Archiwum 08 maja 2008


ONKYO TX-Sr506
Autor: gadzetoman76
08 maja 2008, 20:42

Onkyo TX-SR506 amplituner A/V Firma E.I.C. Sp. z o.o. oficjalny dystrybutor urządzeń lidera w dziedzinie sprzętu do reprodukcji kina domowego, japońskiej firmy Onkyo na rynku polskim, zapowiedziała wprowadzenie do oferty nowego amplitunera A/V model TX-SR506. Urządzenie wyposażone jest w siedem, wydajnych prądowo końcówek mocy, wykonanych w szerokopasmowej technologii WRAT, z użyciem wyłącznie tranzystorów i dysponujących mocą 130W/6Ω/1 kHz w każdym kanale. Amplituner posiada: komplet dekoderów 6.1 z Dolby Digital EX i DTS ES włączenie, 3 wejścia i jedno wyjście HDMI (Pass-thru), Music Optimizer dla muzyki kompresowanej w MP3 i WMA, funkcję Powered Zone 2 (nagłośnienie dwustrefowe), Bi-Amping (zasilenie głośników przednich z użyciem czterech wzmacniaczy mocy), korekcję akustyki pomieszczenia uzależnioną od poziomu głośności: Audyssey Dynamic EQ, a także nowy uniwersalny pilot zdalnego sterowania .

ONKYO TX-SR576
Autor: gadzetoman76
08 maja 2008, 20:42

Firma E.I.C. Sp. z o.o. oficjalny dystrybutor na rynku polskim urządzeń japońskiej firmy Onkyo, lidera w dziedzinie produkcji sprzętu do odtwarzania kina domowego, zapowiedziała wprowadzenie do swojej oferty nowego amplitunera A/V model TX-SR576. Najnowszy model Onkyo, to pierwszy w historii rynku kina domowego, tak tani amplituner, dysponujący właściwościami pozwalającymi nazwać go: w pełni dojrzałym użytkowo multikanałowym urządzeniem, które jest zgodne ze standardami HDTV. Dzięki TX-SR576 technologia High Definition ma ogromną szansę trafić do szerokiego grona odbiorców. Trzy wejścia HDMI kompatybilne z sygnałem 1080p, dekoder sygnału HD audio – Dolby Digital Plus, a także system RIHD (Remote Interactive over HDMI) zapewniają użytkownikowi bezpośredni i bezkonfliktowy kontakt z technologią High Definition. Do niestandardowych, w tym przedziale cenowym, możliwości TX-SR576 należą także: korekcja akustyki pomieszczenia Audyssey 2 EQ z Audyssey Dynamic EQ, Powered Zone 2, Bi-Amping, Music Optimizer pozwalający poprawić brzmienie dźwięku z odtwarzaczy MP3, a także współpraca ze stacją dokującą do iPoda. Moc wyjściowa amplitunera wynosi 130W na kanał i może on współpracować z głośnikami o impedancji 4 Ω.

Nowa, aseptyczna linia produkcyjna w fabryce...
Autor: gadzetoman76
Tagi: pepsi   inwestycja   fabryka  
08 maja 2008, 20:26

Firma PepsiAmericas dokonała kolejnej dużej inwestycji na polskim rynku. 8 maja 2008 r. odbyło się uroczyste otwarcie pierwszej aseptycznej linii produkcyjnej tego
międzynarodowego koncernu w Polsce. Tym samym firma po raz pierwszy w naszym kraju rozpoczyna produkcję napojów bez konserwantów Lipton Ice Tea i soków Toma oraz powiększa obecność na rynku Europy Środkowo-Wschodniej.  


W odpowiedzi na wzrastający popyt na zdrowsze napoje, PepsiAmericas CEG zainwestuje
150 milionów dolarów w rozwój produkcji w regionie Europy Środkowej i Wschodniej w 2008 roku. Najlepszym tego przykładem jest otwarcie aseptycznej linii produkcyjnej w zakładzie w Michrowie. Uroczyste przecięcia wstęgi oraz oficjalne otwarcie odbyło się 8 maja 2008 r. Nowa aseptyczna linia wesprze produkcję herbat mrożonych i soków. Pozwoli to PepsiAmericas produkować zdrowsze napoje, na które zapotrzebowanie stale rośnie.

Na tej najnowocześniejszej technologicznie linii produkcyjnej będą wytwarzane wyłącznie napoje bez zawartości konserwantów i sztucznych barwników - powiedział Petr Mlatecek, Dyrektor Marketingu PepsiAmericas. Ta inwestycja to stały element działań koncernu, który nieustannie dąży, by jak najlepiej sprostać potrzebom konsumentów. Jako jedyna marka wśród herbat mrożonych Lipton Ice Tea oferuje aż pięć wariantów smakowych, włączając w to nowość typu premium, Lipton Ice Tea White. Marka Lipton Ice Tea została wprowadzona na polski rynek 10 lat temu. Od samego początku była liderem na rynku herbat mrożonych. Konsumenci coraz bardziej przekonują się do zdrowszych produktów. Stworzona z naturalnych, najmłodszych liści, wyrosłych na polach uprawnych w Kenii jest bogata w antyoksydanty, które mają pozytywny wpływ na nasze ciało. Konsumenci zaczynają dostrzegać funkcjonalne korzyści z picia herbat Lipton Ice Tea, dlatego nasz dynamiczny wzrost w tym segmencie będzie kontynuowany, a jego elementem jest otwarcie rozbudowa fabryki i uruchomienie aseptycznej linii, pozwalającej na produkcję herbaty bez stosowania konserwantów - przekonuje Petr Mlatecek.

Wartość inwestycji to 25 000 000 dolarów. Według szacunków już w 2008 roku produkcja w fabryce,
w Michrowie wzrośnie o ok. 10%, a w 2009 roku będzie to aż 30%. Produkowane napoje będą dystrybuowane nie tylko w Polsce, ale również na rynki Łotwy, Litwy i Estonii. Dzięki nowej linii produkcyjnej, o ponad 20% wzrosło zatrudnienie w fabryce. Obecnie w Michrowie pracuje 197 osób. Planowany jest dalszy wzrost zatrudnienia, który będzie zależał od wolumenu sprzedaży. 
 
 
W ramach międzynarodowej korporacji PepsiAmericas, oddział PepsiAmericas CEG Polska jest drugim co do wielkości producentem i dystrybutorem napojów w Europie Środkowo-Wschodniej. Wzrastające płace i poziom konsumpcji w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, wraz ze spadającym poziomem bezrobocia, generują popyt na zdrowe oraz wysokiej jakości produkty. Pozwala to PepsiAmericas szacować zbliżający się wzrost rynku napojów orzeźwiających. Budowa aseptycznej linii produkcyjnej, jest więc inwestycją wyprzedzającą zapotrzebowanie rynku i daje szanse Lipton Ice Tea i Sokom Toma na dalszy intensywny rozwój.

Konsumenci z Europy Środkowej i Wschodniej szukają tych samych innowacyjnych produktów, co konsumenci ze Stanów Zjednoczonych - powiedział Christophe Guille, Prezes Obszaru CEG PepsiAmericas - Podczas, gdy gazowane napoje stanowią 80% zysków w Polsce, nasze bardziej zdrowe marki, tak jak wody, soki i herbaty oferują największe możliwości rozwoju.

Zamiast na dystrybucji, zaczęliśmy się skupiać na logistyce - mówi Bill Hutton, Prezes Zarządu/ Dyrektor Generalny PepsiAmericas Polska. Poprzez nastawienie na wsparcie naszych klientów oraz poprzez poprawę komunikacji pomiędzy pracownikami, dzięki nowym programom szkoleniowym
i rozwojowym, udało nam się otworzyć 4600 nowych punktów dystrybucyjnych w Polsce. Traktujemy to dopiero jako początek do dalszej ekspansji.

Świetnie funkcjonujący region Europejskiej Grupy Środkowo-Wschodniej (CEG) w zdecydowanej mierze pomaga koncernowi PepsiAmericas osiągnąć sukces oraz ekspansję rynkową. Wraz z mocną lokalną pozycją ekonomiczną i podtrzymywanymi przekształceniami rynkowymi poprzez produkty, pakowanie, sprzedaż i logistykę, Europejska Grupa Środkowo- Wschodnia (CEG) koncernu PepsiAmericas w zdecydowanej mierze przyczynia się do globalnego rozwoju firmy. 

Korporacja PepsiAmericas w ostatnim czasie ogłosiła wzrost zysków o 20% w pierwszym kwartale tego roku, przy czym zyski samego obszaru CEG wzrosły aż o 62%. Istotnym źródłem dochodów PepsiAmericas jest właśnie obszar CEG, głównie dzięki inwestycjom w przemysł produkcyjny, ekspansji na nowe rynki, czy też rozmieszczeniu dynamicznie działających ośrodków dystrybucji
i usług. W ciągu 2007 r., obszar CEG zanotował 849,4 milionów dolarów sprzedaży netto oraz
100 milionów dolarów zysku.

Sukces obszaru CEG koncernu PepsiAmericas jest rezultatem silnego kierownictwa zaangażowanego w dążenie do operacyjnej doskonałości i innowacji, którego celem jest ujarzmianie potęgi regionalnej gospodarki oraz ludzkiego kapitału. Polska jest szczególnie istotnym rynkiem i liderem potencjalnego wzrostu gospodarczego w regionie.





O firmie PepsiAmericas

PepsiAmericas jest drugim co do wielkości światowym wytwórcą, sprzedawcą i dystrybutorem napojów PepsiCo, obecnym w 19 Stanach Ameryki Północnej, Centralnej i Środkowej Europie, włączając w to Polskę, Węgry, Czechy, Słowację, Rumunię, Mołdawię, Ukrainę, Bułgarię, kraje Bałtyckie i Karaiby. Zainteresowanych dalszymi informacjami o PepsiAmericas, zapraszamy do odwiedzenia www.pepsiamericas.com.

 

 

 

 

 

 

 

VATTENFALL wyróżniony w Webby Awards
Autor: gadzetoman76
08 maja 2008, 15:07

Interaktywny Kalkulator Zużycia Energii Elektrycznej Vattenfall zdobył Wyróżnienie Webby Awards w Kategorii Interactive Advertising/Business to Consumer.

W 12 edycji konkursu Webby Awards 2008, prace zgłosiło ponad 8000 firm.

Zobacz kalkulator energii ( www.vattenfall.pl/kalkulatorenergii ) Kalkulator energii (wersja angielska) ( http://81.21.195.84/Startpage.aspx )    Strona Webby Awards ( http://www.webbyawards.com/ ) 

O Webby Awards: 

Konkurs Webby Awards, nazwany przez „New York Times” „Oscarami Internetu”, jest jednym z najważniejszych międzynarodowych konkursów wyróżniających najwybitniejsze dokonania w sieci, w tym strony internetowe, interaktywne reklamy, filmy i pliki wideo w Internecie oraz mobilne witryny internetowe. Strona Weby Awards (http://www.webbyawards.com/webbys/current_honorees.php?media_id=98&category_id=115&season=12 )

Nagrody są przyznawane przez International Academy of Digital Art & Sciences (Międzynarodową Akademię Cyfrowej Sztuki i Nauki) od 1996 roku w 67 rożnych kategoriach. Nadsyłane prace są oceniane wg:

Zawartości Konstrukcji strony Projektu strony pod kątem graficznym Interaktywności Funkcjonalności Ogólnego wrażenia 

Strona International Academy of Digital Art & Sciences (http://www.iadas.net/ )

O kalkulatorze energii

Celem aplikacji jest zaprezentowanie w prosty sposób kilku aspektów korzystania z prądu w gospodarstwach domowych.  

Użytkownik operuje na planie domu - dodając wybrane urządzenia, może obserwować ich wpływ na łączne zużycie energii i wysokość rachunków za prąd. Aplikacja umożliwia porównanie wysokości rachunków za prąd przy stosowaniu różnego rodzaju taryf oraz dostarcza informacji na temat mocy przyłączeniowej i zabezpieczeń przelicznikowych. 

Przy wsparciu Fundacji Efektywnego Wykorzystania Energii (FEWE) - na podstawie danych zgromadzonych w wyniku badań polskich gospodarstw domowych -  przygotowano gotowe scenariusze zużycia prądu dla najpopularniejszych konfiguracji urządzeń AGD i liczby domowników. 

Kalkulator posiada predefiniowane dane dotyczące parametrów i czasu pracy typowych urządzeń elektrycznych w polskich gospodarstwach domowych oraz szereg porad opisujących, w jaki sposób można efektywnie użytkować energię elektryczną i redukować jej zużycie. Szczególnie ciekawa jest prezentacja poświęcona redukcji emisji dwutlenku węgla.  Kalkulator został wykonany przez firmę Making Waves Polska sp. z o.o.   

O International Academy of Digital Arts and Sciences (IADAS – Międzynarodowa Akademia Cyfrowej Sztuki i Nauki)  

International Academy of Digital Arts and Sciences jest zaangażowana w kreatywny, techniczny i profesjonalny rozwój Internetu i mediów interaktywnych. Akademia jest międzynarodową organizacją zrzeszającą przeszło 550 członków, wśród których znajdują się czołowi eksperci z najróżniejszych dziedzin, między innymi: muzyk David Bowie, założyciel Virgin Group - Richard Branson, globalny dyrektor kreatywny AKQA - Rei Inamoto, twórca serialu "Simpsonowie" - Matt Groening, CEO Real Networks - Rob Glaser, Arianna Huffington z Huffington Post oraz Harvey Weinstein z Weinstein Company. Webby Awards i International Academy of Digital Arts and Sciences to zastrzeżone znaki towarowe International Data Group. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy odwiedzić stronę  www.iadas.net.

Dwa lata działalności i coraz szersze grono...
Autor: gadzetoman76
08 maja 2008, 15:03

Skarbnica Narodowa – dystrybutor monet i medali okolicznościowych - już od dwóch lat umożliwia rozwijanie wyjątkowej pasji kolekcjonerskiej. Grono jej klientów - pasjonatów i miłośników numizmatyki stale się powiększa. 

Skarbnica Narodowa jest obecna na polskim rynku od 2005 roku. Pierwsze aktywne działania zapoznające klientów z ofertą zostały zainicjowane dokładnie 2 lata temu - wiosną 2006 roku. Z każdym rokiem powiększa się grono miłośników i kolekcjonerów, którym firma daje możliwość odkrycia i pielęgnowania hobby i pasji. 

Skarbnica Narodowa prowadzi sprzedaż wysyłkową, co umożliwia rozwijanie pasji numizmatycznych w sposób wygodny i pozostający w harmonii ze stylem życia klientów. Jest również członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Oferta Skarbnicy Narodowej jest bardzo różnorodna. W jej skład wchodzą zarówno monety tworzące pełne kolekcje, jak i pojedyncze egzemplarze, a także medale kolekcjonerskie. Propozycje Skarbnicy Narodowej kierowane są zarówno do początkujących kolekcjonerów, jak i tych bardziej wymagających, doświadczonych. Całość kolekcji znajdujących się w ofercie Skarbnicy jest wynikiem współpracy z kilkudziesięcioma mennicami z całego świata. 
„Naszym klientom dajemy możliwość odkrycia w sobie pasji, której nie byli dotąd świadomi. Przygotowana przez nas oferta jest bardzo różnorodna i pozwala na to, aby każdy znalazł w niej coś dla siebie. Wygodny sposób pielęgnowania swojego hobby, jaki daje sprzedaż wysyłkowa, pozwala klientom rozwijać swoją pasję we współczesnych warunkach dnia codziennego. Ma to duże znaczenie szczególnie dla klientów mieszkających poza dużymi miastami, gdzie dostęp do specjalistycznych sklepów jest utrudniony” – wyjaśnia Adam Zieliński, Dyrektor Zarządzający Skarbnicy Narodowej. 

Miłośnikom numizmatyki Skarbnica Narodowa proponuje monety upamiętniające zarówno wybitne osobistości, jak i ważne wydarzenia historyczne oraz współczesne. W ofercie Skarbnicy Narodowej znaleźć można zarówno kolekcje monet współczesnych i dawnych takich jak: Srebrne Monety Polskie, Srebrne Dolary Amerykańskie, Srebrne Dolary Kanadyjskie, Amerykańskie Złote Dolary i Najmniejsze Złote Monety Świata; oraz kolekcje medali okolicznościowych: Jan Paweł II – Człowiek, który zmienił świat czy Wielcy Polacy.  
„Oferta Skarbnicy Narodowej jest dostosowana zarówno do oczekiwań jak i do możliwości finansowych różnych typów kolekcjonerów. Znaleźć w niej można zarówno obiekty, których zakup nie musi wiązać się z dużym wydatkiem, ale są również propozycje dla osób, które chciałyby zainwestować większe pieniądze” – mówi Adam Zieliński. 

W swojej działalności Skarbnica Narodowa korzysta z wieloletniego doświadczenia międzynarodowej Grupy Samlerhuset, której jest częścią. Samlerhuset Group jest jednym z wiodących europejskich dystrybutorów monet okolicznościowych i medali, z siedzibą główną w Amsterdamie oraz filiami w Danii, Estonii, Finlandii, Norwegii, Polsce, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Chinach. Samlerhuset Group jest przedstawicielem oraz dystrybutorem programów numizmatycznych z ponad 50 krajów, między innymi tak znanych emitentów jak: Brytyjska Mennica Królewska, Kanadyjska Mennica Królewska, Mennica Fińska, Ludowy Bank Chin, Australijska Mennica Perth, Mennica Norweska, Mennica Południowoafrykańska i The Commonwealth Mint. Grupa Samlerhuset posiada udziały w mennicach takich krajów jak Norwegia czy Finlandia. 
Samlerhuset Group była m. in. wyłącznym dystrybutorem produktów numizmatycznych związanych z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej - Niemcy 2006.