Archiwum kwiecień 2008, strona 3


Nowa seria panoramicznych monitorów LG W42...
Autor: gadzetoman76
Tagi: lg   monitory   panorama  
27 kwietnia 2008, 09:22

Już z początkiem kwietnia, firma LG wprowadziła na polski rynek nową serię monitorów W42 wyposażoną w funkcje doskonalące obraz i wrażenia wizualne dzięki m.in. ARC 4:3, f-ENGINE z kontrastem na poziomie 8000:1.

Funkcja f-ENGINE to innowacyjny układ scalony doskonalący jakość kolorów, obrazu i pola widzenia. Zastosowana w monitorze technologia DAFI (Digital Adaptive Fine Image) potęguje żywotność barw, optymalizuje jasności, kontrast oraz zwiększa dynamikę ruchomego obrazu filmów, gier i animacji.

 



Funkcja ARC 4:3 umożliwia szybką zmianę formatu z panoramicznego na 4:3. Docenią to szczególnie wytrawni gracze komputerowi.

Kontrast 8000:1
Dzięki zastosowaniu w monitorze wysokiego poziomu kontrastu 8000:1 możliwe jest uzyskanie najlepszej jakości obrazu, który wydaje się tak realistyczny, że ma się ochotę go dotknąć.

Szybki czas reakcji nowej serii FLATRON LCD to zaledwie 5 ms. Dzięki tak wielkiemu przyspieszeniu, obraz ruchu na ekranie jest zawsze wyraźny i czysty, bez najmniejszych smug i zakłóceń.

Monitory z serii W52 będą dostępne są w opcji podstawowej ze złączem D-Sub (W42S) oraz w opcji ze złączem DVI-D/HDCP (W42T) o przekątnych ekranu 19, 20, 22 i 24 cale.

Sugerowane ceny detaliczne:
19” – 749/799 zł
22” – 1049/1099 zł

SPECYFIKACJA
Ultraszybki czas reakcji: 5 ms
Szeroki kąt widzenia: poziomy: 170o, pionowy: 170o
Jasność: 300 cd/m2
Wysoki kontrast: 8000:1 DFC
Rozdzielczość: 1440 x 900
Wejście sygnałowe: 15-stykowe D-Sub lub 15-stykowe D-Sub, DVI-D (HDCP)

Projektantka mody - Monika Onoszko projektuje...
Autor: gadzetoman76
27 kwietnia 2008, 09:00

Projektowanie wnętrz przestaje być już jedynie domeną architektów,  a coraz częściej w stylizację i projektowanie wyposażenia wnętrz angażują się kreatorzy mody na czele z Lacroix, Kenzo, Armanim czy Agathą Ruiz de la Prada.


Również w Polsce, firma LG innowator w zakresie nowych technologii, zaprezentowała autorskie aranżacje wnętrz z wykorzystaniem artystycznej linii klimatyzatorów LG ArtCool Gallery w połączeniu z trendami wnętrz w ujęciu projektantki mody Moniki Onoszko.

 




Firma LG współpracując wcześniej ze światowymi projektantami - Muccią Pradą czy Roberto Cavallim, tym razem postanowiła zaprosić do współpracy przy koncepcie wnętrz - polską projektantkę mody i znawczynię współczesnych trendów – Monikę Onoszko oraz grupę kreatywną onoMono.


Monika Onoszko i onoMono zaprojektowali dla LG kolekcję wnętrz z wykorzystaniem artystycznej linii klimatyzatorów LG ArtCool Gallery według przyszłych trendów stylizacji wnętrz: Play-full, Deco-reduce, High-eco i  Futu-r-ama.


Koncept wnętrzarski pod hasłem „LG ArtCool Gallery Playground” utrzymany w konwencji zabawy trendami, przedstawia nowoczesne aranżacje jakie można uzyskać łącząc klimatyzator LG Art Cool Gallery z dekoracją ścian i całego wnętrza. A możliwe jest to dzięki praktycznym funkcjom klimatyzatora, który posiada otwierany przedni panel, za którym można umieścić dowolną wizualizację, dekorację, motyw graficzny lub po prostu ulubione zdjęcie nawiązujące do wyglądu reszty ściany i całego salonu.  Dzięki temu dowolnie zaprojektowane aranżacje pozostają spójne z całym wnętrzem.

 




W aranżacjach zastosowano 2 rodzajów klimatyzatorów składających się na linię ArtCool - a mianowicie - ArtCool Gallery przypominający obraz oraz ArtCool Mirror – podłużny model dający lustrzany efekt.


Całość konceptu nawiązuje do światowego trendu „TECHORATE” (technology + decorate), w którym technologia łączy się z umiejętnością dekorowania. Trend ten jest obecnie popularny w Stanach Zjednoczonych, gdzie styliści wnętrz edukują jak aranżować przestrzeń włączając w nią urządzenia nowych technologii np. płaski telewizor LCD, TV plazmowy czy klimatyzator ArtCool.

„Zapraszając do współpracy Monikę Onoszko i onoMono chcieliśmy zaprezentować autorskie pomysły na połączenie praktycznego produktu, jakim jest klimatyzator z kreatywnym podejściem i nieco niestandardowym spojrzeniem na wnętrza oczami projektantki mody. Co więcej, chcieliśmy również zainspirować naszych użytkowników i podsunąć im kilka praktycznych pomysłów na kreatywne wykorzystanie linii ArtCool. Wynikiem tego jest koncept i projekty ArtCool Gallery Playground, które mamy nadzieję, znajdą dalsze odzwierciedlenie w praktyce i kreacjach wnętrz samych użytkowników” – mówi Jacek Głodowski, specjalista ds. marketingu w dziale klimatyzacji LG Electronics.

 

 

 

4 TRENDY WNĘTRZARSKIE PLAY-FULL, DECO-REDUCE, HIGH-ECO, FUTU-R-AMA W UJĘCIU PROJEKTANTKI MODY - MONIKI ONOSZKO

Aranżacja High Eco

Aranżacja High Eco łączy sprzeczności, takie jak ekologię i high-tech i składa się z estetycznego śnieżnobiałego labiryntu, który rozciąga się w jednej linii na całej szerokości ściany. Labirynt to rodzaj minimalistycznej meblościanki, w której w górną część został idealnie wkomponowany srebrny klimatyzator ArtCool Mirror.
Specyficzny klimat dopełnia również specjalnie zaprojektowany fotel w stylu
„hand-made” EcoMono oraz lampa z falistej tektury. Fotel został wykonany ręcznie z 43 T-shirtów, a jego wykonanie zajęło 3 dni. Natomiast lampa wykonana z naturalnej tektury nawiązuje wprost do aspektu ekologicznego, a dzięki otworom w tekturze, można uzyskać we wnętrzu nowe wrażenia świetlne.



Aranżacja Deco-reduce

Styl Deco-recuce zestawia elementy współczesnego baroku z odniesieniami do egzotycznych kultur oraz minimalistyczną redukcją tego co zbędne. Inspiracja pochodzi od zmieniających się w zależności od sezonu kolorów oraz światła, wyraźnie eksplorując wszystkie barwne możliwości jakie daje japońskie drzewo wiśni. Biel jest ulubienicą tego trendu, za nią widoczna jest szarość, gwarantująca efekt stylowej elegancji oraz subtelny seledyn.
Aranżację Deco-reduce tworzy kompozycja złożona z fragmentów zdjęć, które składają się na jedną całość. Serce kompozycji stanowi główne zdjęcie wkomponowane w klimatyzator ArtCool Gallery w formie obrazu, do którego przylegają kolejne fragmenty.
Klimat wnętrza tworzy również specjalnie zaprojektowany fotel w stylu łódzkim pozbawiony tapicerki, a zamiast tego wypełniony szarą, ozdobną tkaniną niczym leżak plażowy.
Specjalne cieniowanie sprawia wrażenie jakby meble – stolik i fotel wsiąkały w betonową podłogę, która przenika je i niemalże pochłania.
Minimalistyczna redukcja widoczna jest w przypadku elementów, takich jak ściany czy podłogi, na których występuje surowy beton, a także kontrastująca z resztą prostota czarnych ram.


Aranżacja Futu-r-ama


Aranżacja Futu-r-ama składa się ze specjalnie zaprojektowanego regału Voronoi
i wkomponowanego w ścianę klimatyzatora ArtCool Gallery, który nawiewając chłodne powietrze sprawia, że rozchodzi się ono i krąży ono po konstrukcji regału.

Konstrukcja regału Voronoi powstała w wyniku alternatywnego procesu koncepcyjnego. Zamiast tradycyjnych metod projektowania w programie komputerowym, zastosowany został skrypt Voronoi, wykorzystujący Diagram Woronoja. W skrócie, diagram ten definiuje komórki dla wyznaczonego na płaszczyźnie zbioru punktów.
Zbiór punktów nie był bynajmniej przypadkowy. Wyznaczony został tak, by rysowane przez algorytm komórki, były funkcjonalne w projekcie regału. Czyli miały odpowiednie wymiary, tak by w jednych komórkach mieściły się płaszcze, w innych buty, torebki itd.



Aranżacja Play-full


Aranżacja Play-full to przyjemność płynąca z niekonformistycznego stylu życia wyrażająca się w miłości do eksperymentowania oraz podejściu do wnętrza z humorem.
Całość aranżacji Play-full tworzy połączenie specjalnie zaprojektowanej tapety zdobionej w hexa puzzle, które znajdują swoją kontynuację w wizualizacji ukrytej za ramą klimatyzatora ArtCool Gallery. Dzięki temu klimatyzator spójnie łączy się ze stylistyką ściany tworząc całościową dekorację. Elementem tworzącym klimat wnętrza jest także specjalnie zaprojektowana półka inspirowana wzorami Zahy Hadid, która sprawia wrażenie jakby wychodziła z jednej ściany i przenikała do przeciwległej.


Koncepcje aranżacji zostały przygotowane przez projektantkę Monikę Onoszko
i architekt Zosię Sobolewską.



Informacje produktowe o klimatyzatorach ArtCool Gallery

LG ArtCool to artystyczna linia, składająca się z 2 rodzajów klimatyzatorów – ArtCool Gallery oraz ArtCool Mirror.

LG ArtCool Gallery

LG ArtCool Gallery – posiada przedni panel pełniący funkcję kwadratowej ramy na zdjęcie lub dowolnej grafiki w wymiarach 60X60cm, które można wymieniać bez ograniczeń w dowolnej chwili.

Klimatyzator posiada funkcje trójstronnego wypływu powietrza, które nawiewane jest do pomieszczenia z przodu i po bokach. Strumień powietrza może być również kontrolowany i ustawiony tylko na 1 stronę.

Klimatyzator posiada specjalną funkcję oczyszczania powietrza – NEO Plasma, funkcję automatycznego oczyszczania oraz zdrowego osuszania, przy tym gwarantuje oszczędność energii (klasa wydajności energetycznej - A). Jednocześnie oprócz chłodzenia, klimatyzator może również ogrzewać powietrze, dzięki czemu doskonale sprawdzi się nie tylko latem, ale również zimą.
ArtCool Gallery został doceniony za nowoczesny design i zdobył nagrodę Good Design Mark oraz International Forum Design.

Cena w zależności od modelu wynosi od 4500- 5500 zł


LG ArtCool Mirror

ArtCool Mirror – to klimatyzator utrzymany w nowoczesnym stylu dający lustrzany efekt i tym samym modernistyczny akcent wnętrza. Jego prostokątna i niebywale płaska stylistyka sprawia, że doskonale wkomponowuje się w nowoczesne, ale nieco mniejsze wnętrza takie jak sypialnia czy pokój biurowy.

Klimatyzator posiada funkcję Auto Swing zapewniającą efektywne rozprowadzanie powietrza utrzymując tym samym w pomieszczeniu bardziej stabilną temperaturę.

Posiada on kilka rodzajów trybów chłodzenia i grzania:
•    tryb normalny daje możliwość szybkiego nawiewu o szerokim zasięgu
•    tryb Jet Cool – silny nawiew chłodnego powietrza przez 30 minut do momentu osiągnięcia w pomieszczeniu temperatury 18oC
•    tryb snu zapewniający delikatny nawiew powietrza

Jego super smukła stylistyka sprawia, że jest on jednym z najbardziej smukłych klimatyzatorów na świecie.
Wymiary klimatyzatora (przykładowe modele) wynoszą 1,03 m długości, 29 cm wysokości, 15,3 cm głębokości.

Klimatyzator posiada specjalny system oczyszczania powietrza NEO Plasma oraz funkcję automatycznego oczyszczania, funkcję Jet Cool, Auto Swing jak również zdrowego osuszania.
Jego nowoczesny design został nagrodzony międzynarodową nagrodą reddot Design Award oraz if International Forum Design.

Cena w zależności od modelu: 3800 – 6500 zł

BMW czyli kup sobie fajny gadżet
Autor: gadzetoman76
26 kwietnia 2008, 16:39

Kubica wygrywa - BMW się cieszy i wypuszcza na rynek nową kolekcję dla wszystkich fanów motoryzacji.

 

 

Najnowsza kolekcja ubrań i dodatków BMW Sauber F1 Team 2008 jest już dostępna w Polsce. Nowością i miłą dla nas niespodzianką jest pojawiająca się na wybranych modelach, obok nazwiska Roberta Kubicy, polska flaga.

Kolekcja pod hasłem "Na miarę mistrza" ("Dressed to win") idealnie odzwierciedla cel, który zespół BMW Sauber F1 postawił sobie w nowym sezonie - zająć jeszcze wyższą pozycję, pokazać się z jak najlepszej strony, zadbać o każdy detal, by odnieść sukces.

Dlatego nowa kolekcja jest znacznie bogatsza pod względem formy, ma bardziej dynamiczną linię, a jej styl bezpośrednio nawiązuje do ultranowoczesnej, profesjonalnej odzieży członków zespołu BMW Sauber F1.

Całość składa się z kilku linii, odnoszących się do charakterystycznych elementów tworzących Formułę 1, ich nazwy: Driver, Qualifying, Pole Position, Pit Crew to określenia dobrze znane wielbicielom tego sportu.

Kolekcja zawiera ubrania męskie, damskie, a także projekty dla dzieci: kurtki, bluzy, t-shirty, koszulki polo, spodnie i krótkie spodenki, spódnice i sukienki, a także buty, torby i okulary przeciwsłoneczne.

 

Zobaczcie zresztą sami - niektóre z nich są lekko mówiąc tandetne, inne zaś godne polecenia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Muzyczna koszulka nie tylko dla melomanów...
Autor: gadzetoman76
26 kwietnia 2008, 16:04

Wyraź się i daj posłuchać innym tego, co chcesz posłuchać. Kup sobie muzyczną koszulkę!

 

 Era noszenia boomboxa na ramieniu już dawno minęła - teraz nadchodzi super muzyczna koszulka, dzięki której można cieszyć się z słuchania ulubionej muzy bez taszczenia ze sobą czy to mp3, mp4 czy iPoda :) A na dodatek możemy sobie urządzić dyskotekę praktycznie w każdym miejscu. Dla zapalonych dj'ów i nieśmiałych melomanów.

 

 

Komu jednak nie odpowiada bycie  chodzącą wieżą może zakupić sobie równie muzyczną koszulkę, która reaguje na dźwięki muzyki i wyświetla je na koszulce. Nawiasem mówiąc fajny gadżet na majówkową imprezę. Polecam i zobaczcie sami.

 

Powerizer - wynalazek na teraz i później...
Autor: gadzetoman76
26 kwietnia 2008, 15:56

TVN hucznie zapowiada nowy film, w którym taniec będzie pełnił rolę przewodnią. Równie przewodnią rolę w tej produkcji będzie pełnił powerizer, który jak dla mnie jest wynalazkiem teraźniejszości i przyszłości.

 

 Podczas gdy twoi znajomi ciągle kurczowo trzymają się ziemi, Ty będziesz mógł przeskoczyć ponad dwumetrowymi skokami na nowy, wyższy poziom rozrywki! Czy chciałbyś biegać z zawrotną prędkością ponad 30 km/h nie wkładając w to więcej wysiłku niż w przypadku zwykłego biegu? W rzeczywistości jest to nawet łatwiejsze, ponieważ jesteś wspomagany mocą Powerizer! Teraz twoja kolej! Możesz nawet wykonywać nadzwyczajne atletyczne wyczyny włącznie z niezwykłymi saltami na zapierających dech w piersiach wysokościach!

 

Zobaczcie zresztą filmy, które potwierdzają te słowa.

 

 

 

Cena gadżetu nie jest wygórowana - w Polsce można go dostać już za klasyczne 999 złotych. 

 

 

Jestem pewien, że w tym roku na półwyspie będzie naprawdę dużo osób poweraizujących - chociaż jestem też pewien, że moda ta gdzieś sie pod drodze wyczerpie i za rok nie będzie to już hit. Niemniej jednak polecam - tylko UWAGA - początkujący załóżcie lepiej kask i inne ochraniacze można się nieźle poobijać.