19 kwietnia 2008, 17:52
Widocznie tak, ale trzeba pochwalić pomysł samej reklamy. Zresztą zobaczcie sami!
Wszystko o najmodniejszych sprzętach, gadżetach, nowych technologiach i wszystkim, co możemy nazwać powiewem luksusu - zapraszam - naprawdę warto.
pn | wt | sr | cz | pt | so | nd |
31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 |
Widocznie tak, ale trzeba pochwalić pomysł samej reklamy. Zresztą zobaczcie sami!
Emerson Network Power zaprasza do wspólnej zabawy w grę w kręgle firmy zainteresowane współpracą w zakresie sprzedaży rozwiązań zasilania gwarantowanego. W miłej atmosferze, w duchu zdrowej rywalizacji, resellerzy będą mieli okazję nawiązać bezpośrednie kontakty z pracownikami Emerson Network Power oraz przedstawicielami dystrybutorów. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, a ilość miejsc ograniczona. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt z Cezarym Gutowskim, tel.: 693202673, email: cezary.gutowski@emerson.com
Zagrajmy w jednej drużynie!
Terminy i miejsca spotkań:
W maju planowane są spotkania w kolejnych miastach!
Celem kampanii jest przekonanie właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, że druk w kolorze stanowi przewagę konkurencyjną i nie musi być drogi.
"Na potrzeby kampanii przygotowaliśmy dwa spoty telewizyjne oraz 3 layouty dla prasy. Wraz z rozpoczęciem kampanii reklamowej wystartowała również strona internetowa www.postawnakolor.pl, która w zabawny sposób prezentuje rozwiązania typowych biurowych problemów. Po raz pierwszy szerokiemu gronu odbiorców zaprezentowaliśmy również nowe logo Xerox." - powiedział Arkadiusz Chłopik, Office Marketing Manager w Xerox Polska.
Kampania reklamowa objęła takie media, jak: Internet, TV - w szczególności TVN24 i TVPInfo, prasę oraz reklamę na tyłach autobusów. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia. Kreacją zajęła się agencja Young&Rubicam Poland.
- Nasza gra będzie czymś zupełnie wyjątkowym w gatunku gier akcji, gdyż będzie w niej można zniszczyć każdą przeszkodę, za którą schowa się przeciwnik - oznajmił Karl-Magnus Troedsson, producent Battlefield: Bad Company. - Już latem bieżącego roku staniecie się uczestnikami konfliktu zbrojnego, w którym stawka to złoto i sława. W trybie zabawy dla jednej osoby nie zabraknie interesującego scenariusza, a wierni fani serii Battlefield z pewnością docenią intensywną rywalizację online.
Battlefield: Bad Company to gra szwedzkiego studia EA DICE (Digital Illusions Creative Entertainment), która będzie dostępna wyłącznie dla posiadaczy konsol Xbox 360™ oraz PLAYSTATION®3. Produkcja ta otrzymała kategorię wiekową "16+" w systemie PEGI.
Zobacz screeny z najnowszej części Battelfield
23. kwietnia w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbędzie się Gala European Trusted Brands 2008. Podczas uroczystego wieczoru, w prawdziwie sportowym klimacie, uhonorowani zostaną mistrzowie konkurencji, którą jest zaufanie konsumentów. Wręczone zostaną Złote i Krzyształowe Godła dla marek godnych zaufania.
W ramach tegorocznej, ósmej już edycji badania European Trusted Brands Europejczycy wybrali marki, które ich zdaniem zasługują na największe zaufanie. Marki wybierane były w 20 kategoriach, wspólnych dla wszystkich krajów biorących udział w badaniu i w 10 wybieranych lokalnie. W tej edycji badania wzięło udział 23 651 respondentów, w tym 1 012 Polaków.
W najbliższą środę, 23. kwietnia uhonorowani zostaną mistrzowie konkurencji, którą jest zaufanie konsumentów. Zwycięskie marki otrzymają Złote i Krzyształowe Statuetki – Godła zaufania. Złote Godło otrzymają marki, które były spontanicznie wskazywane przez respondentów, jako godne zaufania w swojej kategorii. Krzyształowe Godła przyznane zostaną markom, które otrzymały od respondentów najwyższe noty w takich kryteriach jak: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, znajomość potrzeb klienta.
Wstęp z zaproszeniami.
European Trusted Brands to największe i najszerzej zakrojone badanie konsumenckie, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Badanie to jest jedynym w Europie, które oprócz tematyki marketingowej bada również nastroje społeczne i każdego roku pogłębia analizę portretu typowego Europejczyka. European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001r. i od tamtej pory jest ono co roku kontynuowane w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna edycja została przeprowadzona w okresie sierpień – październik 2007 r. w 16 krajach europejskich, łącznie z Rosją (Austria, Belgia, Czechy, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry i Wielka Brytania).