Archiwum 16 maja 2008


Volvo ujawnia ceny XC60 – najbezpieczniejszego...
Autor: gadzetoman76
16 maja 2008, 11:08

Znane są już ceny najnowszego modelu Volvo XC60, które pojawi się na polskim rynku w trzecim kwartale bieżącego roku. Cena ustalona została na bardzo atrakcyjnym poziomie - podstawowa wersja kosztować będzie już 142.900 zł.

Premiera Volvo XC60 miała miejsce 4 marca 2008 roku podczas Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych w Genewie. Dzięki nowemu modelowi Volvo Cars wkracza na dynamicznie rozwijający się segment średniej wielkości SUV-ów. Właściwości tego modelu z pewnością uczynią auto atrakcyjnym dla nabywców.

Interesujący design, niezwykle wysoki poziom bezpieczeństwa, przestronne i ciekawe wnętrze, czynią auto atrakcyjnym dla miłośników motoryzacji. Jeśli dodać do tego konkurencyjnie atrakcyjną cenę, otrzymamy samochód mający spore szanse na zrewolucjonizowanie rynku średniej wielkości SUV-ów. Klienci, decydujący się na zakup XC60 otrzymają z pewnością poczucie bezpieczeństwa, komfortu, a jednocześnie prestiż i funkcjonalność”, mówi Marcin Klimczewski, Dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska.

Najbezpieczniejsze Volvo w historii firmy

Przystępując do prac nad XC60, Volvo miało na celu stworzenie najbezpieczniejszego w historii firmy samochodu. Stąd tak duży nacisk na zastosowanie najnowocześniejszych systemów bezpieczeństwa. Jednym z nich jest City Safety, pomagający kierowcom uniknąć lub ograniczyć skutki kolizji przy niskich prędkościach, typowych dla ruchu miejskiego. W momencie pojawienia się ryzyka, że samochód najedzie na pojazd znajdujący się przed nim, a kierowca nie reaguje, system rozpocznie wówczas automatyczne hamowanie. Volvo jest pierwszym na świecie producentem, oferującym tego typu rozwiązanie w standardzie.

W celu jeszcze większej poprawy bezpieczeństwa i zmniejszenia ryzyka obrażeń, wraz z nowym Volvo XC60 wprowadzona jest także technologia PRS (Pre-Prepared Restraints). Stanowi ją  współpracujący z innymi technologiami pokładowymi i sterujący działaniem poduszek powietrznych oraz pasów bezpieczeństwa czujnik laserowy.  Ponadto w wyposażeniu samochodu znajdą się także takie systemy bezpieczeństwa jak: układ kontroli stabilności dynamicznej i kontroli trakcji (DSTC), układ oferujący lepszą kontrolę podczas holowanie przyczepy (TSA), czy badający trzeźwość kierowcy „Alcoguard”.

Interesujący design i ciekawe wnętrze

Mocną stroną nowego Volvo XC60 jest niebanalny, wyrazisty design. Auto łączy w sobie charakterystyczne dla modeli XC muskularne elementy nadwodzia. Wyróżnia się ono wysokim prześwitem i dużymi kołami z linią dachu przywołującą na myśl sportowe coupe. Uwagę zwracają także śmiało zarysowane, dynamiczne linie przednich błotników i ukośne linie przednich lamp. Nowością jest zintegrowanie relingów dachowych z samym dachem, co czyni sylwetkę auta niską i szeroką. Interesujący jest także tył samochodu z charakterystycznymi światłami diodowymi osadzonymi w kloszach tylnych lamp.

Równie interesujące jest także wnętrze nowego Volvo XC60.  Lekko asymetryczna  konsola środkowa jest nieco zwrócona w stronę kierowcy. Przeszycia nowych foteli układają się w motyw litery X. Tylne siedzenia są zamocowane nieco wyżej niż przednie, dzięki czemu ich pasażerowie mają lepszą widoczność. Wnętrze auta jest bardzo przestronne, wrażenie czego zwiększa się jeszcze po wyborze opcjonalnego panoramicznego dachu z laminowanego szkła.

Młodszy brat dla aktywnych ludzi

Volvo XC60 to młodszy, mniejszy brat cieszącego się niezwykłą popularnością modelu XC90. Model zdobył rynek pojazdów SUV szeregiem innowacji, które nadały temu segmentowi zupełnie nowy wymiar. To co charakterystyczne dla XC90 to wzorowe wyposażenie, komfort, eleganckie wykończenie, przy zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa. Ten pierwszy w ofercie Volvo SUV cieszy się stałym zainteresowaniem klientów w Polsce i na świecie.

Obserwując popularność tego modelu, szwedzki producent wyszedł naprzeciw oczekiwaniom klientów, oferując nowy, mniejszy model. Wprowadzając na rynek XC60, Volvo zamierza poszerzyć swoją ofertę o samochód, który przyciągnie więcej klientów prowadzących aktywny, miejski styl życia. Grupę docelową modelu stanowią bowiem osoby zorientowane na modne produkty, wybierające silne marki, ceniące wysoką jakość, bezpieczeństwo a przy tym funkcjonalność.

Wersje silnikowe

W chwili premiery XC60 oferowany będzie w trzech wersjach silnikowych: z benzynowym turbodoładowanym T6 o mocy 285 koni mechanicznych oraz z dwoma wariantami turbodiesla D5 o mocy odpowiednio 185 i 163 koni mechanicznych. Standardem we wszystkich modelach jest napęd na cztery koła z układem Instant Traction.

Wszystkie elementy i cechy charakterystyczne nowego Volvo XC60, oferowane w tak atrakcyjnej cenie, czynią auto niezwykle interesującym dla nabywców. Z pewnością będzie ono także nie lada wyzwaniem na konkurencyjnym rynku SUV-ów. Oferując tak doskonały produkt możemy być jednak bezpieczni o jego przyszłość”, mówi Marcin Klimczewski.  

 

 

Belvilla dla nowożeńców
Autor: gadzetoman76
16 maja 2008, 11:07

Na całym świecie świeżo poślubione pary pragną tego samego: odrobiny intymności i ucieczki przed światem. Z myślą o nich Belvilla uruchomiła na polskiej stronie internetowej specjalną zakładkę „Podróż poślubna z Belvillą". Nowożeńcy znajdą tam apartament lub dom wakacyjny, w którym spędzą wymarzony miesiąc miodowy.

W marcu b.r. holenderska firma turystyczna Belvilla Vakantienwoningen uruchomiła polską stronę internetową www.belvilla.pl, za pośrednictwem której  nowożeńcy mogą zapoznać się z jej ofertą turystyczną i rezerwować domy wakacyjne. Młode pary planujące swoją podróż poślubną na stronie www.belvilla.pl, mogą wybierać domy i apartamenty w pięciu z najpopularniejszych wśród  Polaków krajów europejskich - Włoch, Hiszpanii, Austrii, Chorwacji i Portugalii.

Dom na miesiąc miodowy

Podróż poślubna powinna być najbardziej romantycznym wyjazdem w życiu, dlatego ważne jest, aby nowożeńcy mieli poczucie komfortu i prywatności. Młode małżeństwa coraz częściej rezygnują ze zorganizowanych wakacji, na rzecz wynajęcia domu, który mogą mieć tylko dla siebie. W zależności od potrzeb i upodobań, zakochani mogą wybrać z oferty Belvilla apartament przy plaży lub w centrum jednej z europejskich stolic, willę nad morzem lub wiejską chatę w górach.

Domy wakacyjne Belvilla gwarantują młodym parom, to co jest im najbardziej potrzebne - odpoczynek, prywatność i relaks tylko we dwoje, z dala od zatłoczonych kurortów turystycznych. Odkrywanie nieznanych zakątków Europy,  jest znacznie przyjemniejsze, kiedy wokół nie ma tłumu turystów, a poznawanie kraju wszystkimi zmysłami pozwoli odnaleźć swój raj na ziemi. Dzięki lokalnym knajpkom i restauracjom zakochani mogą odkryć prawdziwe smaki Hiszpanii, Włoch czy Portugalii, smakować lokalne potrawy i napoje. Wspólne spacery, wieczory przy kominku, czy romantyczna kolacja w jednej z lokalnych knajpek, pozwolą młodej parze w pełni cieszyć się sobą i kolekcjonować niezapomniane wspomnienia.

Rezerwacje przez Internet

W natłoku przygotowań do ślubu i wesela,  rezerwacja miesiąca miodowego przez Internet jest dużym ułatwieniem. Strona internetowa www.belvilla.pl, a w szczególności specjalna strefa dla nowożeńców „Podróż poślubna z Belvilla" umożliwiają wybranie i zarezerwowanie domu, który będzie  idealnym dopełnieniem wymarzonych wakacji we dwoje.

W ofercie Belvilla znajdują się zarówno luksusowe wille z basenem, eleganckie apartamenty tuż przy plaży, jak i przytulne, wiejskie domki w kameralnym otoczeniu.  Nowożeńcy mogą wybierać spośród ponad 5000 domów i apartamentów dostępnych na polskiej stronie internetowej www.belvilla.pl- wszystko w zależności od preferowanego miejsca pobytu i zasobności portfela.

 

Ericsson dostarczy system Data Packet Control...
Autor: gadzetoman76
16 maja 2008, 11:05

Ericsson zawarł z firmą Polkomtel, operatorem sieci Plus, umowę na dostawę, instalację i integrację systemu Data Packet Control System (DPCS). Wdrożenie tego rozwiązania umożliwi efektywne monitorowanie jakości usługi iPlus poprzez szczegółową analizę jej parametrów.

Ericsson wprowadzi system Data Packet Control System na obszarze całego kraju w ramach projektu monitorowania jakości usług oferowanych w sieci Plus przez Centrum Nadzoru Usług (Service Operation Center) oraz wdroży dedykowany moduł systemu dla Departamentu Obsługi Klienta.

W ramach umowy Ericsson będzie także świadczył usługi wspomagania technicznego dotyczące zarówno oprogramowania jak i platformy sprzętowej. System DPCS działa w oparciu o oprogramowanie Vantage Service Check (VSC) firmy Compuware.

Dynamiczny wzrost liczby użytkowników mobilnego Internetu w sieci Polkomtel wymaga ciągłej dbałości o najwyższą jakość dostarczanej usługi. Rozwiązanie DPCS  firmy Ericsson umożliwia efektywne monitorowanie jakości usługi iPlus poprzez szczegółową analizę jej parametrów. Równocześnie ułatwi Departamentowi Obsługi Klienta bieżącą obsługę abonentów korzystających z dostępu do mobilnego internetu w ramach usługi iPlus.

"Podpisanie przez Polkomtel SA kolejnej umowy z firmą Ericsson w obszarze integracji systemów potwierdza uznanie wysokich umiejętności zawodowych naszych inżynierów. Cieszę się, że możemy uczestniczyć w projekcie z zakresu monitorowania usług, mającym bezpośredni wpływ na niezawodność i jakość usługi iPlus u tak wymagającego klienta, jakim jest Polkomtel SA - wiodącej firmy w obszarze mobilnego dostępu do Internetu w Polsce" - powiedział Lars E. Svensson, prezes firmy Ericsson w Polsce.

Ericsson jest wiodącym na świecie dostawcą usług i serwisów dla operatorów telekomunikacyjnych. Będąc liderem rynku technologii komórkowych 2G i 3G, dostarcza usługi komunikacyjne i zarządza sieciami, które służą ponad 195 milionom użytkowników. Portfolio firmy zawiera infrastrukturę sieci stałych i mobilnych, Internet szerokopasmowy oraz rozwiązania multimedialne dla operatorów, firm i deweloperów. Spółka Sony Ericsson zapewnia konsumentom spersonalizowane telefony komórkowe.

Ericsson realizuje wizję „komunikacji dla wszystkich" poprzez innowacje, technologie i zrównoważone rozwiązania biznesowe. Firma jest obecna w 185 krajach, w 2007 roku ponad 70.000 pracowników wygenerowało dochód wysokości 27,9 miliardów USD (189 miliardów SEK). Założona w 1876 roku z siedzibą w Sztokholmie w Szwecji, firma Ericsson jest obecna na giełdach Sztokholmu, Londynu i NASDAQ.

Aby uzyskać więcej informacji zapraszamy na strony www.ericsson.com lub www.ericsson.mobi
RUSZA DRUGA EDYCJA FIAT YAMAHA CUP 2008
Autor: gadzetoman76
16 maja 2008, 09:32

 

Po ogromnym sukcesie zeszłorocznej edycji Fiat Yamaha Cup wkracza w 2008 rok z jeszcze większym impetem! Trzy klasy, sześćdziesięciu zawodników i jeszcze więcej wyścigów od maja do sierpnia! „Puchar cały czas się rozwija, dlatego dla uczestników tegorocznej edycji przygotowaliśmy jeszcze więcej atrakcji'' – zdradza Andrzej Pawelec, organizator i patron FYC, sześciokrotny mistrz Polski w wyścigach motocyklowych. I zaprasza na tor do Poznania!

 

Więcej zawodników!

W tym roku w Fiat Yamaha Cup wezmą udział niemal wszyscy zawodnicy znani kibicom z poprzedniego sezonu. A co z dziesiątkami pozostałych motocyklistów zainteresowanych udziałem w cupie? Organizatorzy wyszli im naprzeciw, zwiększając limit uczestników z 20 do 25 w obu klasach. Wyobraźcie sobie, co się będzie działo, gdy razem spotka się już nie 40, ale 50 zapaleńców ostrej rywalizacji?! Chcecie do nich dołączyć? Musicie się pospieszyć, zostało już tylko kilka ostatnich wolnych miejsc!

Skąd takie zainteresowanie tą imprezą? Z pewnością do startów skłaniają bardzo atrakcyjne pakiety, które przygotowano dla zawodników. Premierowy model Yamaha YZF-R6 2008 można kupić już za 39 900 zł, a YZF-R1 za 51 900 zł. Za R1 z zeszłego roku zapłacimy jeszcze mniej, bo 47 900 zł. W ceny pakietów zostały wliczone nie tylko przygotowane do startów motocykle zaopatrzone w wyścigowe owiewki, opony Bridgestone, konsole, crashpady i stojaki firmy Wallrav, zestawy napędowe i amortyzatory skrętu, ale też wart kilka tysięcy złotych profesjonalny kombinezon wyścigowy Yamaha Dainese. Można też wystartować na tym samym motocyklu co w poprzednim sezonie, wpisowe kosztuje wówczas 9900 zł, a pakiet zawiera komplet owiewek, opony i kombinezon. Zresztą najlepszą zachętą dla młodych zawodników jest już sama możliwość jazdy na szóstej generacji R6, która bije wszystkie rekordy klasy Supersport.

 

Więcej wyścigów!

To jednak nie koniec zmian na lepsze! Podczas każdej z czterech zaplanowanych na ten sezon rund zawodnicy Fiat Yamaha Cup wezmą udział w dwóch wyścigach, każdy po dziesięć okrążeń. W związku ze zwiększoną liczbą uczestników organizatorzy postanowili, iż kategorie R1 i R6 wystartują oddzielnie. Dzięki temu podczas każdej rundy zobaczymy aż cztery starcia motocyklistów FYC! Łącznie czeka nas zatem aż 16 pasjonujących wyścigów, których nie można przegapić!

Nagrody dla najlepszych w kategoriach R1 i R6 wciąż są jeszcze tajemnicą. Jednak organizatorzy Fiat Yamaha Cup uchylają jej rąbka, obiecując, że w tym roku będą one jeszcze atrakcyjniejsze od zeszłorocznej pary motocykli, skuterów i quadów Yamaha.

 

 

Więcej klas!

W tym sezonie Fiat Yamaha Cup powiększy się o zupełnie nową kategorię! Do grona uczestników cupu dołączy dziesiątka młodych miłośników prędkości, którzy wystartują na nowym modelu Yamaha – YZF R-125. Zmierzą się oni z zawodnikami startującymi na „125” innych marek. Potencjalnych uczestników zachęca atrakcyjna cena – 12 900 zł – oraz możliwość startu w wyrównanym gronie młodych adeptów sztuki wyścigowej. Dopuszczalny przedział wiekowy w tej kategorii wynosi bowiem 13-21 lat. „Klasa 125 przypomina pierwszy sezon pucharu R1 z 2006 roku – mówi Andrzej Pawelec. – Wówczas na starcie stanęło tylko 12 uczestników, a już rok później było ich 40. Mam nadzieję, że podobnie będzie z rozwojem kategorii 125!”.

 

Organizacja na najwyższym poziomie!

Atrakcji nie zabraknie także za kulisami Fiat Yamaha Cup. W wyścigowym miasteczku przygotowanym dla uczestników i sympatyków FYC będzie można rozpoznać wiele znanych twarzy, w tym sportowców-przyjaciół Fiata i Yamaha. Zeszłoroczne spotkanie uczestników z Krzysztofem Hołowczycem i Ryszardem Mankiewiczem stanowi zaledwie przedsmak planowanych w tym sezonie imprez. Organizatorzy planują bowiem spotkania ze znanymi osobami podczas każdej z czterech rund. Oczywiście na profesjonalną opiekę znów mogą liczyć zawodnicy, którzy po raz kolejny dostaną do swojej dyspozycji całe zaplecze techniczne, włącznie z serwisem ogumienia Bridgestone oraz przepysznym cateringiem.

Zmagania zawodników FYC będzie można śledzić na żywo z tętniącego życiem toru w Poznaniu oraz on-line na oficjalnej stronie pucharu www.fiatyamahacup.pl. Znajdziecie na niej kalendarz, relacje z kolejnych tur, ciekawostki i bogaty materiał zdjęciowy. Nie zabraknie też filmów z miasteczka wyścigowego, wywiadów z zawodnikami i konkursów z bardzo cennymi nagrodami, m.in. zagraniczne wyjazdy w charakterze VIP na zawody MotoGP. Nawet jeśli nie jeździsz motocyklem, wejdź na stronę pucharu i zostań członkiem rodziny Fiat Yamaha Cup!

 

 

Małysz wybrał Audi
Autor: gadzetoman76
16 maja 2008, 09:31

Samochody Audi już od wielu lat towarzyszą osobom czy wydarzeniom cieszącym się najlepszą opinią, profesjonalistom w każdym calu, mistrzom w swojej klasie.

 

Przykładem mogą być kontrakty Audi AG z piłkarskimi zespołami – Manchester United, Real Madryt czy Bayern Monachium – znanymi i odnoszącymi liczne sukcesy klubami sportowymi.

Podążając w tym samym kierunku Audi nawiązało współpracę z najbardziej utytułowanym polskim skoczkiem narciarskim – Adamem Małyszem.  Mistrz z Wisły wybierając Audi Q7 zdecydował się na samochód,  który doskonale pasuje do jego zawodu i sposobu spędzania czasu.

 

Duży SUV z napędem na 4 koła pozwala bezpiecznie podróżować na długich dystansach
i pokonywać ośnieżone, górskie drogi. Jednocześnie dynamiczny silnik oraz wygodna pozycja za kierownicą nie powodują zmęczenia nawet po wysiłku związanym z treningami czy startami w zawodach.

Samochód Adama Małysza posiada silnik o pojemności 4,2 l, który dysponuje mocą 326 KM. Imponujący moment obrotowy 760 Nm pozwala na rozpędzenie niemal 2,5 tonowego pojazdu od 0 do 100 km/h w 6,4 s. Jednocześnie średnie spalanie tego Audi Q7 wynosi zaledwie 11,1 l oleju napędowego.  Czarne, 7- osobowe auto wyposażono między innymi w stały napęd na 4 koła quattro, pakiet sportowy S line, panoramiczny szklany dach, nawigację satelitarną i system nagłośnieniowy BOSE.

Współpraca Audi i Adama Małysza ma charakter wizerunkowy i opiera się na wspólnej podstawie obu partnerów - dążeniu do perfekcji i mistrzostwa w swojej dziedzinie.