Archiwum 15 maja 2008


Carl-Henric Svanberg: Wizja komunikacji dla...
Autor: gadzetoman76
15 maja 2008, 10:28
Podczas Capital Markets Day firmy Ericsson w Sztokholmie, Carl-Henric Svanberg prezydent i CEO firmy, przedstawiał pozycję firmy oraz wizję zakładającą dalszy rozwój firmy, oparty o rozwiązania szerokopasmowe, usługi multimedialne oraz transformacje sieci.
 
Svanberg powiedział: „Nasza wizja przekuta w działanie sprawi, że wkrótce każdy, kto będzie chciał posiadać telefon komórkowy, będzie miał taką możliwość. Przewidujemy, że świat, gdzie komunikacja jest dostępna dla większości ludzi, dostęp do informacji jest stały a ich wymiana możliwa wszędzie i zawsze, wkrótce stanie się rzeczywistością. Naszym celem jest wprowadzenie na rynek usług szerokopasmowych w takim samym stopniu, w jakim wprowadziliśmy telefonię - sprawić, aby były one mobilne, dostępne oraz przystępne cenowo dla większości ludzi na świecie."
 
Firma Ericsson zakłada, że 2013 roku będzie 6,5 miliarda abonentów telefonii komórkowej oraz 0,5 miliarda użytkowników usług szerokopasmowych, przy czym więcej niż dwie trzecie z nich będzie posiadać dostęp mobilny. Wzrost dostępności usług szerokopasmowych sprawia, że konieczne jest stałe rozszerzenie możliwości sieci i ich funkcjonalności.
 
„Od wprowadzenia GSM 15 lat temu, operatorzy sieciowi uruchomili około trzech milionów bazowych stacji radiowych. Zbudowanie kolejnych kilku milionów stacji konieczne jest w przeciągu najbliższych pięciu lat, jeżeli chcemy zapewnić pokrycie sieciowe konieczne dla spodziewanego wzrostu liczby abonentów telefonii komórkowej. Dodatkowo możliwości i funkcjonalność obecnie dostępnych stacji radiowych muszą zostać rozszerzone i zmodernizowane, aby sprostać stałemu wzrostowi przewidzianemu dla mobilnych sieci dostępowych." - powiedział Carl-Henric Svanberg.
 
Managerowie podkreślali status firmy Ericsson jako lidera w świecie technologii, zalety wynikające ze skali działania firmy oraz obecność w wielu krajach. Cechy te są istotne i umożliwiają wyprzedzać rozwój rynku. Firma Ericsson przygotowuje się, aby sprostać pojawiającym się w przyszłości możliwościom, poprzez zwiększenie nakładów na R&D, które w ciągu przyszłych pięciu lat wyniosą 25 miliardów dolarów, oraz zwiększając swój udział R&D w rynku software. W ramach tych działań nastąpiły przejęcia w obszarach charakteryzujących się dużym wzrostem w integracji systemów, multimediach, routingu IP, dostępie szerokopasmowym oraz transmisji danych.
 
Trendy rynku w różnych regionach oraz dynamika rynku także były przedmiotem dyskusji. Omawiano również możliwości i wyzwania, jakie rynki te stawiają przed firmą Ericsson.
 
Ericsson miał zaszczyt gościć Borisa Nemesica, CEO Telecom Austria oraz Madsa Middleboe'a, CEO TDC Mobile Nordic, jako mówców podczas Capital Markets Day. Anders Runevad, wice-prezes i dyrektor sprzedaży SonyEricsson również uczestniczył w spotkaniu jako mówca.
 
 

Ericsson i Dell wspólnie wprowadzają moduły...
Autor: gadzetoman76
15 maja 2008, 10:27
Ericsson i Dell nawiązały współpracę w celu zapewnienia międzynarodowym użytkownikom stałej łączności internetowej w laptopach nowej generacji firmy Dell, które obsługują niezakłócony roaming w trójzakresowych mobilnych sieciach szerokopasmowych HSPA. Począwszy od drugiego kwartału 2008 Dell będzie oferował laptopy z wbudowanymi modułami szerokopasmowymi HSPA firmy Ericsson.
 
HSPA jest najszerzej wdrażaną mobilną technologią szerokopasmową z więcej niż 185 komercyjnymi wdrożeniami na całym świecie obsługującymi ponad miliard użytkowników. 

„Coraz więcej użytkowników używa notebooków, aby uzyskać dostęp do szybkiego internetu, o parametrach dotychczas osiąganych wyłącznie w przypadku wykorzystywania łącza kablowego lub WiFi." - powiedział Mats Norin, Vice President, Mobile Broadband Modules w firmie Ericsson. „Jesteśmy podekscytowani pracą z Dell, aby zapewnić konsumentom wolność i elastyczność w dostępie do Internetu w sposób, w jaki chcą, gdziekolwiek się znajdują."

„Firma Dell posiada wyjątkowe umiejętności w przekazywaniu technologii i usług bezprzewodowych w ręce użytkownika. Współpraca z firmą Ericsson w celu oferowania wbudowanych modułów HSPA w naszych laptopach opiera się na założeniu firmy Dell, że każdy może mieć dostęp do istotnych informacji kiedykolwiek i gdziekolwiek z prędkością i bogatą ofertą zawartości serwisów, których wszysycy oczekujemy." - powiedział John Thode, Vice President Small Devices, Dell Consumer Group.

Moduły szerokopasmowe firmy Ericsson zapewniają użytkownikom końcowym proste i efektywne kosztowo rozwiązanie dostępu do mobilnego Internetu. Jest to rozwiązanie zintegrowane i zoptymizowane do pracy z notebookiem. Wbudowany moduł szerokopasmowy zapewnia doskonałe możliwości pobierania i wysyłania danych przy jednoczesnym mniejszym poborze energii z baterii. Moduł posiada również odbiornik GPS , aby mógł być używany wspólnie z aplikacjami pozycjonującymi. Zważywszy na opracowaną przez firmę Ericsson technologię chipsetów HSPA, ekonomię skali oraz długookresową współpracę z operatorami, Ericsson może zaoferować bardzo konkurencyjne rozwiązania w obszarze modułów umożliwiających dostęp do szerokopasmowego Internetu.

Przewidywania rynku wskazują, że w 2011 roku na rynku pojawi się około 200 milionów nowych notebooków. Firma Ericsson spodziewa się, że połowa z nich będzie charakteryzować się wbudowanym modułem szerokopasmowym HSPA. Dzięki temu użytkownicy notebooków coraz częściej będą mieli dostęp do szerokopasmowego połączenia internetowego bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdują.

Ericsson jest wiodącym na świecie dostawcą usług i serwisów dla operatorów telekomunikacyjnych. Będąc liderem rynku technologii komórkowych 2G i 3G, dostarcza usługi komunikacyjne i zarządza sieciami, które służą ponad 195 milionom użytkowników. Portfolio firmy zawiera infrastrukturę sieci stałych i mobilnych, Internet szerokopasmowy oraz rozwiązania multimedialne dla operatorów, firm i deweloperów. Spółka Sony Ericsson zapewnia konsumentom spersonalizowane telefony komórkowe.

Ericsson realizuje wizję „komunikacji dla wszystkich" poprzez innowacje, technologie i zrównoważone rozwiązania biznesowe. Firma jest obecna w 185 krajach, w 2007 roku ponad 70.000 pracowników wygenerowało dochód wysokości 27,9 miliardów USD (189 miliardów SEK). Założona w 1876 roku z siedzibą w Sztokholmie w Szwecji, firma Ericsson jest obecna na giełdach Sztokholmu, Londynu i NASDAQ.

Aby uzyskać więcej informacji zapraszamy na strony www.ericsson.com lub www.ericsson.mobi

O HSPA firmy Ericsson

HSPA - (High Speed Packet Access) nieodłączną zaletą tego rozwiązania jest to, że technologia HSPA jest naturalnym rozwinięciem istniejących sieci WCDMA/GSM, czyli około 85 procent istniejących sieci bezprzewodowych na świecie. Dzięki temu posiada potencjał, aby obsłużyć duże ilości użytkowników sieci bezprzewodowej, tworząc masowy rynek dla mobilnych sieci szerokopasmowych. Przewiduje się, że do roku 2010, 71 procent mobilnych połączeń szerokopasmowych powinno opierać się na technologii HSPA.

Rozwiązanie HSPA firmy Ericsson jest częścią oferty Full Service Broadband. Dzięki zaawansowanej technologii operatorzy mogą co najmniej podwoić wydajność swoich systemów i skracać czas odpowiedzi abonentów na interaktywne usługi.

Użytkownicy będą w stanie pobierać dane średnio 20 razy szybciej niż przy użyciu połączenia GSM/GPRS. W kolejnych krokach ewolucji HSPA zostanie zwiększona prędkość pobierania danych do 42Mbps oraz wysyłania do 12 Mps. Rozwiązanie HSPA firmy Ericsson obsługuje wiele częstotliwości w zakresie pomiędzy 850MHz a 2.6GHz.

O Mobilnych Modułach Szerokopasmowych firmy Ericsson

Mobilne Moduły Szerokopasmowe - zaprojektowane i wyprodukowane przez firmę Ericsson, obsługują sieci HSPA, EDGE, GPRS oraz GSM. Dla sieci wstępnie umożliwia prędkość pobierania danych do 7.2 Mbps oraz wysyłania do 2.0 Mbps. Więcej informacji znajduje się na stronie:

www.ericsson.com/solutions/mobile_broadband_module

Silne kobiety i mocne opony
Autor: gadzetoman76
15 maja 2008, 10:24

W dniach 25, 28 i 29 kwietnia na popularnych skrzyżowaniach największych miast Polski mogliśmy spotkać hostessy w strojach Pirelli.

Uśmiechnięte dziewczyny zachęcały kierowców do wzięcia udziału w konkursie "Mocne nagrody od Pirelli. Kup opony – zgarniaj bony".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

źródło - medialine.pl

20 marek na majowym pikniku
Autor: gadzetoman76
15 maja 2008, 10:22

Majówka LFX to impreza która ma na celu umożliwienie lepszego zapoznania się z produktami oraz markami obecnymi na rynku polskim i dostępnymi w ofercie firmy LFX Sound Light & Dj.

 

W tym dniu w jednym miejscu w miłej atmosferze majowego pikniku zgromadzimy około 20 marek z dziedziny nagłośnienia, oświetlenia oraz sprzętu dj’skiego.

Teren w firmie zostanie podzielony na trzy strefy:

Pierwsza to światło – tutaj będą zaprezentowane lasery firm Artlaser oraz Aitlaser, oraz proste i inteligentne efekty świetlne takich firm jak: jak Martin, Futurelight, Eurolite, American Dj,

Druga strefa to – sprzęt DJ i home recording marki: American DJ, Allen & Heath, Ableton, Denon, Korg Dj, MixVibes, Numark, Pioneer, Rane, Reloop, Redsound, Omnitronic, Stanton, Sennheiser, UDG itp.

Trzecia, na zewnątrz budynku, to nagłośnienie z głównymi atrakcjami takimi jak: System liniowy firmy QSC, nagłośnienie Turbosound i inne.

W tym dniu będzie też można uzupełnić swoją kolekcję płyt winylowych za sprawą stoiska DJ PROMOTION oraz wylosować liczne gadżety (słuchawki, mikrofony, koszulki itp.).

17 maja 2008, godz. 11:00 – 17:00
teren firmy LFX Agency przy ulicy Górczewskiej 30 (wjazd od Prymasa), Warszawa

Polki w idealnie dobranych biustonoszach
Autor: gadzetoman76
Tagi: źródło   zdjęcia   impreza   informacja   medialine  
15 maja 2008, 10:18

Impreza zorganizowana przez Chantelle Paris, światowego eksperta w doborze bielizny oraz miesięcznik „Claudia”, spotkała się z ogromnym zainteresowaniem.

Kolejka kobiet w każdym wieku i rozmiarze, chętnych do skorzystania z porad ustawiła się 10 maja w Centrum handlowym Złote Tarasy już o 10-tej rano i nie zmniejszyła się aż do finału o godzinie 22.00. Polskę rozbierały Marzena Rogalska i Dorota Welmann.

 

źródło medialine.pl