15 maja 2008, 10:28
Wszystko o najmodniejszych sprzętach, gadżetach, nowych technologiach i wszystkim, co możemy nazwać powiewem luksusu - zapraszam - naprawdę warto.
pn | wt | sr | cz | pt | so | nd |
28 | 29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 |
05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
„Coraz więcej użytkowników używa notebooków, aby uzyskać dostęp do szybkiego internetu, o parametrach dotychczas osiąganych wyłącznie w przypadku wykorzystywania łącza kablowego lub WiFi." - powiedział Mats Norin, Vice President, Mobile Broadband Modules w firmie Ericsson. „Jesteśmy podekscytowani pracą z Dell, aby zapewnić konsumentom wolność i elastyczność w dostępie do Internetu w sposób, w jaki chcą, gdziekolwiek się znajdują."
„Firma Dell posiada wyjątkowe umiejętności w przekazywaniu technologii i usług bezprzewodowych w ręce użytkownika. Współpraca z firmą Ericsson w celu oferowania wbudowanych modułów HSPA w naszych laptopach opiera się na założeniu firmy Dell, że każdy może mieć dostęp do istotnych informacji kiedykolwiek i gdziekolwiek z prędkością i bogatą ofertą zawartości serwisów, których wszysycy oczekujemy." - powiedział John Thode, Vice President Small Devices, Dell Consumer Group.
Moduły szerokopasmowe firmy Ericsson zapewniają użytkownikom końcowym proste i efektywne kosztowo rozwiązanie dostępu do mobilnego Internetu. Jest to rozwiązanie zintegrowane i zoptymizowane do pracy z notebookiem. Wbudowany moduł szerokopasmowy zapewnia doskonałe możliwości pobierania i wysyłania danych przy jednoczesnym mniejszym poborze energii z baterii. Moduł posiada również odbiornik GPS , aby mógł być używany wspólnie z aplikacjami pozycjonującymi. Zważywszy na opracowaną przez firmę Ericsson technologię chipsetów HSPA, ekonomię skali oraz długookresową współpracę z operatorami, Ericsson może zaoferować bardzo konkurencyjne rozwiązania w obszarze modułów umożliwiających dostęp do szerokopasmowego Internetu.
Przewidywania rynku wskazują, że w 2011 roku na rynku pojawi się około 200 milionów nowych notebooków. Firma Ericsson spodziewa się, że połowa z nich będzie charakteryzować się wbudowanym modułem szerokopasmowym HSPA. Dzięki temu użytkownicy notebooków coraz częściej będą mieli dostęp do szerokopasmowego połączenia internetowego bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdują.
Ericsson jest wiodącym na świecie dostawcą usług i serwisów dla operatorów telekomunikacyjnych. Będąc liderem rynku technologii komórkowych 2G i 3G, dostarcza usługi komunikacyjne i zarządza sieciami, które służą ponad 195 milionom użytkowników. Portfolio firmy zawiera infrastrukturę sieci stałych i mobilnych, Internet szerokopasmowy oraz rozwiązania multimedialne dla operatorów, firm i deweloperów. Spółka Sony Ericsson zapewnia konsumentom spersonalizowane telefony komórkowe.
Ericsson realizuje wizję „komunikacji dla wszystkich" poprzez innowacje, technologie i zrównoważone rozwiązania biznesowe. Firma jest obecna w 185 krajach, w 2007 roku ponad 70.000 pracowników wygenerowało dochód wysokości 27,9 miliardów USD (189 miliardów SEK). Założona w 1876 roku z siedzibą w Sztokholmie w Szwecji, firma Ericsson jest obecna na giełdach Sztokholmu, Londynu i NASDAQ.
Aby uzyskać więcej informacji zapraszamy na strony www.ericsson.com lub www.ericsson.mobi
O HSPA firmy Ericsson
HSPA - (High Speed Packet Access) nieodłączną zaletą tego rozwiązania jest to, że technologia HSPA jest naturalnym rozwinięciem istniejących sieci WCDMA/GSM, czyli około 85 procent istniejących sieci bezprzewodowych na świecie. Dzięki temu posiada potencjał, aby obsłużyć duże ilości użytkowników sieci bezprzewodowej, tworząc masowy rynek dla mobilnych sieci szerokopasmowych. Przewiduje się, że do roku 2010, 71 procent mobilnych połączeń szerokopasmowych powinno opierać się na technologii HSPA.
Rozwiązanie HSPA firmy Ericsson jest częścią oferty Full Service Broadband. Dzięki zaawansowanej technologii operatorzy mogą co najmniej podwoić wydajność swoich systemów i skracać czas odpowiedzi abonentów na interaktywne usługi.
Użytkownicy będą w stanie pobierać dane średnio 20 razy szybciej niż przy użyciu połączenia GSM/GPRS. W kolejnych krokach ewolucji HSPA zostanie zwiększona prędkość pobierania danych do 42Mbps oraz wysyłania do 12 Mps. Rozwiązanie HSPA firmy Ericsson obsługuje wiele częstotliwości w zakresie pomiędzy 850MHz a 2.6GHz.
O Mobilnych Modułach Szerokopasmowych firmy Ericsson
Mobilne Moduły Szerokopasmowe - zaprojektowane i wyprodukowane przez firmę Ericsson, obsługują sieci HSPA, EDGE, GPRS oraz GSM. Dla sieci wstępnie umożliwia prędkość pobierania danych do 7.2 Mbps oraz wysyłania do 2.0 Mbps. Więcej informacji znajduje się na stronie:
www.ericsson.com/solutions/mobile_broadband_module
W dniach 25, 28 i 29 kwietnia na popularnych skrzyżowaniach
największych miast Polski mogliśmy spotkać hostessy w strojach Pirelli.
Uśmiechnięte dziewczyny zachęcały kierowców do wzięcia udziału
w konkursie "Mocne nagrody od Pirelli. Kup opony – zgarniaj bony".
źródło - medialine.pl
Majówka LFX to impreza która ma na celu umożliwienie lepszego zapoznania się z produktami oraz markami obecnymi na rynku polskim i dostępnymi w ofercie firmy LFX Sound Light & Dj.
W tym dniu w jednym miejscu w miłej atmosferze majowego pikniku
zgromadzimy około 20 marek z dziedziny nagłośnienia, oświetlenia oraz
sprzętu dj’skiego.
Teren w firmie zostanie podzielony na trzy strefy:
Pierwsza to światło – tutaj będą zaprezentowane lasery firm
Artlaser oraz Aitlaser, oraz proste i inteligentne efekty świetlne
takich firm jak: jak Martin, Futurelight, Eurolite, American Dj,
Druga strefa to – sprzęt DJ i home recording marki: American DJ,
Allen & Heath, Ableton, Denon, Korg Dj, MixVibes, Numark, Pioneer,
Rane, Reloop, Redsound, Omnitronic, Stanton, Sennheiser, UDG itp.
Trzecia, na zewnątrz budynku, to nagłośnienie z głównymi atrakcjami takimi jak: System liniowy firmy QSC, nagłośnienie Turbosound i inne.
W tym dniu będzie też można uzupełnić swoją kolekcję płyt winylowych za
sprawą stoiska DJ PROMOTION oraz wylosować liczne gadżety (słuchawki,
mikrofony, koszulki itp.).
17 maja 2008, godz. 11:00 – 17:00
teren firmy LFX Agency przy ulicy Górczewskiej 30 (wjazd od Prymasa), Warszawa
Impreza zorganizowana przez Chantelle Paris, światowego eksperta
w doborze bielizny oraz miesięcznik „Claudia”, spotkała się z ogromnym
zainteresowaniem.
Kolejka kobiet w każdym wieku i rozmiarze, chętnych do skorzystania
z porad ustawiła się 10 maja w Centrum handlowym Złote Tarasy już
o 10-tej rano i nie zmniejszyła się aż do finału o godzinie 22.00. Polskę rozbierały Marzena Rogalska i Dorota Welmann.
źródło medialine.pl