odbiorców, odpowiadamy na ich potrzeby zgodnie z
nowoczesnymi trendami. Stąd pomysł na nowoczesne rozwiązanie w postaci
telewizji dostępnej w internecie” , mówi Mariusz Nycz, Communication Manager Volvo Auto Polska.