Archiwum 04 sierpnia 2008


Nowe Volvo XC60 gwiazdą telewizji
Autor: gadzetoman76 | Kategorie: Newsy 
04 sierpnia 2008, 13:41

Po raz pierwszy w historii, Volvo zdecydowało się na stworzenie internetowej telewizji, w całości dedykowanej jednemu modelowi - Volvo XC60. Zainteresowani mogą skorzystać z nietypowego rozwiązania, które daje możliwość zapoznania się z autem jeszcze przed jego oficjalną premierą na rynku. „Nowy kanał telewizyjny” dostępny jest pod adresem: www.VolvoXC60.tv.

Już wkrótce na polskich drogach pojawi się najnowszy model Volvo – XC60. Oficjalna premiera modelu miała miejsce 4 marca na tegorocznych targach motoryzacyjnych w Genewie. Przedstawiciel Volvo w segmencie średniej wielkości SUV-ów, pojawi się w polskich salonach w trzecim kwartale bieżącego roku. Wtedy też rozpocznie się oficjalna kampania promocyjna modelu.

Elementem działań prelaunchowych nowego XC60 jest strona internetowa modelu w postaci internetowego kanału telewizyjnego. Nie tylko przybliża on model jego potencjalnym użytkownikom, ale umożliwia Volvo Auto Polska komunikację z grupą docelową. Chcąc zbudować świadomość modelu Volvo zdecydowało się na uruchomienie strony XC60 na kilka miesięcy przed oficjalnym wprowadzeniem samochodu na rynek. Dzięki internetowej telewizji mają oni okazję przyjrzeć się modelowi z bliższej perspektywy.

Internetowa telewizja stworzona dla Volvo XC60, to cztery programy o różnorodnej tematyce: Stylowe piękno, Optymalne wnętrze, Wyjątkowe bezpieczeństwo, Doskonała funkcjonalność. W każdym z nich znajdują się filmy w całości poświęcone nowemu modelowi, jego stylistyce, bezpieczeństwu i zastosowanym rozwiązaniom.

Na stronie internetowej telewizji, poza kanałami tematycznymi, znajdują się także cenniki modelu i dane techniczne. Zainteresowani mają także możliwość pobierania tapet i filmów z Volvo XC60. Znajdująca się na dole strony zakładka „Dla mediów” przekierowuje internautów do biura prasowego Volvo, a bezpośredni link – do strony producenta. Ci, którzy chcą być na bieżąco ze wszelkimi informacjami na temat XC60, mogą zarejestrować się i otrzymywać newsletter z informacjami o nowościach filmowych, pojawiających się w telewizji.

Na stronie internetowej telewizji Volvo XC60 zastosowano wiele interesujących rozwiązań -  możliwość dostosowania filmów do prędkości łącza, wybór rozmiaru ekranu, w którym najwygodniej będzie oglądać prezentowane filmy czy technologia ADOBE AIR. Dzięki tej aplikacji w łatwy sposób można pobrać filmy i oglądać je bezpośrednio z pulpitu. Po zainstalowaniu aplikacji w każdym tygodniu filmy z serwisu będą pobierały się same.

Internetowy kanał telewizyjny, będący źródłem aktualnych informacji na temat modelu, jest ważnym medium wspierającym komunikację z grupą docelową modelu. Takie rozwiązanie pozwoli zaistnieć w świadomości odbiorców zainteresowanych nowym Volvo XC60. W swoich  działaniach, staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom odbiorców, odpowiadamy na ich potrzeby zgodnie z nowoczesnymi trendami. Stąd pomysł na nowoczesne rozwiązanie w postaci telewizji dostępnej w internecie” , mówi Mariusz Nycz, Communication Manager Volvo Auto Polska.

Tension - tajemnicza limfa
Autor: gadzetoman76 | Kategorie: Newsy  Ciekawostki  Gry Komputerowe 
04 sierpnia 2008, 13:35

Limfa: jedyne, niezwykle unikalne bogactwo naturalne świata Tension, nie  pozostawiającej nadziei Pustki (The Void). Najpiękniejsza płynna  substancja, jaką kiedykolwiek widziałeś, jest niczym połączenie twórczej  energii, krwi i kolorów palety malarskiej.

 

Substancja, która  przepływając przez arterie każdego bytu, daje życie stworzeniom,
roślinom i rzeczom, które nie mają swych nazw w znanych nam językach.  Cokolwiek chciałbyś zrobić w The Void, będziesz potrzebował do tego  Limfy o odpowiedniej barwie: bursztynowej, lazurowej, szmaragdowej,  karmazynowej, czy srebrzystej.

Za pomocą licznych, poznawanych kolejno znaków, będziesz mógł nawiązać  rozmowę, ożywić świat i rozświetlić mroki… Ale też i zabić, unicestwić  zagrażających Ci mieszkańców koszmarnej Pustki… Stawić czoła  gigantycznym Łowcom, rozpętując za pomocą Limfy istne piekło  zakrzywiające grawitację, o ścianach ognia pożerających wszystko na swej  drodze i życiodajnej substancji detonowanej w śmiercionośnych eksplozjach.

Zatrzymaj czas, wykreśl znak i zobacz, jakie efekty wywoła rozlewająca  się z niego Limfa. Tchnij za jej pomocą życie w drzewa i delektuj się  widokiem, gdy świetlisty płyn wypełni ich arterie i rozświetli korony,  przekształcając otaczający, potworny świat w iście magiczny krajobraz.

Namaluj swoją drogę… Namaluj swą decyzję… Namaluj swoją grę.

Wirtualna tablica Hitachi
Autor: gadzetoman76
04 sierpnia 2008, 13:34

Pan prowizorka :)
Autor: gadzetoman76
04 sierpnia 2008, 13:33

Zobaczcie sami!  

 

 

Human Story.
Autor: gadzetoman76 | Kategorie: Newsy 
04 sierpnia 2008, 13:30

Dwudziestoczteroletni Jacek Sułek swoją pasję filmową rozwija już od 10 lat. Pierwszy sukces osiągnął jeszcze w liceum, montując teledysk to swojej ulubionej piosenki. Korzystał wtedy z amatorskiego programu do obróbki filmów i starego Macintosha.

 

 

Dziś Jacek jest młodym, ciężko pracującym na swoją markę filmowcem. Kilka lat temu odkrył serwis eBay i od tego czasu systematycznie kompletuje sprzęt, sprowadzając go z całego świata. Jak sam przyznaje, większość narzędzi znajdujących się w jego domowym studio pochodzi właśnie z aukcji na eBayu. Dzięki temu ma dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań – z  profesjonalnego Macintosha wraz z oprogramowaniem Final Cut Pro korzystał już na pół roku przed ich polską premierą. Później doszły przeróżne statywy, kamery i konsolety, które kupił na australijskim eBayu za cenę niemal dwukrotnie niższą niż w Polsce.

 

Ostatnio nakręcił dwie krótkie reklamy w specjalnym pomieszczeniu z blue boxem. Pomieszczenie urządził samodzielnie korzystając z rad i wskazówek znajomych ze społeczności eBay. Należy do grupy pasjonatów, którzy na forach eBaya wymieniają się doświadczeniami w dziedzinie filmowej.

Opowiadając o swojej przygodzie, a właściwie - jak sam mówi „gorącym romansie z eBayem”, zapewnia, że gdy będzie odbierał Oscara podziękuje rodzicom, narzeczonej i serwisowi eBay za nieocenioną pomoc i morze inspiracji.