Archiwum marzec 2008, strona 2


Comarch otrzymał nagrodę za rozwiązanie...
Autor: gadzetoman76
Tagi: gadżet   nagroda   pomysł   innowacje   firmy   comarch  
27 marca 2008, 12:18

Comarch otrzymał po raz drugi z rzędu nagrodę „Innowacja 2008” ("Innovationspreis 2008") za produkt Virtual Consulting Services (VCS) - platformę wspomagającą komunikację użytkowników poprzez sieć. Do nagrody "Innovationspreis 2008" zostało zgłoszonych 1600 produktów, które zostały wyróżnione w 33 kategoriach.

 

Nagroda "Innovationspreis" przyznawana jest co roku przez organizację "Initiative Mittelstand" (Inicjatywa dla MSP). Otrzymują ją te rozwiązania, które oferują małym i średnim przedsiębiorstwom nowe możliwości zastosowania.

 

VCS jest jednym z 10 produktów w kategorii Web 2.0, które wykazały się szczególną użytecznością, innowacyjnością i przystosowaniem do potrzeb małych i średnich firm. W trybie sesji grupowej użytkownicy VCS widzą w swoich przeglądarkach tę samą zawartość, jak również ruchy myszy i wpisy z klawiatury innych uczestników sesji. W ten sposób możliwe jest wspólne i równoczesne wirtualne poruszanie się po jednej stronie. Dzięki VCS idea synchronicznego przeglądania stron stała się rzeczywistością. Rozwiązanie Comarch uzupełnia lukę między kontaktem rzeczywistym a wirtualnym światem, oferując możliwości zastosowania w zakresie e-commerce, e-consulting, e-learning oraz e-government.

 

- Aplikacja VCS może być wykorzystywana przy użyciu różnych urządzeń (PC, telefon komórkowy, PDA, itp.). Konfiguruje się ją poprzez odpowiednio dopasowywany interface klienta, natomiast dalsze oprogramowanie musi być doinstalowane – mówi Anna Filipiak, Prezes Zarządu Comarch Software AG.

 

W 2007 roku Comarch został nagrodzony wyróżnieniem "Innovationspreis" w kategorii raportowanie za produkt OCEAN GenRap,  służący do wizualizacji analiz baz danych. Aplikacja ta jest obecnie zintegrowana z nowym systemem ERP Comarch Altum, którego inauguracja miała miejsce na tegorocznych targach CeBIT.

Etui firmy Belkin do iPodów najnowszej generacji...
Autor: gadzetoman76
Tagi: ipod   cena   gadżet   trendy   apple   generacja   etiu  
27 marca 2008, 09:24

Firma Apple IMC Poland SAD Sp z o.o. wprowadziła do dystrybucji kolejne akcesoria firmy Belkin, przeznaczone do iPodów najnowszej generacji oraz do iPhone.

Leather Folio Case for iPod

Rodzina etui "Belkin Leather Folios" wyróżnia się przede wszystkim doskonałą jakością oraz niebanalnym wzornictwem. Etui to zabezpiecza iPoda przed zarysowaniem. Doskonale wykonane, dokładnie przylega chroniąc odtwarzacz. Torba, torebka czy kieszeń - iPod jest bezpieczny. Specjalne otwory umożliwiają korzystanie z docka oraz z przełącznika zabezpieczającego menu bez konieczności wyjmowania iPoda z etui. 

Etui jest dostępne w trzech kolorach: Black / Chocolate, Cameo Pink /Chocoalte, Persimmon/Bone, w wersji dla iPodów nano trzeciej generacji 4 i 8 GB, iPodów classic 80 i 160 GB, oraz iPoda Touch 8 i 16 GB. 

 

Cena: do 110 zł brutto. Gwarancja: 1 rok

Więcej informacji: http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=387948

Zdjęcia: 

Wersja dla iPodów nano: http://images.belkin.com/cgi-bin/ImageFolio31/imageFolio.cgi?search=F8Z206&bool=and

Wersja dla iPodów classic: http://images.belkin.com/cgi-bin/ImageFolio31/imageFolio.cgi?search=F8Z207&bool=and

Wersja dla iPoda touch: http://images.belkin.com/cgi-bin/ImageFolio31/imageFolio.cgi?search=F8Z227&bool=and

 

Sport Armband Plus for iPod

"Sport Armband Plus" firmy Belkin dla iPoda to  wyjątkowo komfortowa naramienna opaska sportowa wykonana z doskonałego materiału CoolMax. CoolMax jest nowoczesnym włóknem poliestrowym przeznaczonym do produkcji odzieży termoaktywnej, dzięki której osoba biegająca z iPodem może liczyć na doskonałą wentylację ciała i utrzymanie suchej powierzchni skóry. 

Belkin Sport Armand Plus for iPod umożliwia szybki i prosty dostęp do wszystkich funkcji iPoda, a dzięki odpornemu na zarysowania ekranowi zabezpiecza front urządzenia.

W zestawie znajduje się także specjalna kapsuła do zarządzania białymi kablami iPodowych słuchawek, powodująca, że są one odpowiednio zwinięte, dzięki czemu nie brudzą się i nie niszczą.

 

Opaska ta dostępna jest w wersji przeznaczonej dla iPodów nano trzeciej generacji 4 i 8 GB, iPodów classic 80 i 160 GB, oraz iPoda Touch 8 i 16 GB. 

 

Cena: do 110 zł brutto. Gwarancja: 1 rok.

Więcej informacji: http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=383187

Zdjęcia: 

Wersja dla iPoda nano: http://images.belkin.com/cgi-bin/ImageFolio31/imageFolio.cgi?search=F8Z200&bool=and

Wersja dla iPoda classic: http://images.belkin.com/cgi-bin/ImageFolio31/imageFolio.cgi?search=F8Z201&bool=and

Wersja dla iPoda touch:  http://images.belkin.com/cgi-bin/ImageFolio31/imageFolio.cgi?search=F8Z223&bool=and

 

Acrylic Case for iPhone

Dzięki Acrylic Case for iPhone można bezpiecznie nosić iPhone w kieszeni  bez żadnego dodatkowego zwiększania jego objętości. To wykonane z akrylu eleganckie etui całkowicie chroni urządzenie, zapewniając jednocześnie pełen dostęp do wszystkich jego funkcji. Etui posiada odpinaną podpórkę umożliwiającą ustawienie iPhone w pozycji wygodnej do oglądania wideo. Dzięki niej można np. postawić iPhona na biurku i oglądać film. Acrylic Case for iPhone zapewnia także łatwy dostęp do złącza dokującego i głośników.

 

Cena: 105 zł brutto. Gwarancja: 1 rok

Więcej informacji: http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=374513

Zdjęcia:  http://images.belkin.com/cgi-bin/ImageFolio31/imageFolio.cgi?search=F8Z189&bool=and

Żeglarskie mistrzostwa mediów i PR
Autor: gadzetoman76
Tagi: pr   media   promocja   ciekawostka   mistrzostwa   żaglówki   agencja  
26 marca 2008, 18:21

Advert&MarketingCUP, najstarsze regaty żeglarskie dla przedstawicieli branży reklamowej i marketingu, będzie miał młodszego brata. Organizatorzy imprezy zapowiedzieli w dniu dzisiejszym, że równolegle do siódmych Reklamowych i Marketingowych Mistrzostw Polski zostaną także rozegrane I Mistrzostwa Polski Mediów w Żeglarstwie i Windsurfingu Media Sailing CUP.

 

Nowa impreza odbędzie się w stolicy polskiego żeglarstwa Pucku Pomiędzy 18 a 22 czerwca 2008 roku i jest adresowana dla szerokiego kręgu pracowników polskich mediów oraz firm zajmujących się PR-em. Uczestnicy regat ścigać się będą na czteroosobowych łódkach klasy Puck, które udostępni Harcerski Ośrodek Morski w Pucku. Przez cztery dni planowane jest rozegranie co najmniej dziewięciu wyścigów.

 

Celem organizatorów jest integracja środowiska medialnego i reklamowego, więc oprócz części sportowo-żeglarskiej zaplanowano wieczorne imprezy integracyjne z koncertami znanych zespołów szantowych. Finał regat i  wręczenie nagród odbędzie się podczas sobotniego Beach Party.

 

Organizatorzy przygotowali specjalną stronę internetową regat, znajdującą się pod adresem www.mediacup.pl, na której można znaleźć dokumenty zgłoszeniowe i informacyjne.

 

Patronat medialny nad imprezą objął portal Mediarun.pl.

 

Organizatorem regat jest firma Regatówki.pl, Wypoczynek na Wodzie, we współpracy z Polskim Związkiem Żeglarskim. Regatówki.pl organizują ok. 10 imprez branżowych rocznie m.in. firm budowlanych i deweloperów, firm farmaceutycznych, firm finansowych, branży moto i logistycznej oraz energetycznej. Szczegóły znajdują się na www.regatowki.pl.

 

Regaty Advert&MarketingCUP odbywają się regularnie od 2000 roku i dotychczas gościły ponad 600 osób z agencji reklamowych, domów mediowych, firm marketingowych, działów reklamy, wydawnictw i firm poligraficznych. Więcej informacji na www.advertcup.pl.

SAMSUNG U700 TELEFONEM TYGODNIA W PLAY
Autor: gadzetoman76
Tagi: cena   firma   play   gadżet   trendy   ciekawostka   samsung   jakość   ocena  
26 marca 2008, 18:20

Z dniem 27 marca operator komórkowy PLAY przygotował specjalną promocję cenową na multimedialny, elegancki telefon Samsung U700.

Wszyscy, którzy zdecydują się na podpisane umowy w terminie od 27 marca do 6 kwietnia br w taryfach Play Abonament 40,50,70,100,150 lub Play dla Firm w taryfie 50, 125, 300, będą mogli stać się właścicielem nowoczesnego modelu Samsung U700 za minimalną 1 ZŁ.

Propozycja nie dotyczy ofert: Play na Kartę oraz  Play Mix.

Samsung U700, jak zawsze w PLAY, daje dostęp do bogactwa Internetu, umożliwia słuchanie muzyki, blogowanie, kręcenie filmów i robienie zdjęć wysokiej jakości.

Oferta obowiązuje do wyczerpania zapasów zestawów objętych promocyjnymi warunkami.

Szczegóły dotyczące najnowszej propozycji sieci PLAY znajdują się na stronie internetowej http://www.playmobile.pl/ .

Audi R8 jest „World Performance Car 2008”...
Autor: gadzetoman76
Tagi: samochód   audi   rok   gadżet   trendy   ciekawostka   obrachunek   zysk  
26 marca 2008, 18:15

Audi R8 odniosło podwójne zwycięstwo w „World Car of the Year awards” 2008. Model ten wyróżniono tytułem „World Performance Car” i „World Car Design of the Year”. Supersportowe Audi zostało wybrane na zwycięzcę przez 47 jurorów z 24 krajów. Nagrody odebrał Johann De Nysschen, Wiceprezes Wykonawczy Audi
of America, podczas New York Motorshow.

 

Przy wyborze Audi R8 na „World Performance Car” 2008 jurorzy zwrócili uwagę, że „parametry tego auta są bardzo dobre już na papierze, między innymi dzięki umieszczonemu centralnie silnikowi V8 o mocy 420 KM oraz aluminiowej konstrukcji. I potwierdzają się one podczas rzeczywistej jazdy: jego doskonała równowaga, czułość i łatwość prowadzenia gwarantują kierowcy bezpieczeństwo jazdy aż do zakresu krytycznego. R8 oferuje wyjątkową precyzję jak na samochód
tej wielkości.”

 

W 2007 roku tytuł „World Performance Car” przypadł Audi RS 4. W ten sposób marka z czterema pierścieniami wygrała dwa razy z rzędu
w kategorii „performance”. W tym roku do rundy finałowej dotarło aż dwóch reprezentantów Audi – jednym z trzech finalistów w tej kategorii było Audi S5.

 

W ramach „World Car Design of the Year” 2008 jurorzy nagrodzili Audi R8 za „wprowadzenie nowej formy do krajobrazu samochodów sportowych. Stylistyka R8 nie pozostawia obojętnym, jest atrakcyjna
i pełna interesujących detali, od przedniego zderzaka aż po budzące wiele emocji, pionowe Sideblade za słupkami B.”

 

Ekspert World Car Design Tom Matano, Dyrektor Wykonawczy School of Industrial Design, Academy of Art University San Francisco powiedział: „Audi R8 jest wspaniałym optycznym ucieleśnieniem technologii, która kryje się w jego wnętrzu, jest kompletnym pakietem „Techno-Iconic Design”.

 

W 2007 roku nagrodę „World Car Design of the Year” zdobyło Audi TT. W tym roku zatem Audi obroniło koronę króla stylistyki.

 

Audi A6 Limousine zdobyło pierwszą nagrodę w klasyfikacji generalnej jako „World Car of the Year” w 2005 roku, gdy zorganizowano po raz pierwszy konkurs na Auto Roku. Z jednym zwycięstwem w klasyfikacji generalnej oraz czterema zwycięstwami łącznie w czterech kategoriach Audi jest producentem samochodów, który uzyskał  najwięcej nagród
w tym współzawodnictwie.