Najnowsze wpisy, strona 20


Rozświetl swój parasol :)
Autor: gadzetoman76
11 czerwca 2008, 11:38

Czemu nie, gdy nauka i technika dają nam ku temu idealne warunki.

 

 

Świetlne kulki zamontowane w czaszy parasola dają idealne światło zarówno w pochmurny dzień, jak i w nocy, dzięki czemu nie będziemy musieli już bać się ciemnymi ulicami miasta. Na dodatek parasol wbrew temu, co można o nim myśleć jest bardzo energooszczędny i przyjazny dla środowiska, a to wiadomo duży plus.

 

jak świetnie wygląda, nie trzeba chyba nikogo przekonywać.

 

Badania dotyczące jakości J.D. Power: Porsche...
Autor: gadzetoman76
10 czerwca 2008, 15:16

 

Samochody Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, spełniają w USA - największym rynku eksportowym producenta samochodów sportowych ze Stuttgartu, najwyższe wymagania dotyczące jakości.

Tak wykazała najnowsza ankieta „Initial Quality Study”, przeprowadzona przez amerykański instytut badania rynku J.D. Power. Po raz trzeci z kolei Porsche zwycięża w tej prestiżowej ocenie marek, i to w sposób zdecydowany, zostawiając wyraźnie za sobą luksusową markę Nissana – Infiniti. Na kolejnych pozycjach znalazły się Lexus, Mercedes – Benz i Toyota. W ankiecie udział wzięło 81.500 osób kupujących nowe samochody.

 

J.D. Power sprawdza poziom zadowolenia osób kupujących nowe samochody w pierwszych 90 dniach po ich odebraniu. Na podstawie zestawu 228 kryteriów klienci pytani są o ich opinie dotyczące jakości i wykończenia.

 

Klasyk – Porsche 911 Carrera zajął pierwsze miejsce w segmencie „Premium Sporty Car”  i jednocześnie był najlepiej ocenianym samochodem w całej ankiecie. Porsche Cayman  w segmencie „Compact Premium Sporty Car“ uplasowało się na drugim miejscu,  za Mercedesem CLK. W segmencie „Midsize Premium Multi-Activity Vehicle“ sportowy samochód terenowy Cayenne znalazł się na doskonałej, trzeciej pozycji.

Rekordowa sprzedaż miliona samochodów w...
Autor: gadzetoman76
10 czerwca 2008, 15:13

 

Od stycznia do maja AUDI AG sprzedała na całym świecie ponad  426.200 samochodów. Oznacza to wzrost o 1,5 procent.

W maju sprzedaż Audi wzrosła o 0,8 procenta w porównaniu z analogicznym miesiącem roku ubiegłego i wyniosła 88.200 aut. Rynkami, które najbardziej przyczyniły się do wzrostu były ponownie rejon Azji i Pacyfiku oraz Europa Wschodnia.

 

„Na 2008 rok założyliśmy sprzedaż w wysokości miliona samochodów,  przy czym spodziewaliśmy się, że największy przyrost w porównaniu z rokiem ubiegłym nastąpi w drugim półroczu” – powiedział szef Audi Rupert Stadler  i dodał: „Sprzedaż w pierwszych pięciu miesiącach już przekroczyła zaplanowaną wielkość.” Pierwsze półrocze dla AUDI AG stało pod znakiem zmiany modelu Audi A4. Po wprowadzeniu na rynek A4 Limousine,  w maju w całej Europie rozpoczęła się sprzedaż nowego A4 Avant.  Aby zrealizować dużą liczbę zamówień na swój najpopularniejszy model,  AUDI AG po raz pierwszy rozdzieliło produkcję na Ingolstadt i Neckarsulm – limuzyna jest zatem po raz pierwszy produkowana w obu niemieckich zakładach. Podczas, gdy założoną wielkość produkcji A4 Limousine uzyskano w ostatnim miesiącu, produkcja A4 Avant osiągnie swoją pełną wydajność  w czerwcu.

 

Członek Zarządu ds. Marketingu Peter Schwarzenbauer wyjaśnił: „Dla naszej sprzedaży decydujące znaczenie ma właśnie A4 Avant: tylko w Europie,  gdzie sprzedajemy około 70 procent samochodów, udział procentowy wersji Avant w naszej najczęściej sprzedawanej serii modeli wynosi 60 procent.”  W Europie w pierwszych miesiącach wzrost sprzedaży został przyhamowany  w wyniku zmiany modelu, zatem pełna dostępność nowej generacji A4 Avant od sierpnia przyczyni się do znacznego wzrostu sprzedaży.

 

Schwarzenbauer: „Zaplanowaną roczną rekordową sprzedaż osiągniemy przede wszystkim dzięki kontynuacji ofensywy produktów. Dzisiaj Audi dysponuje najmłodszą paletą modeli w przemyśle motoryzacyjnym.  Doskonałe produkty i szeroko zakrojona ofensywa sprzedaży pozwalają nam znaleźć coraz więcej klientów na całym świecie.”

 

Sprzedaż aut z czterema pierścieniami, której wzrost w drugim półroczu miał opierać się przede wszystkim na pełnej dostępności nowych modeli,  otrzymała w pierwszych miesiącach dodatkowy impuls z regionu Azji  i Pacyfiku. Tutaj Audi nadal rejestruje dwucyfrowy wzrost sprzedaży.
W pierwszych pięciu miesiącach nabywców znalazło 65.000 samochodów (2007: 53.879 aut), czyli plus 20,6 procent. W maju Audi sprzedało w tym regionie 12.600 aut (2007: 10.312 sztuk) – o 22,3 procent więcej, niż w maju 2007 roku.

 

Chiny (wraz z Hongkongiem), największy rynek zagraniczny Audi, uzyskały  w maju wzrost sprzedaży w wysokości 26 procent: 9.727 klientów kupiło tutaj Audi (2007: 7.717 aut). Od stycznia do maja było to 50.180 klientów, o 23,4 procent więcej, niż w porównywalnym okresie ubiegłego roku (2007: 40.678 sztuk).

 

Marka z Ingolstadt zanotowała większą sprzedaż także w Japonii, wbrew ogólnym tendencjom: podczas gdy cały rynek samochodów importowanych  w maju, podobnie jak na początku roku, wyraźnie skurczył się, Audi sprzedało  o 2,7 procent więcej pojazdów, niż w 2007 roku (2007: 1.187 aut, 2008 - 1.219). Również na antypodach sprzedaż utrzymuje tendencję wzrostową:
w pierwszych pięciu miesiącach w Australii sprzedanych zostało 4.197 samochodów, czyli o 33,4 procent więcej; w maju sprzedaż 824 aut oznacza wzrost nawet o 34,9 procent  (2007: 611 sztuk).

 

W Europie Wschodniej w okresie od stycznia do maja modele Audi znalazły  o 13,5 procent więcej nabywców (18.300 aut), niż w porównywalnym okresie roku ubiegłego (2007: 16.156 szt.); w maju sprzedaż wzrosła o 8,6 procent  do 3.550 samochodów (2007: 3.275). Na stale rosnącym rynku rosyjskim  w pierwszych pięciu miesiącach Audi odnotowało wzrost sprzedaży o 21,3 procent do 6.992 samochodów (2007: 5.766 szt.) i o 9,2 procent w maju
(1.482 samochody, w 2007: 1.357 egzemplarzy). Najmocniejszym rynkiem europejskim dla Audi była Wielka Brytania: w pierwszych pięciu miesiącach klienci kupili 49.495 samochodów, czyli o 4,9 procent więcej,  niż w analogicznym okresie rok wcześniej (2007: 47.187). W maju sprzedaż wzrosła o 8,3 procent do 9.178 sztuk (2007: 8.476 samochodów).

Zaprezentowano nową generację telefonów...
Autor: gadzetoman76
10 czerwca 2008, 10:47

Jak podaje onet.pl Szef firmy Apple Inc. Steve Jobs zaprezentował długo oczekiwaną, drugą generację "inteligentnego" telefonu komórkowego iPhone. Premiera rynkowa planowana jest na 11 lipca w 22 krajach.

 

Urządzenie to wyposażone było w dotykowy ekran i łączyło funkcje telefonu, odtwarzacza multimedialnego oraz przenośnej przeglądarki internetowej. Nowy model iPhone'a będzie dodatkowo pozwalał korzystać z systemu nawigacji satelitarnej GPS, a dzięki kompatybilności z telefonią komórkową trzeciej generacji (tzw. 3G) zapewni dwukrotnie szybszy dostęp do Internetu - czytamy dalej w onecie.

 

 

 

 

 

 

 

źródło Onet.pl

 

Kamerka w stylu retro
Autor: gadzetoman76
10 czerwca 2008, 10:43

Był wczoraj kominek, teraz wchodzimy na ciut dalsze retro.

 

 

 

Firma Minox wprowadziła do sprzedaży cyfrowe retro z 5-megapikselową matrycą, będące repliką aparatu Rolleiflex. Aparat posiada slot na karty miniSD i pozwala na robienie zdjęć z małych odległości (nawet 10 cm), co na retro kamerkę jest nie lada wyczynem. Szkoda tylko, że nie znamy ceny, ani czasu, kiedy do naszych sklepów zawita kamerka retro. Miejmy jednak nadzieję, że będzie to wcześniej, jak później, bo później może już być za późno,a co za tym idzie zdecydowanie niegadżeciarsko. A przecież o gadżety w życiu chodzi....