Archiwum 07 kwietnia 2008


Coca-Cola Zero - męska marka, doskonały...
Autor: gadzetoman76
07 kwietnia 2008, 15:26

 

Coca-Cola wprowadza kolejną innowację w swoim portfolio. Producent najsłynniejszego na świecie napoju, który z roku na rok zdobywa sobie w Polsce coraz więcej fanów, tym razem oferuje nową markę dla mężczyzn – Coca-Cola Zero. Ten nowy napój na rynku ucieszy na pewno wszystkich bezkompromisowych mężczyzn, którzy są spragnieni nowości i cenią sobie życie wolne od kompromisów. Nowa marka pojawi się w sklepach już na początku kwietnia.

Coca-Cola Zero przeznaczona jest dla niekonwencjonalnych, bezkompromisowych i ciekawych świata mężczyzn. To marka, która odpowiada potrzebom współczesnego mężczyzny, który nie boi się spróbować prawdziwego smaku wolności. Obecnie coraz popularniejsze staje się niebanalne i kreatywne podejście do własnej diety - Coca-Cola Zero doskonale odpowiada na ten trend, dlatego też cieszy się dużą popularnością w Europie. Mężczyźni w Polsce będą mogli sięgnąć po nią już na początku kwietnia, kiedy to trafi do sprzedaży.  

Filozofia Coca-Coli Zero polega na odrzuceniu negatywnych stron życia i zastąpieniu ich bezkompromisowymi pozytywami. Dewizą nowej marki jest odwaga na odrzucanie półśrodków i poszukiwanie w zamian rozwiązań gwarantujących maksymalną satysfakcję. Coca-Cola Zero inspiruje do poszukiwania szczęścia w indywidualny sposób i pozwala być egoistą, bez skrępowania konwencjami i bez obaw o ocenę.

Design Coca-Coli Zero, połączenie czerni, czerwieni i bieli, to mieszanka męskości i pożądania. Lubiącym nowości, gadżety i stylowe rzeczy na pewno spodoba się najnowszy produkt Coca-Coli. Dodatkowym atutem designu jest klasyczna konturowa butelka, która wraz z nową marką po raz pierwszy zawita w Polsce. 

Nowa marka Coca-Cola Zero, to propozycja przede wszystkim dla mężczyzn. Napój nie zawiera cukru, ale zachowuje unikalny pełen smak Coca-Coli. „Zero” oznacza wolność od kompromisów. Młodzi, aktywni, dbający o siebie panowie z pewnością będą chcieli spróbować czegoś nowego. „Zero to napój dla indywidualistów, dla mężczyzn, którzy nie boją się być sobą. Dla tych, którzy umieją powiedzieć głośno o tym, że lubią wpadać na obiady do swojej mamy, ale jednocześnie nie unikają typowo męskich rozrywek i ekstremalnych wyzwań” – mówi kierownik marki Coca-Cola Zero Szymon Michalik.

Pojawieniu się na polskim rynku pierwszej propozycji skierowanej przede wszystkim dla mężczyzn towarzyszyć będzie szeroka kampania marketingowa.

Więcej informacji na temat marki i związanych z nią aktywności można znaleźć na stronie www.coke.pl.

INTERTELECOM 2008 – Specjaliści na wyciągniecie...
Autor: gadzetoman76
07 kwietnia 2008, 15:25

Fantastyczne rozwiązania, najlepszy sprzęt i akcesoria IT, systemy elektroniczne dla domu i do samochodu – wszystko na wyciągnięcie ręki. W dniach 8-10 kwietnia 2008 roku odbędą się w Łodzi XIX Międzynarodowe Targi Komunikacji Elektronicznej INTERTELECOM. To wymarzona okazja, aby przyjrzeć się z bliska nowym technologiom oraz zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami. - Atrakcji dla zwiedzających na pewno nie zabraknie – obiecują organizatorzy.

Branża ICT (Information & Communications Technology; techniki informatyczne i komunikacyjne) jest niezwykle szeroka. Podczas INTERTELECOM 2008 swoją ofertę przedstawią publiczności między innymi dostawcy i operatorzy telekomunikacyjni, wirtualni oraz telewizje kablowe, dystrybutorzy telewizji interaktywnej, producenci interaktywnych usług dodanych (m.in. wideo na żądanie, usługi płatnicze). Nie zabraknie firm zajmujących się dźwiękiem, grafiką i drukiem (producenci systemów kompresji obrazu i dźwięku, propozycje rozwiązań, akcesoria, materiały eksploatacyjne). Goście będą mieli również możliwość porównania ofert komunikacji przewodowej i bezprzewodowej. Zapalonych kierowców zainteresują zapewne samochodowe systemy multimedialne, a młodzież zatrzyma się przy prezentacjach rozrywki interaktywnej (software, gry, programy do nauki języków). Z kolei serwisy informatyczne zapewniające bezpieczeństwo (alarmy, systemy wykrywania pożaru, gazu), czy usługa monitoringu osób chorych i starszych przyciągną uwagę tych odwiedzających, którzy dbają o bezpieczeństwo swoje i bliskich.

- INTERTELECOM to impreza nietypowa: uczestniczą w nich specjaliści, którzy nie tylko posiadają wiedzę i doświadczenie, ale są również branżowymi pasjonatami – relacjonuje Joanna Frątczak, kierująca projektem. Targi są dla nich atrakcyjną areną prezentacji usług i produktów dla klientów indywidualnych. Nawet w epoce zaawansowanych technologii umożliwiających komunikowanie na odległość, nic nie zastąpi możliwości bezpośredniego, aktywnego spotkania face-to-face z ekspertami. INTERTELECOM 2008, największa impreza branżowa w Europie Centralnej, to doskonała ku temu okazja. - Eksperci na wyciągniecie ręki, szeroka prezentacja najnowszych produktów i technologii, atrakcyjny program wydarzeń towarzyszących – oto powody, dla których warto odwiedzić INTERTELECOM 2008 – przekonują stali bywalcy imprezy.

Szeroką publiczność przyciągnie Dzień Multimediów (środa, 9 kwietnia), w którym udział wezmą operatorzy telekomunikacyjni, przedstawiciele stacji telewizyjnych oraz internetowych portali i wortali, a także wydawcy prasy i reprezentanci stacji radiowych. – Będziemy dyskutować między innymi o perspektywach rozwoju polskiego rynku multimedialnego, szczególnie telewizji interaktywnej – zapowiada Joanna Frątczak. - Nie zabraknie tematu budowania społeczeństwa informacyjnego w Polsce - obiecuje. Uczestnicy panelu opowiedzą, jak skutecznie usuwać bariery w dostępie do nowoczesnych technologii, a także jakie narzędzia umożliwiają dostęp do Internetu na terenach niezurbanizowanych. Kolejna dyskusja będzie zogniskowana wokół telefonii komórkowej: co mogą jeszcze zaproponować odbiorcom kolejni operatorzy? Ostatni panel poświęcony będzie sposobom optymalizacji sieci internetowych. Specjaliści opowiedzą, jak skutecznie zarządzać komputerową siecią, aby spełniała indywidualne potrzeby.

Kolejnym wydarzeniem towarzyszącym, jednak przeznaczonym do nieco węższego kręgu zainteresowanych będzie forum na temat rozwiązań ICT dla administracji publicznej (czwartek, 10 kwietnia). Organizatorzy kładą nacisk nie tylko na oprogramowanie biurowe, ale przede wszystkim na rozwiązania ułatwiające zarządzanie urzędem, komunikację między służbami, czy też kontakt z mieszkańcami i załatwianie przez nich spraw urzędowych. Osobna część spotkania będzie poświęcona możliwościom pozyskania środków unijnych na realizację projektów ICT. Omówione zostaną także case studies (projekty związane z budowaniem społeczeństwa informacyjnego w samorządach, strategie informatyzacji oraz rozwiązania wdrażane przez poszczególne samorządy).

Wiosna/Lato 2008 w Diverse
Autor: gadzetoman76
07 kwietnia 2008, 10:51

 

 

 

 

Kolekcja wiosna/lato 2008 stworzona przez firmę Diverse bazuje na 3 typach modeli. Są to modele: fashion, basic i active. Te trzy style tworzą uniwersalna i ciekawą kolekcję. Linia fashion jest kontynuowana i rozwija się poprzez użycie aktualnej kolorystyki oraz modnych elementów i akcesoriów. A nowe kształty basic i active są zainspirowane formami użytkowymi, które spełniają zasadę perfekcyjnej funkcjonalności, łącząc linię sportową z miejskim duchem „glamour”. W kolekcji można rozróżnić nowe kierunki i trendy, równocześnie wciąż zachowuje ona typowy sportowy styl codzienny, ponieważ praktyczność i komfort klienta są dla firmy Diverse najistotniejsze.

 

 

   Po zimie pełnej czerni, ciemnego szarego melanżu, kobaltu, butelkowej zieleni oraz ciemnych fioletów kolorystyka wiosenna zapowiada się niezwykle jasno i świeżo. Kolorami, które dominują jest przede wszystkim wszechobecna biel, dużo niebieskiego, navy oraz kobaltu i spranego kobaltu, który staje się nowym zielonym, akcent stanowi kolor żółty, który niezwykle dobrze komponuje się z szarością, bielą oraz czernią.

 

 

   Całą kolekcję można podzielić na 3 trendy, które widoczne są w każdej linii, zarówno fashion jak i basic i active. Mamy więc pierwszy trend „Good Life”, którego motywem przewodnim jest romb widoczny zarówno w koszulkach polo jak i w swetrach. Kolory przewodnie tego trendu to czarny, jasny i ciemny szary, mnóstwo bieli zarówno w kolekcji damskiej jak i męskiej. Akcent stanowi kolor żółty i kobalt. Mamy tutaj ubrania z naturalnych tkanin, dużo cienkich kurtek wiatrówek, koszulek polo, swetrów typu v-neck ( dekolt w serek ). W mniejszym stopniu trend ten skupiony jest na akcesoriach, chociaż istotny element stanowią różnego rodzaju czapki i capsy, które idealnie pasują do pełnego swobody stylu miejskiego.

 

Kolejnym zaproponowanym przez firmę Diverse trendem jest trend „Marinara”. Trend kojarzący się z klimatem nadmorskim lat 50-tych. Spłowiały jasny jeans, navy, sprany kobalt, przeplata się z czerwienią. Wszędzie króluje biel oraz motywy marynarskie jako subtelne detale. Mamy tu również cienkie kurtki, dużo jeansu, zarówno w wersji spodnie długie jak i rybaczki dla kobiet oraz krótkie jeansowe spódniczki. Swetry oraz longsleevy w różnego rodzaju pasy stanowią ciekawe połączenie z białymi spodniami. Cały sylwetka wygląda niezwykle jasno i świeżo. Istotny element stanowią dodatki: duże jasne torby, białe, czerwone oraz navy z motywami marynarskimi, baleriny i lekkie jasne obuwie sportowe oraz czapki, capsy oraz paski. Motywem przewodnim są pasy, szerokie w kontrastowych zestawieniach, biel + navy, biel + czerwień, czerwień + navy oraz te cieńsze, ale wszystkie przywołują na myśl wspomnienia nadmorskich wakacyjnych miejscowości.

 

Trzeci trend to „Sport”. Bardzo wygodny i luźny styl dla osób ceniących wygodne sportowe ubrania, które równocześnie są modne i nie odbiegają od aktualnych trendów. Motyw przewodni stanowi bluza z kapturem na zamek, we wzory bądź gładka oraz bawełniane t-shirty z ciekawymi printami. Istotny element w kolekcji damskiej stanowią duże torby, w mocnych kolorach oraz torby z printami twarzy w kontrastowych zestawieniach biel + czerń.

 

 

 

 

.