Najnowsze wpisy, strona 9


Się nosi
Autor: gadzetoman76 | Kategorie: Newsy  Zakręcone  Ciekawostki 
20 czerwca 2008, 09:54

4fun.tv wprowadza wspólnie z siecią HD Heavy Duty autorską kolekcję butów i akcesoriów. Specjalna limitowana edycja dostępna będzie w sklepach już od 20 czerwca.

Kolekcja oparta o najnowsze tendencje w światowym street style’u, składa się z klapek damskich i męskich, trampek, toreb oraz kaloszy, a przeznaczona jest dla młodych odbiorców, którzy szukają nowych trendów i odznaczają się nieszablonowym podejściem do mody.

Gdzie kupić?

 



We wszystkich salonach firmowych HD Heavy Duty w Gdyni, Gdańsku, Warszawie, Lublinie, Toruniu, Gliwicach, Olsztynie, Lesznie, Płocku, Pile, Rzeszowie, Katowicach, Piasecznie, Rybniku, Wrocławiu, Krośnie, Łodzi, Poznaniu, Gnieźnie, Szczecinie, Białymstoku, Bydgoszczy, Białej Podlaskiej, Ełku i Kielcach.

Lalki do złudzenia przypominające żywe...
Autor: gadzetoman76 | Kategorie: Newsy  Zakręcone 
20 czerwca 2008, 09:48

 

Unikalne lalki wyglądające identycznie jak żywe niemowlęta - autorstwa 30 - letniej Brytyjki Jamie Eaton - można nabyć poprzez serwis eBay.

Części „ciałek” sprowadza z Azji, a następnie poddaje je skomplikowanemu systemowi ręcznej obróbki. W efekcie na eBay  wystawia dwuipółkilogramowe, wypchane silikonem lalki. Typowo dziecięce zmarszczki, ułożone w grymas usta i moherowe kosmyki, udające włosy dają naprawdę niesamowity efekt. Na życzenie klientów Jamie Eaton robi lalki na podstawie zdjęć z dzieciństwa, czasami dodaje specjalny mechanizm, dzięki któremu wydaje się, że płaczą lub oddychają. Jamie przyznaje, że nie pamięta ile lalek już wyprodukowała, ale aktualnie jej notes wypełniony jest zamówieniami na kolejne dwa lata.

Chętnych na podobne lalki nie brakuje. Kupują je kobiety młode i te w podeszłym wieku. Każda lalka wykonywana jest ręcznie i co ważne: osobiście przez producentkę-artystkę. Ona sama, zapytana przez francuskiego dziennikarza dlaczego nie zatrudniła nikogo do pomocy, odpowiedziała znaczącym pytaniem: „Czy Van Gogh poprosiłby kogoś o pomoc w malowaniu swoich obrazów?”

Pościgajmy się w parze :)
Autor: gadzetoman76 | Kategorie: Zakręcone  Urządzenia domowe  Roboty  Ciekawostki 
19 czerwca 2008, 15:47

Pościgajmy się w parze tymi oto samochodzikami :)

 

 

 

Te mega odlotowe autka są wyposażone w czujniki ruchu tak więc łatwiej nimi sterować, a na dodatek uprzyjemnia to wyścigi, które są dzięki temu jeszcze bliższe rzeczywistości (bo nie musimy się bawić w wycofywanie po zaliczeniu kolejnej przeszkody). Jak dla mnie bomba - zobaczcie filmik.

 

Walki robotów anno domini 2008
Autor: gadzetoman76 | Kategorie: Newsy  Roboty  Ciekawostki 
19 czerwca 2008, 15:36

Szkoda, że nie można pozwolić sobie na wypad do USA. Ostatnio w San Francisco miały miejsce walki robotów - jedne z najwięszych (o ile nie największe0 zawody tego typu na świecie. Czegoś takiego nie można przegapić... a jednak. Trudno zostaje youtube.

 

Sony atakuje latem :)
Autor: gadzetoman76 | Kategorie: Newsy  Komórki 
19 czerwca 2008, 12:17

Z końcem maja br. ruszyła kampania promocyjna telefonów z linii Walkman® firmy Sony Ericsson. Celem kampanii jest zaprezentowanie w atrakcyjny i niestandardowy sposób fanom muzyki unikalnych walorów telefonów W350, W380, W910 oraz W980 oraz pokazanie wyjątkowych funkcji tych telefonów, takich jak TrackID czy SensMe. 

„Kampania skierowana jest do młodych ludzi, którzy muzykę stawiają w centrum swego życia i chcą ją zawsze mieć przy sobie. Nasze telefony z serii Walkman® idealnie spełniają ich oczekiwania, bo są to cyfrowe odtwarzacze muzyczne, które oprócz korzystania z zaawansowanych funkcji telefonu, pozwalają także pobierać, zapisywać i odtwarzać muzykę”, - powiedział Marcin Mikucki, Marketing Manager, Sony Ericsson w Polsce.


Z myślą o fanach muzyki Sony Ericsson zaplanował cykl imprez muzycznych, promujących telefony z linii Walkman®, w wielu polskich miastach, m.in.: w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Krakowie i Lublinie.  Wśród przewidzianych atrakcji uczestnicy imprezy będą mogli sami zaprojektować koszulkę z graffiti oraz sprawdzić się w konkursie muzycznym „Czy jesteś szybszy od TrackID”. Zorganizowany też będzie konkurs na najciekawsze graffiti, a zwycięska praca po każdej imprezie będzie prezentowana na wbudowanym w specjalnie spreparowany airboard wyświetlaczu telefonu komórkowego. Kampania wsparta zostanie promocją SMS-ową oraz rozbudowanymi działaniami BTL. Między innymi pojawią się specjalni promotorzy na skuterach oraz tzw. „milczący tancerze”, a po mieście będzie jeździł promocyjny van z wbudowanym monitorem LCD, na którym będzie można zobaczyć krótkie filmy z poprzednich imprez, obejrzeć prezentację telefonów z serii Walkman czy obejrzeć klipy muzyczne. W ramach działań ATL zaplanowano 30” spoty TV, reklamę w magazynach prasowych oraz w Internecie. Kampania promująca telefony Sony Ericsson z serii Walkman® potrwa do końca sierpnia, czyli do ostatniego dnia wakacji. Za działania ATL odpowiedzialny jest dom mediowy Mediedge: CIA, a za BTL agencja IQ Marketing.