Najnowsze wpisy, strona 65


Czy porsche trzeba reklamować?
Autor: gadzetoman76
19 kwietnia 2008, 17:52

Widocznie tak, ale trzeba pochwalić pomysł samej reklamy. Zresztą zobaczcie sami!

 

Włącz się do gry z Emerson Network Power...
Autor: gadzetoman76
19 kwietnia 2008, 17:49

Tego jeszcze nie było! Rusza ogólnopolska Liga Bowlingowa Emersona. W dniach 14 - 17 kwietnia, w czterech miastach Polski: Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach, ramię w ramię spróbują trafić strike'a resellerzy, dystrybutorzy i przedstawiciele firmy Emerson Network Power.

 

 

Emerson Network Power zaprasza do wspólnej zabawy w grę w kręgle firmy zainteresowane współpracą w zakresie sprzedaży rozwiązań zasilania gwarantowanego. W miłej atmosferze, w duchu zdrowej rywalizacji, resellerzy będą mieli okazję nawiązać bezpośrednie kontakty z pracownikami Emerson Network Power oraz przedstawicielami dystrybutorów. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, a ilość miejsc ograniczona. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt z Cezarym Gutowskim, tel.: 693202673, email: cezary.gutowski@emerson.com

Zagrajmy w jednej drużynie!

Terminy i miejsca spotkań:

Poznań, 14.04.2008, Fantasy Park, ul. Drużbickiego 2, godz. 18.00 - 20.00Wrocław, 15.04.2008, Creator Club, ul. Szybowcowa 23, godz. 19.00 - 21.00Katowice, 16.04.2008, Kręgielnia Twister, Osiedle Tysiąclecia, ul. Zawiszy Czarnego 16, godz.19.00 - 21.00Kraków, 17.04.2008, Fantasy Park, Al. Pokoju 44, godz. 19.00 - 21.00


W maju planowane są spotkania w kolejnych miastach!

 

Dostępny kolor na wiosnę
Autor: gadzetoman76
19 kwietnia 2008, 17:47

"Dostępny kolor" to hasło przewodnie zaplanowanej na dwa miesiące kampanii reklamowej Xerox.

 

 

Celem kampanii jest przekonanie właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, że druk w kolorze stanowi przewagę konkurencyjną i nie musi być drogi.

"Na potrzeby kampanii przygotowaliśmy dwa spoty telewizyjne oraz 3 layouty dla prasy. Wraz z rozpoczęciem kampanii reklamowej wystartowała również strona internetowa www.postawnakolor.pl, która w zabawny sposób prezentuje rozwiązania typowych biurowych problemów. Po raz pierwszy szerokiemu gronu odbiorców zaprezentowaliśmy również nowe logo Xerox." - powiedział Arkadiusz Chłopik, Office Marketing Manager w Xerox Polska.

Kampania reklamowa objęła takie media, jak: Internet, TV - w szczególności TVN24 i TVPInfo, prasę oraz reklamę na tyłach autobusów. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia. Kreacją zajęła się agencja Young&Rubicam Poland.

 

Battlefield: Bad Company w sklepach od 23...
Autor: gadzetoman76
19 kwietnia 2008, 17:44

Premiera wielce oczekiwanej gry Battlefield: Bad Company odbędzie się 23 czerwca bieżącego roku. Produkcja ta będzie znakomitą propozycją dla wszystkich miłośników dynamicznej akcji na współczesnym polu bitwy. Emocji nie zabraknie zarówno w rozbudowanym trybie dla jednego gracza, jak i w ramach sieciowej zabawy wieloosobowej.

 

 - Nasza gra będzie czymś zupełnie wyjątkowym w gatunku gier akcji, gdyż będzie w niej można zniszczyć każdą przeszkodę, za którą schowa się przeciwnik - oznajmił Karl-Magnus Troedsson, producent Battlefield: Bad Company. - Już latem bieżącego roku staniecie się uczestnikami konfliktu zbrojnego, w którym stawka to złoto i sława. W trybie zabawy dla jednej osoby nie zabraknie interesującego scenariusza, a wierni fani serii Battlefield z pewnością docenią intensywną rywalizację online.


Battlefield: Bad Company to gra szwedzkiego studia EA DICE (Digital Illusions Creative Entertainment), która będzie dostępna wyłącznie dla posiadaczy konsol Xbox 360™ oraz PLAYSTATION®3. Produkcja ta otrzymała kategorię wiekową "16+" w systemie PEGI.

 

Zobacz screeny z najnowszej części Battelfield

 

 

 

Gala European Trusted Brands 2008
Autor: gadzetoman76
19 kwietnia 2008, 09:26

23. kwietnia w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbędzie się Gala European Trusted Brands 2008. Podczas uroczystego wieczoru, w prawdziwie sportowym klimacie, uhonorowani zostaną mistrzowie konkurencji, którą jest zaufanie konsumentów. Wręczone zostaną Złote i Krzyształowe Godła dla marek godnych zaufania.

W ramach tegorocznej, ósmej już edycji badania European Trusted Brands Europejczycy wybrali marki, które ich zdaniem zasługują na największe zaufanie. Marki wybierane były w 20 kategoriach, wspólnych dla wszystkich krajów biorących udział w badaniu i w 10 wybieranych lokalnie. W tej edycji badania wzięło udział 23 651 respondentów, w tym 1 012 Polaków.

W najbliższą środę, 23. kwietnia uhonorowani zostaną mistrzowie konkurencji, którą jest zaufanie konsumentów. Zwycięskie marki otrzymają Złote i Krzyształowe Statuetki – Godła zaufania. Złote Godło otrzymają marki, które były spontanicznie wskazywane przez respondentów, jako godne zaufania w swojej kategorii. Krzyształowe Godła przyznane zostaną markom, które otrzymały od respondentów najwyższe noty w takich kryteriach jak: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, znajomość potrzeb klienta.

Wstęp z zaproszeniami.

European Trusted Brands to największe i najszerzej zakrojone badanie konsumenckie, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Badanie to jest jedynym w Europie, które oprócz tematyki marketingowej bada również nastroje społeczne i każdego roku pogłębia analizę portretu typowego Europejczyka.  European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001r. i od tamtej pory jest ono co roku kontynuowane w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna edycja została przeprowadzona w okresie sierpień – październik 2007 r. w 16 krajach europejskich, łącznie z Rosją (Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry i Wielka Brytania).