Kategoria

Komórki


W PLAY ONLINE możesz teraz jeszcze więcej...
Autor: gadzetoman76 | Kategorie: Newsy  Komórki 
01 sierpnia 2008, 11:55

PLAY od 1 sierpnia rozszerza ofertę bezprzewodowego Internetu - PLAY ONLINE. Teraz  dostępna będzie także oferta umożliwiająca transfer danych aż do 10 GB, a obecni abonenci PLAY mogą skorzystać z niej na specjalnych warunkach.

7 lipca br PLAY, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, wprowadził ofertę Internetu - PLAY ONLINE, która okazała się być najbardziej konkurencyjną na polskim rynku.

Od 1 sierpnia dostępna będzie nowa oferta, dedykowana przede wszystkim dla klientów, którzy często korzystają z Internetu i e-maila. To właśnie dla nich PLAY wprowadza 10 GB za 80 zł. Klienci, którzy skorzystają z tej oferty przy podpisaniu umowy na 12 miesięcy otrzymają modem Huawei E220 za jedyne 39 zł. Oferta dostępna będzie również w sklepie internetowym PLAY tzw. e-shopie, gdzie modem można kupić już za 1 zł.

PLAY wyjątkowo dba o swoich obecnych abonentów. Dlatego przygotował dla nich ofertę specjalną - aż 10 GB tylko za 45 zł miesięcznie  przez cały okres umowy. Tu także klienci otrzymają modem Huawei E220 w bardzo korzystnej cenie 39 zł.

Oferta jest tez dostępna nie tylko dla Play abonament, Nowy Play abonament, Mix w Play i Nowy Mix w Play, ale również dla Abonentów Play Online!

Obie oferty można testować przez 7 dni kalendarzowych od daty aktywacji karty SIM.  Jeśli z jakiś powodów oferta nie spełni oczekiwań, można rozwiązać umowę, a PLAY zwróci zarówno cenę modemu, jak i opłatę abonamentową  (bez względu na wykorzystany transfer danych). Zwrotowi nie podlega jedynie opłata aktywacyjna - 9 zł.

Szczegóły oferty oraz mapka zasięgu będzie dostępna na stronie internetowej operatora http://www.playmobile.pl/

Multimedialny Samsung SGH-F480 w PLAY
Autor: gadzetoman76 | Kategorie: Newsy  Komórki 
01 sierpnia 2008, 11:54

Od 1 sierpnia oficjalny telefon Igrzysk Olimpijskich Pekin 2008 Samsung SGH-F480 dostępny w PLAY w promocyjnych cenach.

Nowy telefon w PLAY to urządzenie bardzo eleganckie o 11,5 mm grubości. Zgodnie z najnowszymi trendami posiada dotykowy wyświetlacz o przekątnej 2,8 cala, który zapewnia pełne wykorzystanie olbrzymich możliwości multimedialnych tego urządzenia a nowatorski interfejs użytkownika Touch Wiz ® umożliwia dostosowanie wyglądu ekranu gotowości w niespotykanym dotąd zakresie.

Nowy telefon w PLAY wyposażony jest w najnowocześniejsze funkcje multimedialne m.in.: wbudowany aparat fotograficzny o rozdzielczości 5 megapikseli z autofokusem i lampą błyskową, stabilizacją obrazu oraz funkcje umożliwiające edycję wideo, a także radio FM, odtwarzacz multimedialny, przeglądarkę internetową oraz aplikację do prowadzenia blogów - wspierane przez system pracy HSDPA umożliwiający transmisję danych z szybkością do 7,2 Mbita na sekundę.

Propozycja skierowana jest do klientów zawierających umowę abonamentową, na kartę oraz korzystających z oferty PLAY dla Firm. Ci ostatni mogą stać się jego właścicielem już za 1 PLN.

Dodatkowo PLAY obniża ceny telefonów w ofercie „Nowy Playfon", która będzie obowiązywać od 1 sierpnia do dowołania.

Więcej informacji na stronie internetowej operatora http://www.playmobile.pl/

ROKR E8 i słuchawki S9 Motoroli w Music...
Autor: gadzetoman76 | Kategorie: Newsy  Komórki 
Tagi: motorola  
01 sierpnia 2008, 11:46

Muzyczny telefon, stereofoniczne słuchawki Bluetooth oraz praktycznie nieograniczony dostęp do ulubionych piosenek.

 

 

muzyczny telefon ROKR E8 od Motoroli (NYSE:MOT) jest dostępny w najnowszej ofercie sieci Plus GSM: MixPlus Music Pack. Wraz z nim otrzymają słuchawki MOTOROKR™ S9 Stereo Bluetooth. Nowa propozycja operatora łączy to, co najważniejsze dla miłośników muzyki: doskonały sprzęt, służący nie tylko do słuchania muzyki, ale również do komunikacji oraz dostęp do ogromnych zasobów muzycznych za niewielką cenę.

 

– Motorola docenia rolę muzyki w codziennym życiu. Większość naszych telefonów jest wyposażonych w rozbudowane funkcje muzyczne. ROKR E8 wyróżnia się spośród nich możliwością ustawienia trybu dedykowanego wyłącznie do słuchania muzyki. To znacznie ułatwia sterowanie nią. Po co więc sięgać po odtwarzacz MP3? Najnowsza propozycja sieci Plus wydaje się idealnie pasować do wszystkich, którym spodobał się ROKR E8 – mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing Manager Mobile Devices, Central and Northern Europe.

 

O Muzodajni

Propozycja Plusa jest kierowana zarówno do jego obecnych, jak i przyszłych klientów oraz abonentów konkurencyjnych sieci GSM. W jej ramach, w zależności od taryfy, użytkownicy przeznaczają część doładowania bądź wykupują specjalny pakiet pozwalający na ściągnięcie do 25, 100 lub 250 utworów miesięcznie na telefon i/lub komputer (odpowiednio 5, 10, 25 zł). Z kolei klienci prepaidowi mogą wypożyczyć utwory na określony czas (w cenie 8, 16, 24 zł). Również klienci innych operatorów mogą wykupić roczny pakiet pozwalający na pobranie plików, jednak muszą całą opłatę uiścić z góry (180, 300 lub 480 zł). Transfer plików odbywa się bezpłatnie. Nowa oferta może tez przyczynić się do częściowego ograniczenia nielegalnego pobierania utworów.

 

Więcej informacji na www.muzodajnia.pl

 

O ROKR E8

Telefon zdobył sobie przydomek “muzycznego kameleona”, który zawdzięcza unikatowej technologii ModeShift™. Dzięki niej wystarczy nacisnąć tylko jeden klawisz, aby przekształcić telefon w odtwarzacz muzyczny lub aparat cyfrowy. W każdym trybie wyświetlają się tylko potrzebne klawisze, co znacznie ułatwia obsługę urządzenia. Kółko nawigacyjne FastScroll™ pozwala wygodnie przeglądać zasoby muzyczne (tryb muzyczny), kontakty, kalendarz (tryb telefonu) i multimedia. Atutem telefonu jest doskonały przestrzenny dźwięk oraz rozbudowana do 2GB pamięć wewnętrzna. Dodatkowo można ją rozbudować za pomocą karty microSD. ROKR E8 jest również wyposażony we wbudowane radio FM oraz oprogramowanie umożliwiające rozpoznanie odtwarzanej piosenki. Telefon wyróżnia się również nowoczesnym wzornictwem – to gładka i lśniąca powierzchnia, brak na niej tradycyjnej klawiatury, która wyświetla się dopiero po włączeniu urządzenia. O klasie telefonu świadczą otrzymane na targach elektroniki Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas. ROKR E8 zdobył tytuły: w kategorii “najlepsze urządzenie Show Cellphones & Smartphones” oraz tzw. People Voice, czyli nagrodę przyznawaną przez odwiedzających targi.

 

ROKR E8 – wybrane MOTOcechy:

·         oryginalna technologia ModeShift™ umożliwia zamianę telefonu w odtwarzacz muzyczny;

wirtualne klawisze wyświetlane na szklanej powierzchni po naciśnięciu zachowują się jak tradycyjne; FastScroll™ umożliwia szybkie przeszukiwanie danych; technologia CrystalTalk™ zapewniająca wysoką jakość rozmów nawet
w hałaśliwym otoczeniu; kompatybilność z Windows™ Media Player™ 11 umożliwia łatwą wymianę muzyki z komputerem oraz dostęp do ponad 200 internetowych sklepów muzycznych; Microsoft™ music ecosystem support; obsługa formatów MP3 i MPEG-4; wbudowane radio FM Stereo z funkcją RDS; wejście 3,5 mm audio jack; technologia Bluetooth Stereo klasa 2, profil A2DP; aparat cyfrowy 2 Mpix z 8-krotnym zoomem cyfrowym; 2GB wewnętrznej pamięci oraz możliwość rozszerzenia pamięci za pomocą kart microSD do 4GB; szybki transfer plików przez łącze USB 2.0; technologia GPRS (klasa 12) i Edge (klasa 12); czas rozmowy 180-360min, czas czuwania: 160-300 godz. oraz do 13 godzin odtwarzania muzyki; system operacyjny LinuxJava; wymiary: 115x53x10,6 mm, waga: 100 gramów; łączność poprzez SMS, MMS, e-mail, przeglądarka HTML (Symphony 1.1.0); panoramiczny wyświetlacz 2.0 QVGA, 240x320, 262 tys. TFT.

 

Telefon jest dostępny w Polsce od sierpnia, w cenie około 1000 złotych brutto.

Wzmocniony dział marketingu w Motoroli
Autor: gadzetoman76 | Kategorie: Newsy  Komórki 
Tagi: motorola  
01 sierpnia 2008, 11:45

 

Nowe twarze oraz awanse w dziale marketingu telefonów komórkowych Motoroli.

 

Od pierwszego sierpnia Diana Wasilewska  obejmie stanowisko Marketing Managera w firmie Motorola Polska.  W związku z tym przejmie koordynację działań dotyczących marketingu telefonów komórkowych w Polsce.

Jednocześnie Małgorzata Matusiewicz, Marketing Manager Mobile Devices, Central and Northern Europe, zajmująca się dotychczas marketingiem w Polsce i Europie Środkowej i Wschodniej, rozszerzy zakres działań na Europę Północną: Skandynawię, Danię oraz państwa bałtyckie.

 

Diana Wasilewska, marketing manager – ukończyła Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Z reklamą związana jest od 1995 roku. Pierwszą pracę podjęła
w Małopolskiej Agencji Reklamowej “Galicja”, a następnie w agencjach: McCann Erickson, Leo Burnett i Young and Rubicam. W 2004 roku objęła stanowisko Account Director w agencji Gruppa66 Ogilvy. Swoim doświadczeniem wspierała marki, takie jak: Coca-Cola, Colgate-Palmolive, Hasbro, Liberty Direct, Lubella, Motorola, PLL LOT, Sony, Sprite, Star Chips.

 

Małgorzata Matusiewicz, Marketing Manager Mobile Devices, Central and Northern Europe – w Motoroli od 5 lat; doświadczenie zawodowe zdobywała na różnych stanowiskach marketingowych w firmach: Leo Burnett, Gillette i Johnson&Johnson (Consumer). Za swoje największe osiągnięcia w obecnej firmie uważa uporządkowanie działań marketingowych i PR, ukształtowanie wizerunku marki Motorola jako ikony stylu, szczególnie w oparciu o model RAZR V3 oraz projekty komunikacji niestandardowej np. projekt product placement w serialu “Magda M.”  W pracy najbardziej fascynuje ją proces podejmowania decyzji zakupowych i możliwości wpływania na jego przebieg. Realizuje się w działaniach bliskich konsumentowi typu ambient, online oraz guerrilla marketing. Prywatnie lubi podróże, ostatnio zwiedziła Krym i zachodnie wybrzeże USA. Nie wyobraża sobie zimy bez jazdy na nartach – najlepiej na słonecznych stokach włoskich Alp.

Nowe taryfy Orange - wszystkie usługi w...
Autor: gadzetoman76 | Kategorie: Newsy  Komórki 
23 czerwca 2008, 19:27

Od 20 czerwca Orange zastępuje wszystkie dotychczasowe oferty abonamentowe dla klientów indywidualnych oraz Nowy Twój Mix dwoma nowymi taryfami. Jako jedyne na rynku umożliwiają one wybór usług, które klienci będą dostawać bezpłatnie przez cały czas trwania umowy.

- Nowe taryfy Orange abonament i Orange mix to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekują atrakcyjnej, a zarazem łatwej do zrozumienia oferty na połączenia do wszystkich sieci wraz z możliwością korzystania z dodatkowych usług. Nasze taryfy nie mają równie atrakcyjnego odpowiednika u innych operatorów - przekonuje Bartosz Dobrzyński, dyrektor Pionu Marketingu Telefonii Komorkowej Grupy TP. - Ponadto nowością jest to, że klienci, którzy przedłużają umowę zawsze otrzymują lepszą ofertę - dodaje.

W nowych taryfach stawki na połączenia do wszystkich sieci są równe. Cena za minutę połączenia jest tym niższa, im wyższą wartość abonamentu wybierze klient.

 

więcej na www.orange.pl