Najnowsze wpisy, strona 38


Sharon Stone – gwiazdą jubileuszowej edycji...
Autor: gadzetoman76
22 maja 2008, 08:35

W czwartek 15 maja b.r. na zaproszenie marki Lexus do Warszawy przyleciała jedna z największych gwiazd światowego kina - Sharon Stone. Aktorka poprowadziła piątą, jubileuszową edycję Lexus Fashion Night, podczas której odsłoniła najnowszy model marki Lexus – IS F. Była to pierwsza wizyta Sharon Stone w Polsce, którą urzekła historia i tradycja naszego kraju. Gwiazda, poza udziałem w gali LFN5, wzięła udział w konferencji prasowej, odwiedziła Muzeum Powstania Warszawskiego, a także zakosztowała polskiej kuchni w najlepszych restauracjach stolicy.

Sharon Stone przyleciała do Warszawy  -  uśmiechnięta, radosna i niezmiennie piękna. Na lotnisku Okęcie została gorąco powitana przez tłum fotoreporterów i dziennikarzy, niecierpliwie oczekujących na jej przybycie. Gwiazda zatrzymała się w hotelu Westin, gdzie po długiej podróży z Los Angeles poddała się zabiegom relaksacyjnym.

Następnego dnia wizyty, aktora zwiedziła Warszawę, odwiedziwszy najważniejsze pomniki stolicy i Muzeum Powstania Warszawskiego. Z dziennikarzami Sharon Stone spotkała się na konferencji prasowej, zorganizowanej przez markę Lexus w restauracji AleGloria przy Placu Trzech Krzyży. Gwiazda, podczas całego pobytu w Warszawie, poruszała się samochodami marki Lexus. Mediom opowiedziała o swoich doznaniach z przejażdżki najnowszym modelem marki, który zrobił na niej ogromne wrażenie. „Komfort, poczucie bezpieczeństwa i sportowe zacięcie, a jednocześnie luksus, na który można sobie pozwolić” – tak model IS F opisała aktorka. Zapytana, o przyczynę swojej świetnej formy i wewnętrznego spokoju, gwiazda opowiedziała o przełomie, jaki nastąpił w jej życiu przy okazji niedawno obchodzonych pięćdziesiątych urodzin. Aktorka, chętnie podzieliła się też swoimi pozytywnymi skojarzeniami z Polska, zdradzając swoje uwielbienie dla polskiej kuchni.

16 maja wieczorem, jak zawsze olśniewająca, dystyngowana i pełna klasy, Sharon Stone przybyła do hali EXPO XXI na piątą, jubileuszową edycję gali Lexus Fashion Night. Poprowadziła imprezę w towarzystwie Dyrektora Handlowego Lexus Polska – Witolda Nowickiego. Wzbudzając powszechny zachwyt i grom oklasków, pojawiła się na scenie, aby odsłonić najnowszy, sportowy model marki Lexus – IS F.

Błyskotliwie i z humorem opowiedziała o swoich doznaniach związanych z jazdą tym niezwykle szybkim autem, a marce Lexus publicznie podziękowała  za zaangażowanie w ochronę środowiska. Gwiazda apelowała też o wsparcie dla prowadzonej przez siebie działalności charytatywnej na rzecz walki z AIDS. Następnie Sharon Stone zapowiedziała pokazy kolekcji autorstwa Agnieszki Maciejak. Kreacje projektantki zaprezentowane zostały w dwóch turach. Jako pierwszy zaprezentowany został pokaz retrospektywny wszystkich dotychczasowych kolekcji Lexus. Jako drugi, miał miejsce pokaz kreacji zainspirowanych dynamicznym Lexusem IS F. Kolekcja Agnieszki Maciejak spotkała się z ogromnym uznaniem zgromadzonej na wydarzeniu publiczności, ale przede wszystkim uwiodły samą Sharon Stone. Finałowa suknia tegorocznej kolekcji w barwach szlachetnych złocieni zrobiła na aktorce tak wielkie wrażenie, że zapragnęła wystąpić w niej podczas tegorocznego festiwalu filmowego w Cannes.

W sobotę 17. maja przed południem Sharon Stone opuściła Warszawę, przenosząc się na Wiedeński Life Ball a później festiwal filmowy w Cannes. Przy pożegnaniu aktorka nie ukrywała swojego zadowolenie ze swojej pierwszej wizyty w Polsce. Podkreśliła, iż jest pełna uznania dla rozmachu i profesjonalizmu,  z jakim organizowana jest gala Lexus Fashion Night, której poziom dorównuje najbardziej prestiżowym wydarzeniom towarzyskim na świecie.

Castrol EDGE rekomendowany przez Lamborghini...
Autor: gadzetoman76
22 maja 2008, 08:32

Obecna od niedawna na rynku seria zaawansowanych, nowatorskich olejów Castrol EDGE wykracza poza zwykłe ramy postępu technologicznego, zapewniając niezwykle efektywną ochronę silnika nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach.

 

 

Castrol Edge to uniwersalna gama olejów silnikowych, zaprojektowanych by zapewnić siedem kluczowych elementów efektywnej ochrony silnika:

Ochrona przed zużyciem Skuteczna ochrona silników z wydłużonymi okresami między wymianami oleju Płynność w ekstremalnych temperaturach Odprowadzanie zanieczyszczeń Długotrwała ochrona silnika działającego na najwyższych obrotach Zmniejszenie zużycia paliwa Stabilna temperatura pracy silnika

Marka Castrol EDGE Sport to marka dla kierowców, którzy kochają swoje samochody i chcą im zapewnić to co najlepsze.

Na początku bieżącego roku firma Castrol Lubricants wprowadziła na rynek nowy produkt Castrol Edge Sport 5W-40 oraz udoskonaliła formulacje dwóch innych produktów z rodziny Castrol Edge Sport: Castrol Edge Sport 10W-60 oraz Castrol Edge Sport 5W-40.

Niezależne testy na wytrzymałość silnika pod maksymalnym obciążeniem udowodniły że Castrol Edge Sport zapewnia maksymalną moc silnika aż do 45% dłużej w porównaniu do olejów syntetycznych innych marek.

Jednocześnie Castrol EDGE Sport 0W-40 pozytywnie przeszedł testy na płynność w ekstremalnie niskich temperaturach oraz na oszczędność paliwa (M111 – Europejski Test na Oszczędność Paliwa) - osiągając wynik o 2,5% lepszy od syntetycznego oleju klasy 0W-40.

Od maja bieżącego roku Castrol Edge będzie rekomendowany w Polsce przez Lamborghini oraz Bentleya. Planowane wspólne programy marketingowe oraz Public Relations, umożliwią Castrol Edge  wzmocnienie wizerunku oleju o najwyższej jakości, który jest rekomendowany przez producentów luksusowych sportowych aut. Dzięki współpracy z Castrol Edge marki Lamborghini oraz Bentley zostaną rozpowszechnienione na Polskim rynku.

Podobnie jak w poprzednich latach ambasadorem marki Castrol Edge będzie czterokrotny rajdowy mistrz Polski Leszek Kuzaj.

Leszek Kuzaj powiedział „Bardzo cieszę się że jako przedstawiciel marek Lamborghini i Bentley będę mógł kontynuować moją współpracę z Castrol Lubricants. Liczę na wspólne, efektywne akcje marketingowe. Zarówno Lamborghini, Bentley jak i Castrol Edge to produkty z najwyższej półki dla wymagających kierowców. Łączy je sportowy wizerunek i ekskluzywność.” 

Maciej Gondko, Brand Manager Castrol Edge Europe, powiedział: „Testując Castrol EDGE w ekstremalnych warunkach dowiedliśmy, że olej Castrol EDGE to pewna inwestycja w niezawodność silnika samochodu. Współpraca z tak kultowymi markami samochodów to dla nas zaszczyt. Zrobimy wszystko, aby tę szansę właściwie wykorzystać”.

Koniec z rutyną w zakupach na Dzień Dziecka...
Autor: gadzetoman76
Tagi: dzieci   zabawki   sukces   ebay   rutyna  
21 maja 2008, 09:51

 

Wraz ze zbliżającym się Dniem Dziecka wielu rodziców staje przed dylematem - co podarować swojej pociesze. Zamiast skazywać się na rutynę warto zajrzeć do sieci gdzie platforma eBay daje nieograniczone możliwości w kwestii realizacji pomysłów na niekonwencjonalne prezenty z całego świata po atrakcyjnej cenie.

 

Dzięki sieci praktycznie każda rzecz jest w zasięgu ręki - kupno oryginalnej zabawki z dowolnego kraju na świecie nie stanowi już żadnego problemu. Nie rujnuje przy tym domowego budżetu, wręcz przeciwnie- niejednokrotnie pomaga zaoszczędzić dzięki korzystnemu przelicznikowi złotówki.

 

Wśród gadżetów edukacyjnych znajdują się zabawki fizyczne- trend rozwijający się już w Polsce. Za ich pomocą dziecko nie tylko doskonale się bawi, ale także poznaje zagadki natury: siła kinetyczna czy współpraca powietrza z ciśnieniem przestaje być niezrozumiałym pojęciem z encyklopedii. Przykładem jest ‘Tornado w butelce’- dziecko może je samo ‘wywołać’, a następnie obserwować w miniskali procesy identyczne z tymi, które zachodzą w naturze.

 

 

 

 

W opozycji do technologicznych ciekawostek znajdują się zabawki retro i ekologiczne. Stare papierowe lalki z dołączonymi zestawami strojów czy retro- kolorowanki stanowią alternatywę dla elektronicznych gadżetów. Zabawki ekologiczne w większości zrobione są wyłącznie z naturalnych materiałów. Ciekawym pomysłem są ruchome figurki zasilane energią słoneczną. Kto powiedział, że to co modne nie może być przyjazne środowisku.

 

 

 

 

 

Internauci buszujący w serwisie aukcyjnym eBay  znajdą wiele ciekawych pomysłów, wśród których widoczną grupę tworzą innowacyjne gadżety wykorzystujące najnowsze zdobycze techniki takie jak cyfrowy zapis danych. W połączeniu z dopracowanym designem, zaczerpniętym ze świata kreskówek stają się obiektem skupiającym uwagę dziecka. Niejednokrotnie łączą w sobie elementy prostego ‘bycia trendy’ z różnorakimi formami edukacyjnymi- jak choćby Brian the Brain, wielofunkcyjny robot- kumpel, z wgraną na dysk kompletną Encyklopedią Brittanica lub wielofunkcyjny robot z gwiezdnych wojen, który reaguje na ludzkie komendy i jak każdy robot ma swoje humory.

 

 

Kup kartę Sony Memory Stick Micro i ściągnij...
Autor: gadzetoman76
17 maja 2008, 09:00

Karty pamięci Memory Stick Micro™ (M2™) firmy Sony o pojemności 2 i 4 GB to prosty sposób na zwiększenie możliwości telefonów komórkowych Sony Ericsson. Ich nabywcy będą mogli przy okazji poćwiczyć swoje umiejętności piłkarskie, ściągając przez WAP grę EA SPORTS™ FIFA 08. Oferta ważna jest do końca czerwca. Przygotuj się na Euro 2008!

 

 



Po zakupie jednej ze specjalnie oznaczonych kart pamięci z limitowanej serii FIFA 08 Memory Stick Micro™ można wysłać dołączony do karty promocyjny kod na adres http://wap.eamobile.co.uk/FIFA08, wybrać język(1) i bezpłatnie ściągnąć pełną wersję gry.

 

 

Kiedy telefon jest wyposażony w tak ogromną pamięć, możliwość komunikacji z komputerem staje się po prostu koniecznością. Dlatego też nowy, maleńki adapter M2™ dołączony do kart o pojemności 2 i 4 GB pozwala podłączyć kartę pamięci bezpośrednio do portu USB. Dostęp do rozrywki jeszcze nigdy nie był tak prosty!

Oferowane przez Sony Recording Media & Energy (RME) karty pamięci Memory Stick Micro™ dają posiadaczom urządzeń przenośnych jeszcze większą pojemność na gry i muzykę. 4 GB pamięci pozwolą przekształcić telefon komórkowy Sony Ericsson w podręczne centrum rozrywki, pełne gier, muzyki i zdjęć.

Prawdziwe dzieło sztuki — nowa seria BRAVIA...
Autor: gadzetoman76
17 maja 2008, 08:59

Charakteryzujące się wyjątkową jakością obrazu modele z serii BRAVIA™ E4000 pozwalają wyrazić duszę artysty i wyświetlają dzieła sztuki. Najnowsza seria telewizorów BRAVIA™ dowodzi, że nieużywany w danej chwili odbiornik nie musi być nudnym, czarnym prostokątem zajmującym miejsce w pokoju.

 


Cechujące się wyjątkowym poziomem estetyki modele z serii E4000 stanowią elegancki dodatek do każdego wyposażenia wnętrza. Są inspirowane nową koncepcją projektową firmy Sony — Draw the Line (nakreśl kształt). Ich obudowy wzbogacają wygląd pomieszczenia, a jednocześnie nie rozpraszają podczas oglądania telewizji.

Telewizory 32-calowe i 40-calowe wyświetlają obraz o rozdzielczości Full HD i są wyposażone w podstawę, ale mogą być również zawieszone na ścianie, stając się integralną częścią pomieszczenia obok innych dzieł sztuki. Dostępny jest także mniejszy model 26-calowy (który również można zawiesić na ścianie), znakomicie nadający się do umieszczenia na przykład na biurku, obok zdjęć rodzinnych.


Modele są dostępne w czterech opcjach kolorystycznych, które pozwalają dopasować urządzenie zarówno do wnętrz urządzonych tradycyjnie jak i nowocześnie: czarnej, srebrnej (metalicznej), perłowej i brązowej (orzech).

Seria E4000 umożliwia korzystanie z trybu obrazu (Picture Frame Mode), który pozwala wyświetlać na ekranie ulubione obrazy, w zależności od nastroju użytkownika lub wystroju pomieszczenia. Tryb obrazu pozwala wykorzystać ekran telewizora zarówno podczas spotkań towarzyskich, jak i w chwilach relaksu.


Domyślnie można wybrać jedno z sześciu dzieł sztuki zapisanych w pamięci telewizora.

 

Należą do nich zarówno przepiękne pejzaże, pop art, jak i dzieło van Gogha¹.
Obrazy są wyświetlane przy zachowaniu znakomitej jakości HD i charakteryzują się ciepłymi kolorami oraz wyjątkową szczegółowością. Jasność obrazu jest zredukowana tak, aby wyświetlony obraz przypominał rzeczywiste dzieło sztuki.

Tryb obrazu może być również wykorzystywany do wyświetlania ulubionych fotografii, na przykład portretów rodzinnych lub zdjęć z niezapomnianych wakacji. Obrazy można wyświetlać przy użyciu dowolnego urządzenia pamięci USB takiego jak Micro Vault Tiny. Urządzenie jest umieszczane w mało widocznym miejscu, w gnieździe z boku urządzenia.
Telewizor działający w trybie obrazu pobiera 35% mniej energii niż w trakcie oglądania telewizji². Aby zaoszczędzić jeszcze więcej energii, odbiorniki są wyposażone w wyłącznik czasowy, który po wskazanym przez użytkownika czasie przełącza urządzenie z trybu obrazu w tryb oczekiwania. Aktualna seria BRAVIA™ charakteryzuje się też najniższym zużyciem energii spośród wszystkich telewizorów firmy Sony — w trybie oczekiwania urządzenia z serii E4000 pobierają zaledwie 0,19 W mocy.

Modele z serii BRAVIA™ E4000 oferują świetną jakość obrazu niezależnie od tego, czy urządzenie jest wykorzystywane do oglądania programów telewizyjnych, filmów DVD lub Blu-ray Disc™, materiałów wideo samodzielnie zarejestrowanych przy użyciu kamery Handycam®, czy też do grania w najnowsze hity PLAYSTATION®3.

Największy, 40-calowy model z tej serii jest wyposażony w technologię x.v.Colour, która umożliwia wyświetlanie rozszerzonej, bardziej realistycznej palety kolorów (przy użyciu zgodnych z tą technologią źródeł sygnału). Model ten umożliwia również korzystanie z trybu PhotoTV HD, który gwarantuje wyświetlanie wyjątkowo realistycznych obrazów za pomocą podłączonego aparatu fotograficznego Cyber-shot™ lub lustrzanki cyfrowej DSLR A³ (pod warunkiem, że urządzenia te również wykorzystują tę technologię).

 
„Firma Sony po raz kolejny zmienia sposób postrzegania roli telewizora w salonie”, powiedział Hiroshi Sakamoto, wiceprezes ds. marketingu w Sony Europe. „Seria BRAVIA™ E4000 zaciera granice między elektroniką użytkową i sztuką. Te nowoczesne, stylowe telewizory wyglądają na ścianie równie dobrze, jak wyświetlane przez nie obrazy”.