Archiwum 08 kwietnia 2008


Tak, jak w kinie - nowy Blu-Ray Panasonic
Autor: gadzetoman76
08 kwietnia 2008, 10:42

 

Panasonic wprowadza na rynek polski długo oczekiwany odtwarzacz płyt Blu-ray DMP-BD30. Nowoczesne rozwiązania technologiczne zastosowane w DMP-BD30 pozwalają na uzyskanie doskonałego obrazu i dźwięku o jakości kinowej oraz integrację i odtwarzanie dodatkowych treści medialnych. Stylowe i eleganckie wzornictwo obudowy czynią z tego urządzenia designerskie dzieło sztuki.

Odtwarzacz Panasonic Blu-ray DMP-BD30 jako pierwszy w pełni obsługuje format BD-Video Final Standard Profile 1.1. Oznaczenie to, że odtwarzacz posiada dodatkowy dekoder video umożliwiający użycie  funkcji PIP (Picture-in-Picture), a także dekoder audio (funkcja Audio Mixing), który dekoduje sygnały dostarczone z zewnętrznych źródeł i pozwala np. na wybór jednej ścieżki dźwiękowej z dwóch obrazów. Funkcja ta, nieznana w odtwarzaczach DVD, będzie pozwalała na większą interaktywność i pełne wykorzystanie możliwości, jakie oferuje technologia Blu-Ray.

 Dzięki przydatnej funkcji Picture in Picture na głównym obrazie wyświetlane jest małe okienko, które zawiera dodatkowe informacje związane z treścią materiału Blu-ray. Funkcja dostępna jest w czterech opcjach: Enhanced Commentary daje możliwość obserwowania głównej fabuły oraz komentarza reżysera w tym samym czasie, Backstage Pass Function umożliwia dostęp do dodatkowych informacji nt. osób, miejsc, przedmiotów pokazywanych na odtwarzanym właśnie filmie Blu-ray, dzięki ciekawej opcji Peek Behind The Animation widzowie obserwują w okienku PIP aktorów dubbingujących kreskówki, z kolei funkcja Audio Mixing pozwala wybrać i odtworzyć wybraną przez użytkownika ścieżkę dźwiękową.

Panasonic DMP-BD30 wyposażony jest w slot SD. Odtwarza format AVCHD z kamer High Definition, a  materiał zapisany na karcie pamięci SD może być wyświetlany bezpośrednio z odtwarzacza Blu-ray. Urządzenie to wyświetla także zdjęcia w formacie JPEG w rozdzielczości Full HD.

Sercem nowego Blu-Raya marki Panasonic jest układ obrazu UniPhier zapewniający żywe, naturalne kolory, które są niezwykle wierne kinowym oryginałom. Będący częścią systemu UniPhier, procesor PH Reference Chroma pomaga odzwierciedlać detale tak, jak w oryginalnej kopii kinowej. Układ P4HD (Pixel Precision Progressive Processing for HD) gwarantuje 16–poziomowy system detekcji ruchu, konwersję do 1080p, odtwarzanie 24 klatek na sekundę i wsparcie łącza HDMI w wersji V. 1.3. Dodatkowo, urządzenie jest kompatybilne z profilem Deep Color.

DMP-BD30 wspierając najnowszą specyfikację HDMI V. 1.3 odtwarza sygnał audio wysokiej przepustowości (Dolby-True HD, DTS-HD) zakodowany na płytach Blu-ray. Po podłączeniu urządzenia z kompatybilnym amplitunerem otrzymuje się jakość porównywalną z materiałem ze studia dźwiękowego. Funkcja Audio Re-master kompensuje dane utracone w wyniku kompresji zastosowanej podczas nagrywania na płytę Blu-ray lub DVD, a co za tym idzie pomaga uzyskać pełniejszy, bogatszy, wierny oryginałowi dźwięk.

 

Na polskim rynku cena odtwarzacza Blu-ray Panasonic DMP-BD30 wynosi 1999 PLN brutto.

Przy kominku w apartamencie
Autor: gadzetoman76
08 kwietnia 2008, 10:24

Opal Property Developments rozpoczęła promocję sprzedaży luksusowych apartamentów w ramach inwestycji „U Scheiblera 2”.

Jako jeden z pierwszych deweloperów w Polsce, spółka wzbogaciła ofertę standardowego wyposażenia wybranych mieszkań o eleganckie kominki. Akcja promocyjna wspierana będzie przez kampanię reklamową, która potrwa do 25 kwietnia 2008 roku.

Opal Property Developments od 2006 roku realizuje w Łodzi unikatowy projekt rewitalizacji historycznych zabudowań w fabryce Karola Scheiblera. Obecnie powstają tu dwie inwestycje: „U Scheiblera” i „U Scheiblera 2”.

Pierwsza z nich jest pionierską w Polsce inwestycją zakładającą adaptację pofabrycznych obiektów na mieszkalne lofty. W ramach inwestycji „U Scheiblera 2” Opal Property Developments buduje luksusowe apartamenty, stanowiące połączenie XIX-wiecznej i nowoczesnej architektury. Rozpoczęto już sprzedaż nowoczesnych mieszkań o wysokim standardzie. Jako jeden z pierwszych deweloperów naszym kraju, spółka wzbogaciła ofertę standardowego wyposażenia wybranych mieszkań o eleganckie kominki. Ponadto, w obrębie obiektu zostanie wybudowany basen oraz nowoczesny fitness club dla mieszkańców.

„Apartamenty z kominkami stanowią nowy produkt na polskim rynku nieruchomości. Opal Property Developments słynie z innowacyjnych pomysłów i promowania ciekawych trendów. Naszą zasługą jest wykreowanie w Polce mody na lofty. Liczymy, że i tym razem nasza oferta promocyjna spotka się z zainteresowaniem Klientów” – powiedziała Dorota Urawska, specjalista ds. marketingu i PR w Opal Property Developments.
Sprzedaż najnowszej oferty Spółki będzie wspierana przez kampanię reklamową o zasięgu lokalnym, która będzie realizowana od 25 marca do 25 kwietnia 2008 roku.

Media zaplanowane do kampanii to: Gazeta Wyborcza Łódź, Dziennik Łódzki - GRATKA oraz portale Gratka.pl., Dom.gazeta.pl i Domiporta.pl. Kolory użyte w reklamie – szary i ceglany – mają nawiązywać do barw charakterystycznych dla budynków postindustrialnych, w których zlokalizowana jest inwestycja. Kampania zakończy się 25 kwietnia.