Archiwum czerwiec 2008, strona 17


Solarny wózek do golfa!
Autor: gadzetoman76
11 czerwca 2008, 11:46

Jak ekologicznie, to ekologicznie - warto inwestować w ekologię, nawet jak mamy trochę niepotrzebnych pieniędzy.

 

 

Ten wózek napędzany jest energią słoneczną, tak więc z ekologią ma bardzo dużo wspólnego. Co więcej nie cierpi na tym jego moc - jest ona ciągle taka sama. Nic dodać, nic ująć - po prostu gadżeciarskie cudo!

6 nóg i masz robota
Autor: gadzetoman76
11 czerwca 2008, 11:42

Taki wynalazek z pewnością każdemu pomoże zostać super bohaterem. Wystarczy tylko chcieć i mieć pieniądze.

 

 

Ten 6 nóżkowy robot napędzany elektronicznymi mięśniami może być idealnym rozwiązaniem dla każdego, kto chce zostać super (a nawet hiper) bohaterem. Łatwy w obsłudze pozwala mierzyć się z największymi wyzwaniami, jakie stawia przed nami niebezpieczny świat. Zdecydowanie warte polecenia - jeśli macie trochę niepotrzebnej kasy, możecie sobie go kupić.

Rozświetl swój parasol :)
Autor: gadzetoman76
11 czerwca 2008, 11:38

Czemu nie, gdy nauka i technika dają nam ku temu idealne warunki.

 

 

Świetlne kulki zamontowane w czaszy parasola dają idealne światło zarówno w pochmurny dzień, jak i w nocy, dzięki czemu nie będziemy musieli już bać się ciemnymi ulicami miasta. Na dodatek parasol wbrew temu, co można o nim myśleć jest bardzo energooszczędny i przyjazny dla środowiska, a to wiadomo duży plus.

 

jak świetnie wygląda, nie trzeba chyba nikogo przekonywać.

 

Badania dotyczące jakości J.D. Power: Porsche...
Autor: gadzetoman76
10 czerwca 2008, 15:16

 

Samochody Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, spełniają w USA - największym rynku eksportowym producenta samochodów sportowych ze Stuttgartu, najwyższe wymagania dotyczące jakości.

Tak wykazała najnowsza ankieta „Initial Quality Study”, przeprowadzona przez amerykański instytut badania rynku J.D. Power. Po raz trzeci z kolei Porsche zwycięża w tej prestiżowej ocenie marek, i to w sposób zdecydowany, zostawiając wyraźnie za sobą luksusową markę Nissana – Infiniti. Na kolejnych pozycjach znalazły się Lexus, Mercedes – Benz i Toyota. W ankiecie udział wzięło 81.500 osób kupujących nowe samochody.

 

J.D. Power sprawdza poziom zadowolenia osób kupujących nowe samochody w pierwszych 90 dniach po ich odebraniu. Na podstawie zestawu 228 kryteriów klienci pytani są o ich opinie dotyczące jakości i wykończenia.

 

Klasyk – Porsche 911 Carrera zajął pierwsze miejsce w segmencie „Premium Sporty Car”  i jednocześnie był najlepiej ocenianym samochodem w całej ankiecie. Porsche Cayman  w segmencie „Compact Premium Sporty Car“ uplasowało się na drugim miejscu,  za Mercedesem CLK. W segmencie „Midsize Premium Multi-Activity Vehicle“ sportowy samochód terenowy Cayenne znalazł się na doskonałej, trzeciej pozycji.

Rekordowa sprzedaż miliona samochodów w...
Autor: gadzetoman76
10 czerwca 2008, 15:13

 

Od stycznia do maja AUDI AG sprzedała na całym świecie ponad  426.200 samochodów. Oznacza to wzrost o 1,5 procent.

W maju sprzedaż Audi wzrosła o 0,8 procenta w porównaniu z analogicznym miesiącem roku ubiegłego i wyniosła 88.200 aut. Rynkami, które najbardziej przyczyniły się do wzrostu były ponownie rejon Azji i Pacyfiku oraz Europa Wschodnia.

 

„Na 2008 rok założyliśmy sprzedaż w wysokości miliona samochodów,  przy czym spodziewaliśmy się, że największy przyrost w porównaniu z rokiem ubiegłym nastąpi w drugim półroczu” – powiedział szef Audi Rupert Stadler  i dodał: „Sprzedaż w pierwszych pięciu miesiącach już przekroczyła zaplanowaną wielkość.” Pierwsze półrocze dla AUDI AG stało pod znakiem zmiany modelu Audi A4. Po wprowadzeniu na rynek A4 Limousine,  w maju w całej Europie rozpoczęła się sprzedaż nowego A4 Avant.  Aby zrealizować dużą liczbę zamówień na swój najpopularniejszy model,  AUDI AG po raz pierwszy rozdzieliło produkcję na Ingolstadt i Neckarsulm – limuzyna jest zatem po raz pierwszy produkowana w obu niemieckich zakładach. Podczas, gdy założoną wielkość produkcji A4 Limousine uzyskano w ostatnim miesiącu, produkcja A4 Avant osiągnie swoją pełną wydajność  w czerwcu.

 

Członek Zarządu ds. Marketingu Peter Schwarzenbauer wyjaśnił: „Dla naszej sprzedaży decydujące znaczenie ma właśnie A4 Avant: tylko w Europie,  gdzie sprzedajemy około 70 procent samochodów, udział procentowy wersji Avant w naszej najczęściej sprzedawanej serii modeli wynosi 60 procent.”  W Europie w pierwszych miesiącach wzrost sprzedaży został przyhamowany  w wyniku zmiany modelu, zatem pełna dostępność nowej generacji A4 Avant od sierpnia przyczyni się do znacznego wzrostu sprzedaży.

 

Schwarzenbauer: „Zaplanowaną roczną rekordową sprzedaż osiągniemy przede wszystkim dzięki kontynuacji ofensywy produktów. Dzisiaj Audi dysponuje najmłodszą paletą modeli w przemyśle motoryzacyjnym.  Doskonałe produkty i szeroko zakrojona ofensywa sprzedaży pozwalają nam znaleźć coraz więcej klientów na całym świecie.”

 

Sprzedaż aut z czterema pierścieniami, której wzrost w drugim półroczu miał opierać się przede wszystkim na pełnej dostępności nowych modeli,  otrzymała w pierwszych miesiącach dodatkowy impuls z regionu Azji  i Pacyfiku. Tutaj Audi nadal rejestruje dwucyfrowy wzrost sprzedaży.
W pierwszych pięciu miesiącach nabywców znalazło 65.000 samochodów (2007: 53.879 aut), czyli plus 20,6 procent. W maju Audi sprzedało w tym regionie 12.600 aut (2007: 10.312 sztuk) – o 22,3 procent więcej, niż w maju 2007 roku.

 

Chiny (wraz z Hongkongiem), największy rynek zagraniczny Audi, uzyskały  w maju wzrost sprzedaży w wysokości 26 procent: 9.727 klientów kupiło tutaj Audi (2007: 7.717 aut). Od stycznia do maja było to 50.180 klientów, o 23,4 procent więcej, niż w porównywalnym okresie ubiegłego roku (2007: 40.678 sztuk).

 

Marka z Ingolstadt zanotowała większą sprzedaż także w Japonii, wbrew ogólnym tendencjom: podczas gdy cały rynek samochodów importowanych  w maju, podobnie jak na początku roku, wyraźnie skurczył się, Audi sprzedało  o 2,7 procent więcej pojazdów, niż w 2007 roku (2007: 1.187 aut, 2008 - 1.219). Również na antypodach sprzedaż utrzymuje tendencję wzrostową:
w pierwszych pięciu miesiącach w Australii sprzedanych zostało 4.197 samochodów, czyli o 33,4 procent więcej; w maju sprzedaż 824 aut oznacza wzrost nawet o 34,9 procent  (2007: 611 sztuk).

 

W Europie Wschodniej w okresie od stycznia do maja modele Audi znalazły  o 13,5 procent więcej nabywców (18.300 aut), niż w porównywalnym okresie roku ubiegłego (2007: 16.156 szt.); w maju sprzedaż wzrosła o 8,6 procent  do 3.550 samochodów (2007: 3.275). Na stale rosnącym rynku rosyjskim  w pierwszych pięciu miesiącach Audi odnotowało wzrost sprzedaży o 21,3 procent do 6.992 samochodów (2007: 5.766 szt.) i o 9,2 procent w maju
(1.482 samochody, w 2007: 1.357 egzemplarzy). Najmocniejszym rynkiem europejskim dla Audi była Wielka Brytania: w pierwszych pięciu miesiącach klienci kupili 49.495 samochodów, czyli o 4,9 procent więcej,  niż w analogicznym okresie rok wcześniej (2007: 47.187). W maju sprzedaż wzrosła o 8,3 procent do 9.178 sztuk (2007: 8.476 samochodów).